melon1 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 witam:) a wiec oto moje pierwsze logi po dlugich zmaganiach:D na poczatku napisze ze autko jest po czyszczeniu turbiny..... jest dosc mulowate,zauwazylem ze jak osaignie temp 90 stopni to chodzi normalnie znaczy lepiej sie zbiera:) aczkolwiek nie zawsze :scrachin: :scrachin: oto bledy z kompa:: 2 Znalazłem Błąd: 00575 - ÖkKjáěƒb x"˘{gnEU?w7D×m9 17-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTC's 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent i logi,moje pierwsze prosze o wyrozumialosc:D http://img689.imageshack.us/gal.php?g=0102cz1dynamiczne.png nie pomoze nikt??
goldi Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Dla mnie to wygląda na ewidętne przeładowanie turbiny ale trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony auto łapie trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie.a prościej mówiąc napisz czy odcina ci moc powyżej 3 tyś obrotów.Może niech ktoś kolegów bardziej obeznanych się wypowie i jeszcze jak dla mnie przepływomierz nie żyje
melon1 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Dla mnie to wygląda na ewidętne przeładowanie turbiny ale trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony auto łapie trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie.a prościej mówiąc napisz czy odcina ci moc powyżej 3 tyś obrotów.Może niech ktoś kolegów bardziej obeznanych się wypowie i jeszcze jak dla mnie przepływomierz nie żyje juz mi to mowil ktos ze przeplywka nie zyje,przed czyszczeniem odcinalo moc,teraz sporadycznie czasem tylko.zalezy tez czy silnik cieply czy nie ,na zimnym jest slabszy ewidentnie,na cieplym idzie lepiej.
vauxhall95 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Przeplywka umiera a raczej umarla.Najpierw turbo
Sztomel Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Najpierw powinieneś się skupić nad usunięciem błędu czujnika ciśnienia doładowania G71 a dopiero potem zrobić ponowne logi i sprawdzić jak mierzy przepływka, spójrzcie, że mimo trybu awaryjnego ciśnienie doładowania w grupie 011 dyn. zamiast spaść do 1100-1200 mbar nadal utrzymuje się na przeładowaniu czyli 2244 mbar. Ponadto przeładowanie jest już na samym początku logu a nawet przy zapieczeniu zmiennej geometrii turbosprężarki powinno się dopiero pojawić przy wyższych obrotach, chyba, że najpierw całkowicie wdepnąłeś gaz do podłogi a potem dopiero włączyłeś start logu, dla pewności proponuję zrobić test na 011 w trybie BS i nie robić logu tylko wtedy popatrzyć czy zmienia się położenie sztangi regulującej pozycję dźwignię zmiennej geometrii turbosprężarki - przy obserwacji sztangi w grupie 011 w trybie MB (Meas Block) sztanga po uruchomieniu silnika ma iść całkowicie w górę do gruchy a po zwiększeniu gwałtownym obrotów silnika na biegu jałowym ma opaść w dół.
melon1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dla mnie to wygląda na ewidętne przeładowanie turbiny ale trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony auto łapie trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie.a prościej mówiąc napisz czy odcina ci moc powyżej 3 tyś obrotów.Może niech ktoś kolegów bardziej obeznanych się wypowie i jeszcze jak dla mnie przepływomierz nie żyje posprawdzalem i nie widac zeby jakies wezyki byly zaolejone,uszkodzen takze nie widze...... ten wezyk od ecu ktory to dokladnie jest?? moze go wyjme i szczegolowo sprawdze?? jeszcze jedno,chodzi o te przeplywke,na allegro patrzalem i nie moge znalezc do mojego silnika nowej sa tylko jakies uzywki moglby mi ktos pomoz w znalezieniu ??? w sklepie kolo mnie powiedzieli mi za jakas chinska 160zl,jakis zamiennik niemiecki 180,a za boscha 330 i 520 ,jeszce miwili ze maja jakas za 800 zl:D chyba z boscha zrezygnuje....
