djark00s Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 witam problem z autem mam taki ze kopci na wolnych obrotach lekko na bialo w jezdzie na czarno . pozatym brak mocy do 2 tys obrotow . ciezko odpala. wpada w tryb awarynjy . silnik nierowno pracuje . z wydechu slychac dzwiek wydobywajacych sie spalin (taki jak wydaje traktor !:D:D) takie strzaly dymu .po dluzszej lub ostrzej jezdzie .. prosba o analize logow statycznych i dynamicznych . Statyczne! grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 013 Statyczne BS o ktore kolega nizej prosil:) grupa 000 grupa 004 I dynamiczne robione w zakresie obrotow od 1500 do 3500 . grupa 000 grupa 004 grupa 008 grupa 010 grupa 011 Prosze o pomoc. bo rece nad tym autem opadaja...
goldi Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zrób dynamiczne grupa 3,8,10,11 powiemy coś więcej chyba jeszcze wtryski leją ale niech mnie poprawią bardziej koledzy obeznani
PAWEL69 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Przede wszystkim brak temp. roboczej czyli min.80*C prawidłowo 90*C Poważny problem ze stabilizacją obrotów, dawką paliwa , prawdobodobnie nastawnik kończy żywot...lub pompa lub N109 lub....itp. Były jakieś błędy w sterowniku silnika???? Kiedy robiony rozrząd [do sprawdzenia ] Dynamicznych narazie nie rób, nagrzej motor i zrób stat.000 001 004 oraz 000BS 004 BS
djark00s Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przede wszystkim brak temp. roboczej czyli min.80*C prawidłowo 90*C Poważny problem ze stabilizacją obrotów, dawką paliwa , prawdobodobnie nastawnik kończy żywot...lub pompa lub N109 lub....itp. Były jakieś błędy w sterowniku silnika???? Kiedy robiony rozrząd [do sprawdzenia ] Dynamicznych narazie nie rób, nagrzej motor i zrób stat.000 001 004 oraz 000BS 004 BS błedów sterownika nie bylo. ogolnie jest on od passata z tego co mi powiedzial mechanik . pompa wymieniana 2 tyg temu bo auto nie chcialo odpalac wiec tak stwierdzil mechanik. po wymianie dalej problemy z odpalaniem . stara pompe niby zepsuta mam . takze mozna cos poprzekladac jak cos.. jutro zrobie te logi co mi napisales i wrzuce [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 21:28_________________________________________________Dobra zrobilem statyczne tak jak maja byc na rozgrzanym i dynamiczne.. Bardzo PROSZE o analize ich i pomoc
PAWEL69 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Na początek jedż do tego mechaniora,niech poprawi ustawienie rozrząd [kąt wtrysku wartość w 000BS niech ustawi na OK 55 ]... góra[wałek rozrządu blokada z tyłu wałka] wał korbowy[znak] na kole zamachowym blokada na kółku zębatym z przodu pojazdu] pompa wtryskowa [blokada na kole pompy] Przypilnuj też żeby koniecznie sprawdżił klin na wale. Co do logów dynamicznych,prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbinie lub problem z podciśnieniem,stąd tryb awaryjny[przeładowanie] Bardo dziwnie wyglądają korekcje w 013 napewno zapisałeś dobrze? P.S. napisz jakie masz kodowanie sterownika silnika, zrób screna z zakładki ENGINE
dominikt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zapomniales napisac, ze masz teraz inny program wgrany, stad przeladowanie (imo)
djark00s Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 no program wgrany chwilowo na 130 KM ale jutro juz jest sciagany bo kupe mi wcisneli !
goldi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Gdzie jest grupa 3 z dynamicznych na razie widać że turbinka do czyszczenia ale nie wiem jak przepływomierz ale i tak trzeba zacząć od turbiny
przemik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 no program wgrany chwilowo na 130 KM ale jutro juz jest sciagany bo kupe mi wcisneli ! W logach widac serie... o jakim programie mowa... Zrob porzadnie logi... od 1500 do 4200. Bardzo niepokoi mnie to co widac w 004 dyn... dobrze by bylo ja powtorzyc.
