A4AvantTDI Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Już zamówiłem Ferodo, zależało mi na czasie. Dzięki za podpowiedź
gozdzik77 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam W najbliższym czasie będę musiał wymienić tylne klocki i tarcze w A4 B5 Avant.Myślę nad zestawem tarcz i klocków Master Sport ze względu na dość rozsądną cenę ok 160-170zł. Macie jakieś doświadczenia z takim zestawem na tyle? Proszę o opinię.
bialy986 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Miałem i nie polecam.Szybko zmieniłem na Ferodo i zdecydowanie lepiej.Piszczaly jak wrota w zamczysku.
gozdzik77 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Tak mi się wydawało że mogą piszczeć. Biorę jeszcze pod uwagę taki zestaw: Tarcze rotinger i klocki steinhof polskie produkty,podobno całkiem dobre i nie najdroższe.Co wy na to?
bialy986 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Tez sie zastanawiałem nad tymi zestawami,jednak po lekturze na forum padło na.Ferodo.
Marcin6 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Panowie muszę wymienić całe hamulce w samochodzie... z przodu już biją i świecą klocki, tył też już raczej biedny... Co byście polecali na przód? W poprzednich autach miałem tarcze brembo + klocki ferodo... podążać tym tropem? A co najważniejsze... co na tył? Bo mam Q:eusathink:
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Wal wszystko Ferodo, Wandej ma dobre ceny.
cabanmat Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Panowie na tył lepiej zarzucić cały zestaw Ferodo czy klocek Ferodo, tarcza Otto Zimmerman ? Właśnie przyszedłem od Wandeja i powiedział że nie ma dobrych cen na OZ
cabanmat Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Tarcze OZ ogólnie mam w kiepskich cenach. Polecam Ferodo bo kompletów już ze 100 sprzedałem i każdy jest zadowolony
Wandej Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Chyba dla Ciebie :polew: Cabanmat w moim mniemaniu oz są drogie. Ja na ferodo się nie zawiodłem nigdy(na oz też nie żeby nie było) i polecam Ferodo bo są sporo tańsze. Zresztą na tyle to większość wytrzyma:wink:
dracus6662 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Panowie jako że nie długo przymierzam się do wymiany hamulców przód i tył ( tacze i klocki wożone od 1,5 m-ca), szczerze mówiąc chiałem to zlecić ASO ale tutaj ceny powalają zawołali za robote 250e a tzw Pan Czesio woła 150e i to za wymianę bez uzycia czujnika, pytałem o to to zszokowany był co ja wymyślam:facepalm::facepalm: więc samemu zrobię to dobrze i dokładnie musze tylko jeszcze zamówić czujnik do pomiaru bicia tarcz i zestaw do wciskania tłoczków (tył) Teraz potrzebuję informacji na temat jakim kluczem odkręcić oba sworznie prowadzące z zacisku hamulcowego? Potrzebny jest rodzaj i rozmiar klucza, momentny Nm są mi znane
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 na przod potrzebny ci bedzie wkretak plaski taki wiekszy, ampol 7mm, nasadka z grzechotka albo plaski klucz 17mm, i torx t25-30 nie pamietam do odkrecenia tarczy od piasty jesli masz przykrecona to tyle, jak sie wie co zrobic to na spoko w godzine da sie na tyl, ampol 8mm CHYBA, 13stka, 15stka plaska co do zestau do wkrecania klockow - kazdy bedzie dobry, te najtansze tez daja rade
dracus6662 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Dzięki za rzeczową i szybką odpowiedź czyli sworzni nie ruszać tylko cały zacisk odkręcić rozumiem , tarcze są przykrecone właśnie na torx , ok czyli wszystko co chciałem wiedzieć , tarcze kupiłem zimemann a klocki trw (tarcz wierconych nie brałem bo felgi wyglądały okropnie zawsze siwe:doh:) wiem że to może nie szczyt marzeń , ale dla rozsądnego człowieka , przy rozsądnej jexdzie powinny wystarczyc, tym bardziej że auto użytkowane 90% autostrada Holandia-Niemcy pozdrawiam
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Odkrec wpierw sworznie bo w łapach ciężko ci to będzie zrobić z całym zaciskiem zdemontowanym, tak samo tloczek możesz wcisnąć od gory zapierając wkretak o np. Stare klocki wciskając go przez okienko zacisku od gory i odchylajac go, wszystko zrób na założonym jeszcze zacisku, sprężynę zacisku tez zdejmij a potem tez wkretakiem zaprzyj się o jarzmo i oddziel od niego zacisk
szper11 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Witam, Panowie a co myślicie o takim zestawie na przód A4 1,9 TDI 110km quattro TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (4383561925) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
dzik Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 na wszelki wypadek Marcinie sprawdź po vinie albo rozważ zimmermann + ferodo - będzie ciut lepiej to hulało
Wandej Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Witam, Panowie a co myślicie o takim zestawie na przód A4 1,9 TDI 110km quattroTARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (4383561925) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Troszkę oszukana ta aukcja. tak jak Dzik piszę. jeśli masz auto z 1998 r masz inne klocki. FDB1167 bodajże bez czujnika i nie pasują. Powyżej 1998 są te które są w aukcji:hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się