letallec Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dla mnie to wygląda na ewidętne przeładowanie turbiny ale trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony auto łapie trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie.a prościej mówiąc napisz czy odcina ci moc powyżej 3 tyś obrotów.Może niech ktoś kolegów bardziej obeznanych się wypowie i jeszcze jak dla mnie przepływomierz nie żyje posprawdzalem i nie widac zeby jakies wezyki byly zaolejone,uszkodzen takze nie widze...... ten wezyk od ecu ktory to dokladnie jest?? moze go wyjme i szczegolowo sprawdze?? jeszcze jedno,chodzi o te przeplywke,na allegro patrzalem i nie moge znalezc do mojego silnika nowej sa tylko jakies uzywki moglby mi ktos pomoz w znalezieniu ??? w sklepie kolo mnie powiedzieli mi za jakas chinska 160zl,jakis zamiennik niemiecki 180,a za boscha 330 i 520 ,jeszce miwili ze maja jakas za 800 zl:D chyba z boscha zrezygnuje.... Zanim zaczniesz wydawać kasę na lewo i prawo, zrób to co zalecił Sztomel. Jak dla mnie to czujnik ciśnienia doładowania jest uwalony.
melon1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 to moze zrobie raz jeszcze logi dla grupy 011 i wtedy bedzie widziec
letallec Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 to moze zrobie raz jeszcze logi dla grupy 011 i wtedy bedzie widziec Statyczny+dynamiczny+Basic Settings To wyjaśni wszystko.
przemik Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony i na tym bym sie skoncentrował... Logi wykonane i zamieszczone bardzo niestarannie - troche tak na odwal sie...
melon1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 to moze zrobie raz jeszcze logi dla grupy 011 i wtedy bedzie widziec Statyczny+dynamiczny+Basic Settings To wyjaśni wszystko. tu sa dynamiczne:)z grupy 011, a te basic settings to jakie sa?? tu sa statyczne z grupy 011: statyczne raz jeszcze jakby widoczne zle bylo: http://img64.imageshack.us/img64/3193/statyczne.png dynamiczne :http://img367.imageshack.us/img367/7885/log011.png [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 18:26_________________________________________________ trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy który idzie do ECU czy nie jest uszkodzony zaolejony i na tym bym sie skoncentrował... Logi wykonane i zamieszczone bardzo niestarannie - troche tak na odwal sie... staralem sie jak moglem :hi:moje pierwsze a ten wezyk to ktory to dokladnie jest?? jeszce chcialem dodac ze ten blad 00575 ktory podalem w pierwszym poscie,dzis rano skasowalem i jezdzilem troszke dzisiaj ,wieczorem sprawdzilem i tego bledu nie ma zostal tylko ten 00519.
Sztomel Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 logi zrobiłeś w trybie awaryjnym więc są do niczego. Tu na przykładzie Passata masz foty jak dojść do czujnika ciśnienia doładowania w ECU i wężyka w jego wnętrzu : http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://forums.tdiclub.com/showthread.php%3Ft%3D264215&ei=f4C1S7CiL5GC_AaHy8DNDg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CA0Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D%2522BE%2BCARFUL%2Bnot%2Bto%2Bbreak%2Bthe%2Bnipple%2Bfor%2Bthe%2Bvacumline%2522%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DyLF%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official
melon1 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Sorki nawet nie wiedzialem ze tryb awaryjny jest ale do rzeczy:) doszedlem dzis do tego ktory to wezyk do ecu idzie:) wyjalem ecu i odlaczylem wezyk z obu stron tak aby byl przeplyw powietrza,przedmuchalem i okazalo sie to nie latwe bo duzo oleju w nim bylo .... przedmuchalem sprezonym powietrzem i wezyk jest czysty. Otworzylem skrzynke z ecu i juz na moje oko jest cos nie tak z tym czujnikiem ,ktos wczesniej musial tu grzebac ,poniewaz jest rozwalony tak mi sie wydaje:) dolaczam zdjecia:) ::::: http://img249.imageshack.us/img249/8122/08042010419.jpg http://img37.imageshack.us/img37/4487/08042010418.jpg http://img693.imageshack.us/img693/6841/08042010417.jpg
przemik Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Chyba bez wymiany się nie obejdzie...
goldi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dobrze ci na-pisałem sprawdz wężyk od ECU jak wymienisz ten czujnik albo całe ECU to zrób logi poprawnie zobaczymy co się zmieniło
melon1 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dobrze ci na-pisałem sprawdz wężyk od ECU jak wymienisz ten czujnik albo całe ECU to zrób logi poprawnie zobaczymy co się zmieniło skad moge taki czujnik dostac?? wezyk wyglada na zdrowy...
melon1 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 mam sie pytac o czujnika ciśnienia doładowania g71??
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 czy mozna jeszcze jaśniej pisac.... bo ja juz nie potrafie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się