Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

problem z autem mam taki ze kopci na wolnych obrotach lekko na bialo w jezdzie na czarno . pozatym brak mocy do 2 tys obrotow . ciezko odpala. wpada w tryb awarynjy . silnik nierowno pracuje . z wydechu slychac dzwiek wydobywajacych sie spalin (taki jak wydaje traktor !:D:D:D) takie strzaly dymu .po dluzszej lub ostrzej jezdzie .. prosba o analize logow statycznych i dynamicznych .

Statyczne!

grupa 000

171fcbc0a167a1b4m.jpg

grupa 001

467d0137f5ea64ecm.jpg

grupa 003

774ca206e35f6c1bm.jpg

grupa 004

e69c30e4f1a542d2m.jpg

grupa 013

34ffe3f8ae3bc286m.jpg

Statyczne BS o ktore kolega nizej prosil:)

grupa 000

12519fbaf52bc0cam.jpg

grupa 004

a07c03b9b3869c6fm.jpg

I dynamiczne robione w zakresie obrotow od 1500 do 3500 .

grupa 000

2edeebd58137028bm.jpg

grupa 004

53450c98a0c53868m.jpg

grupa 008

6ced8da0091ea3d9m.jpg

grupa 010

99124625872df75fm.jpg

grupa 011

8172e61a89a50a4am.jpg

Prosze o pomoc. bo rece nad tym autem opadaja...

Opublikowano

Zrób dynamiczne grupa 3,8,10,11 powiemy coś więcej chyba jeszcze wtryski leją ale niech mnie poprawią bardziej koledzy obeznani

Opublikowano

:hi:

Przede wszystkim brak temp. roboczej czyli min.80*C prawidłowo 90*C

Poważny problem ze stabilizacją obrotów, dawką paliwa , prawdobodobnie nastawnik kończy żywot...lub pompa lub N109 lub....itp.

Były jakieś błędy w sterowniku silnika???? Kiedy robiony rozrząd [do sprawdzenia ]

Dynamicznych narazie nie rób, nagrzej motor i zrób stat.000 001 004 oraz 000BS 004 BS

Opublikowano

:hi:

Przede wszystkim brak temp. roboczej czyli min.80*C prawidłowo 90*C

Poważny problem ze stabilizacją obrotów, dawką paliwa , prawdobodobnie nastawnik kończy żywot...lub pompa lub N109 lub....itp.

Były jakieś błędy w sterowniku silnika???? Kiedy robiony rozrząd [do sprawdzenia ]

Dynamicznych narazie nie rób, nagrzej motor i zrób stat.000 001 004 oraz 000BS 004 BS

błedów sterownika nie bylo. ogolnie jest on od passata z tego co mi powiedzial mechanik . pompa wymieniana 2 tyg temu bo auto nie chcialo odpalac wiec tak stwierdzil mechanik. po wymianie dalej problemy z odpalaniem . stara pompe niby zepsuta mam . takze mozna cos poprzekladac jak cos.. jutro zrobie te logi co mi napisales i wrzuce [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 21:28_________________________________________________Dobra zrobilem statyczne tak jak maja byc na rozgrzanym i dynamiczne.. Bardzo PROSZE o analize ich i pomoc

Opublikowano

Na początek jedż do tego mechaniora,niech poprawi ustawienie rozrząd [kąt wtrysku wartość w 000BS niech ustawi na OK 55 ]... góra[wałek rozrządu blokada z tyłu wałka] wał korbowy[znak] na kole zamachowym blokada na kółku zębatym z przodu pojazdu] pompa wtryskowa [blokada na

kole pompy]

Przypilnuj też żeby koniecznie sprawdżił klin na wale.

Co do logów dynamicznych,prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbinie lub problem z podciśnieniem,stąd tryb awaryjny[przeładowanie]

Bardo dziwnie wyglądają korekcje w 013 :mysli: napewno zapisałeś dobrze?

P.S. napisz jakie masz kodowanie sterownika silnika, zrób screna z zakładki ENGINE

Opublikowano

Gdzie jest grupa 3 z dynamicznych na razie widać że turbinka do czyszczenia ale nie wiem jak przepływomierz ale i tak trzeba zacząć od turbiny

Opublikowano

no program wgrany chwilowo na 130 KM ale jutro juz jest sciagany bo kupe mi wcisneli !

