Michał 1 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no i kanada, dzięki wielkie [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 09:19_________________________________________________powiedz mi tylko czy dobrze zaznaczyłem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no i kanada, dzięki wielkie [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 09:19_________________________________________________powiedz mi tylko czy dobrze zaznaczyłem :gwizdanie: tak[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:28_________________________________________________Trzeba sklecic te wszystkie zdjecia w jeden kompletny opis założenia ORI PDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate166 0 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Panowie to i ja odgrzeje kotleta. Mam zderzak z oryginalnym PDC od S4. To co mam to komplet 4 czujników, założonych w zderzaku, z wiązkami itp zakończone wtyczką. Nic nie pourywane itp, smiem twierdzić ze działają. Teraz co będę potrzebował zeby to uruchomić i żeby działało poprawnie Widzę, zę brakuje mi : Centralka : 4B0919283 Głośniczek : 4B0919279 Znalazłem na alledrogo, ale widzę , że kolega miał te same numery, a coś musiał przeprogramowywać. Widzę, że centralka którą ja znalazłem jest od a6. Czy to w czymś przeszkadza ? Będę musiał dorobić wiązkę 6 kablową do centralki i potem od centralki gdzie ? Pojedynczymi kablami do masy, plus od wstecznego, diagnostyki itp dobrze skumalem ? Jestem trochę zielony w tych sprawach więc musze miec wszystko czarno na białym zanim kupie elementy Chciałem już wywalić ori czujniki i wstawić jakieś chinole z allegro, ale jak dojde do ładu co i jak z oryginalami to wolalbym jednak ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Panowie to i ja odgrzeje kotleta. Mam zderzak z oryginalnym PDC od S4. To co mam to komplet 4 czujników, założonych w zderzaku, z wiązkami itp zakończone wtyczką. Nic nie pourywane itp, smiem twierdzić ze działają. Teraz co będę potrzebował zeby to uruchomić i żeby działało poprawnie Widzę, zę brakuje mi : Centralka : 4B0919283 Głośniczek : 4B0919279 Znalazłem na alledrogo, ale widzę , że kolega miał te same numery, a coś musiał przeprogramowywać. Widzę, że centralka którą ja znalazłem jest od a6. Czy to w czymś przeszkadza ? Będę musiał dorobić wiązkę 6 kablową do centralki i potem od centralki gdzie ? Pojedynczymi kablami do masy, plus od wstecznego, diagnostyki itp dobrze skumalem ? Jestem trochę zielony w tych sprawach więc musze miec wszystko czarno na białym zanim kupie elementy Chciałem już wywalić ori czujniki i wstawić jakieś chinole z allegro, ale jak dojde do ładu co i jak z oryginalami to wolalbym jednak ori. tak brakuje Ci Centralka : 4B0919283 Głośniczek : 4B0919279 głośniczek może być byle jaki, ważne żeby działał pogadaj z kolegą f16 on robi gotowe instalacje i koduje moduły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sliwka 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 podepnę się pod temat: mam walniety jeden czujnik (lewy tyl), przez co nie dziala caly uklad. chcialbym go wymienic, tylko najpierw w jaki sposob sprawdzic czy instalacja jest dobra? czy np nie ma gdzies przebicia do masy? da rade wymienic ten czujnik bez sciagania zderzaka? jak wsadzalem lape pod zderzak to dam rade zlapac ten czujnik, tylko jak go stamtad wyciagnac? i ostatnie pytanko, czy czujnik o nr 4B0919275 podpasuje do auta bez problemu, nic nie bedzie trzeba zmieniac vagiem? Dziekuje z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate166 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Oki, podesłałem PW do F16 Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 podepnę się pod temat: mam walniety jeden czujnik (lewy tyl), przez co nie dziala caly uklad. chcialbym go wymienic, tylko najpierw w jaki sposob sprawdzic czy instalacja jest dobra? czy np nie ma gdzies przebicia do masy? da rade wymienic ten czujnik bez sciagania zderzaka? jak wsadzalem lape pod zderzak to dam rade zlapac ten czujnik, tylko jak go stamtad wyciagnac? i ostatnie pytanko, czy czujnik o nr 4B0919275 podpasuje do auta bez problemu, nic nie bedzie trzeba zmieniac vagiem? Dziekuje z gory Raczej bez ściągnięcia zderzaka się nie obędzię ( roboty na 5 minut ) , a co do sprawdzenia to możesz np. z podłączonym vagiem przełożyć inny sprawny czujnik i w blokach pomiarowych będziesz miał czarno na białym czy działa czy nie , lub po prostu miernikiem rozpinając wtyczkę w bagażniku i sprawdzać przejście do wtyczki przy czujniku Tak oryginalnie siedzą te czujniki co podałeś numer ale trudno je znaleźć , mi dwa ukradli , zakupiłem czujniki z Audi A2 o numerze 4B0919275A ( takie też siedzą w A6 C5 i w A8 D2) i też działają - jedynie co są lakierowane pod kolor nadwozia ale po psiknięcie na czarny mat bardzo ładnie zgrywa się z dokładką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Hej, podbije.Mam 4B0919283 wiazke od zderzaka po sama centralkę i wiązke z centralki do kostki 5 pinowej białej (podejrzewam, że idzie do przodu samochodu). Możecie łopatologicznie podpowiedzieć co i jak podpiąć?Wrzucę zdjęcie jeśli będzie trzeba, Ps. moduł oczywiście z dwoma kostkami, 16 i 12 pinową. Część idzie do dokładki a reszta te 5 pinów, jest obcięta. jest i zdjecie: Ktokolwiek? Edytowane 19 Października 2014 przez zgredek27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukan15 0 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Ja zrobiłem identycznie jak tutaj kolega opisuje, natomiast diagnozę podpiąłem pod pompkę centralnego (zielono-niebieski kabel na wtyczce 16-pinowej, pin 14), plus po kluczyku też z pompki centralnego (czerwony kabel na wtyczce 12-pinowej, pin 2), sygnał wstecznego z lampy i masę wziąłem ze szpilki trzymającej lampę. haka jeszcze nie podpinałem, bo bym musiał dodatkowy kabel ciągnąć i zostawię to sobie na lato wraz ze zmianą gniazda póki co wszystko działa, na dniach podjadę podpiąć się pod VCDSa i zobaczyć czy jakieś błędy są i ewentualnie "wyregulować" buzzer wstawiam wam tutaj jeszcze opis przewodów: -opis pompki centralnego Google Image Result for https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2017_02/58a01853a621f_OpispompkiA4.jpg.524affdd9b7b419a9cdcc7d342d28c8d.jpg WWW.GOOGLE.COM -opis ori wiązki PDC Edytowane 31 Stycznia 2021 przez lukan15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się