Dev Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 jest tego sporo na alledrogo, poszukaj
karolasterka Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 nie mam czasu zebu czekać na przesyłki, muszę coś wykombinować już dziś
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 wszystkie skorodowane powierzchnie postaraj sie przeszlifowac drobnym papierem i w miare mozliwosci wypolerowac, dasz nowe uszczelnienia i wszystko powinno byc ok
mech15 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 jak sobie radzicie z cieknącym płynem hamulcowym, po wykręceniu zacisku? ściskacie czymś przewód, czy jak?
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 lepiej nie sciskac przewodu trzeba poszukac zatyczek od nowych przewodow hamulcowych
Dev Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Czyli znalazłem foto - jak tego nie robić: zaje....biscie :thumbdown: :thumbdown:
silvesters Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Żeby nie leciał płyn jak odkręcimy zacisk można wcisnąć pedał hamulca do podłogi i go zablokować (zaprzeć jakiś pręt o siedzenie czy jak komu wygodnie) i ucieknie tylko płyn z jednego naciśnięcia a potem już nie poleci. A co do skorodowanego wałka z wieloklinem od ręcznego to ostatnio przerabiałem to u siebie, oszlifowałem całe te wżery szlifierką kontową, napawałem to i przetoczyłem, teraz szybciej całe auto zgnije niż ta warstwa napawana. Wyszło taniej niż wymiana zacisków ( 0 zł) tylko problemem może być napawanie i dostęp do tokarki.
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę płynu nie ruszaj, bo jak zapowietrzysz uklad to bedziesz :wallbash: :wallbash: aby je pomalowac to musisz je najpierw kompletnie rozebrac, wypiaskowac i pomalowac nastepnie poskladac i wiooooooo jakie masz zaciski alu czy zeliwne ?
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 seryjne, ale jaki to metal to nie mam pojęcia
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 musisz poszukac sobie nieprzelotowych nakretek jak masz zacisk zeliwny to nakretka powinna miec gwint M10X1 a jak alu M12X1
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 a co myślisz o pomalowniu bez ściągania tak jak wyżej pisali ?
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 a co myślisz o pomalowniu bez ściągania tak jak wyżej pisali ? :polew: :polew: :polew: :polew: proszkowo ? zapomnij
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 wtedy nie proszkowo tylko pędzelkiem dobrą farbą
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 czyszczenie druciakiem i papierem ściernym tam gdzie da rade dojść z zewnątrz
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 czyszczenie druciakiem i papierem ściernym tam gdzie da rade dojść z zewnątrz psu w d....e taka robota trzeba wszystko i tak rozkładac ja bym sie nie zabierał do tego z druciakiem
Rafik85 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ok, dzięki za info czyli zostawiam tak jak jest, ale tragicznie to wygląda przy fajnych felach, niestety jak dla mnie to za trudna zabawa żeby wszystko rozebrać i nic nie rozwalić
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 dawaj do mnie :> :> :> :> zrobie Ci to na zicher
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się