W logach widac serie... o jakim programie mowa... :)

Zrob porzadnie logi... od 1500 do 4200.

Bardzo niepokoi mnie to co widac w 004 dyn... dobrze by bylo ja powtorzyc.

Opublikowano

podobno ma wgrany program 130 Koni :D zdarli ze mnie 400 zl ale wlasnie auto zawiozlem do nich i sciagaja to bo cos mi smierdzialo wlasnie . logi robilem po 2 razy i wychodzilo to samo wiec nie wiem czy jest sens .. bo w excelu byly jeden pod drugim i bylo tak samo bo spr przed chwila nawet a co z ta grupa 004 dyn ?

Opublikowano

Niech "sciągną: oddadzą kase i nie jedz juz tam wiecej.

Ponawiam prosbe o ponowne zalogowanie 004 dyn.

Opublikowano

jeszcze stoi u oszustow takze pewnie jutro zrobie ...

masz rację, że u oszustów, przecież z logów dynamicznych grup 008 i 011 widać, że nie jest to żaden program na 130 KM tylko zwykły fabryczny sterownik z silników 90 i 110 konnych.

Opublikowano

Niech "sciągną: oddadzą kasę i nie jedz juz tam więcej.

Ponawiam prośbę o ponowne zalogowanie 004 dyn.

Ja w swojej niewiedzy o pseudo programie też czepiałem się 004, ale sądziłem że to wina

mechaniora od wymiany pompy[rozrząd]

Podejrzewam że "oszuści" skopali soft w sterowniku[nie wgrali ale próbowali] stąd te anomalie w dyn. 004

wymagany "0" to co najmniej dziwne :mysli:

004 BS też wygląda nieciekawie :mysli:

P.S. Arek sprawdzałeś ustawienie rozrządu?

Opublikowano

ustawienie rozrzadu sprawdzone i jest ok kat wtrysku ok a ogolnie oszusci sie rozmyslili i powiedzieli ze nie zdejma nie oddadza mi kasy... juz nie wiem co mam robic,...[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 19:20_________________________________________________ogolnie stwierdzili dzisiaj ze nie ma kompresji na 2 baniakach dlatego nie odpala i kopci ... juz nie wiemsam,.

Opublikowano

ustawienie rozrzadu sprawdzone i jest ok kat wtrysku ok a ogolnie oszusci sie rozmyslili i powiedzieli ze nie zdejma nie oddadza mi kasy... juz nie wiem co mam robic,...[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 19:20_________________________________________________ogolnie stwierdzili dzisiaj ze nie ma kompresji na 2 baniakach dlatego nie odpala i kopci ... juz nie wiemsam,.

Kąt wtrysku nie jest OK. dużo za póżno .... do poprawy ku....a jedż do normalnego mecha...niech obluka temat

VAG w głowie to ....................................................sam dopowiedz... :cool1:

Opublikowano

w pierwszej kolejności do ustawienia statyczny kąt wtrysku, w gr000 basic setting masz 80, ma być 49-54, należy poluzować pompę wtryskową i odpowiednio ustawić

do sprawdzenia czujnik skoku iglicy G80 oraz jego elektryczna wtyczka, pewnie zaśniedziała i styku nie ma, a sam czujnik sprawdzisz mierząc rezystancje

sprawdzenia czujnik prędkości obrotowej

korekcja na cylindrach w grupie 013 jest szokująca..

masz jakiś wydruk z każdego cylindra jakie ma ciśnienie?

dawka na biegu jałowym skacze

wrzuć znowu logi tylko tym razem przy dynamicznych wciśnij mocno pedał w podłogę bo te logi co zrobiłeś są..

turbina jest teraz mniej ważna, najpierw zajmij się katem wtrysku i korekcją na tłokach

możliwe że zapłaciłeś 400zł za pokręcenie sztangą gruszki turbiny co w efekcie daje przeładowywanie, może też być kat do wycięcia ale to później. ps. pisane po pijaku:P

Opublikowano

na wtryskiwaczu trzeciego cylindra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...