Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALL] Naprawa cieknących zacisków - tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jest tego sporo na alledrogo, poszukaj

Opublikowano

nie mam czasu zebu czekać na przesyłki, muszę coś wykombinować już dziś

Opublikowano

wszystkie skorodowane powierzchnie postaraj sie przeszlifowac drobnym papierem

i w miare mozliwosci wypolerowac, dasz nowe uszczelnienia i wszystko powinno byc ok

Opublikowano

jak sobie radzicie z cieknącym płynem hamulcowym, po wykręceniu zacisku? ściskacie czymś przewód, czy jak? :mysli:

Opublikowano

lepiej nie sciskac przewodu

trzeba poszukac zatyczek od nowych przewodow hamulcowych

Opublikowano

Czyli znalazłem foto - jak tego nie robić:

podwozie.jpg

Opublikowano

Czyli znalazłem foto - jak tego nie robić:

podwozie.jpg

zaje....biscie :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

Żeby nie leciał płyn jak odkręcimy zacisk można wcisnąć pedał hamulca do podłogi i go zablokować (zaprzeć jakiś pręt o siedzenie czy jak komu wygodnie) i ucieknie tylko płyn z jednego naciśnięcia a potem już nie poleci.

A co do skorodowanego wałka z wieloklinem od ręcznego to ostatnio przerabiałem to u siebie, oszlifowałem całe te wżery szlifierką kontową, napawałem to i przetoczyłem, teraz szybciej całe auto zgnije niż ta warstwa napawana. Wyszło taniej niż wymiana zacisków ( 0 zł) tylko problemem może być napawanie i dostęp do tokarki.

Opublikowano

witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę

Opublikowano

witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę

płynu nie ruszaj, bo jak zapowietrzysz uklad to bedziesz :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

aby je pomalowac to musisz je najpierw kompletnie rozebrac, wypiaskowac i pomalowac

nastepnie poskladac i wiooooooo

jakie masz zaciski alu czy zeliwne ?

Opublikowano

musisz poszukac sobie nieprzelotowych nakretek

jak masz zacisk zeliwny to nakretka powinna miec gwint M10X1

a jak alu M12X1

Opublikowano

a co myślisz o pomalowniu bez ściągania tak jak wyżej pisali ?

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

proszkowo ?

zapomnij

Opublikowano

a piaskowanie, czyszczenie ?

Opublikowano

czyszczenie druciakiem i papierem ściernym tam gdzie da rade dojść z zewnątrz

psu w d....e taka robota

trzeba wszystko i tak rozkładac

ja bym sie nie zabierał do tego z druciakiem

Opublikowano

ok, dzięki za info czyli zostawiam tak jak jest, ale tragicznie to wygląda przy fajnych felach, niestety jak dla mnie to za trudna zabawa żeby wszystko rozebrać i nic nie rozwalić :wallbash:

Opublikowano

dawaj do mnie :> :> :> :>

zrobie Ci to na zicher

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...