djark00s Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 podobno ma wgrany program 130 Koni zdarli ze mnie 400 zl ale wlasnie auto zawiozlem do nich i sciagaja to bo cos mi smierdzialo wlasnie . logi robilem po 2 razy i wychodzilo to samo wiec nie wiem czy jest sens .. bo w excelu byly jeden pod drugim i bylo tak samo bo spr przed chwila nawet a co z ta grupa 004 dyn ?
przemik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Niech "sciągną: oddadzą kase i nie jedz juz tam wiecej. Ponawiam prosbe o ponowne zalogowanie 004 dyn.
djark00s Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 jeszcze stoi u oszustow takze pewnie jutro zrobie ...
Sztomel Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jeszcze stoi u oszustow takze pewnie jutro zrobie ... masz rację, że u oszustów, przecież z logów dynamicznych grup 008 i 011 widać, że nie jest to żaden program na 130 KM tylko zwykły fabryczny sterownik z silników 90 i 110 konnych.
PAWEL69 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Niech "sciągną: oddadzą kasę i nie jedz juz tam więcej. Ponawiam prośbę o ponowne zalogowanie 004 dyn. Ja w swojej niewiedzy o pseudo programie też czepiałem się 004, ale sądziłem że to wina mechaniora od wymiany pompy[rozrząd] Podejrzewam że "oszuści" skopali soft w sterowniku[nie wgrali ale próbowali] stąd te anomalie w dyn. 004 wymagany "0" to co najmniej dziwne 004 BS też wygląda nieciekawie P.S. Arek sprawdzałeś ustawienie rozrządu?
djark00s Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ustawienie rozrzadu sprawdzone i jest ok kat wtrysku ok a ogolnie oszusci sie rozmyslili i powiedzieli ze nie zdejma nie oddadza mi kasy... juz nie wiem co mam robic,...[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 19:20_________________________________________________ogolnie stwierdzili dzisiaj ze nie ma kompresji na 2 baniakach dlatego nie odpala i kopci ... juz nie wiemsam,.
PAWEL69 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 ustawienie rozrzadu sprawdzone i jest ok kat wtrysku ok a ogolnie oszusci sie rozmyslili i powiedzieli ze nie zdejma nie oddadza mi kasy... juz nie wiem co mam robic,...[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 19:20_________________________________________________ogolnie stwierdzili dzisiaj ze nie ma kompresji na 2 baniakach dlatego nie odpala i kopci ... juz nie wiemsam,. Kąt wtrysku nie jest OK. dużo za póżno .... do poprawy ku....a jedż do normalnego mecha...niech obluka temat VAG w głowie to ....................................................sam dopowiedz...
djark00s Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w ktorej to grupie i ktora rubryka ten kat wtrysku ? to podlacze vaga i zobacze.. i jaki powinien byc ?
ciahciah Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 w pierwszej kolejności do ustawienia statyczny kąt wtrysku, w gr000 basic setting masz 80, ma być 49-54, należy poluzować pompę wtryskową i odpowiednio ustawić do sprawdzenia czujnik skoku iglicy G80 oraz jego elektryczna wtyczka, pewnie zaśniedziała i styku nie ma, a sam czujnik sprawdzisz mierząc rezystancje sprawdzenia czujnik prędkości obrotowej korekcja na cylindrach w grupie 013 jest szokująca.. masz jakiś wydruk z każdego cylindra jakie ma ciśnienie? dawka na biegu jałowym skacze wrzuć znowu logi tylko tym razem przy dynamicznych wciśnij mocno pedał w podłogę bo te logi co zrobiłeś są.. turbina jest teraz mniej ważna, najpierw zajmij się katem wtrysku i korekcją na tłokach możliwe że zapłaciłeś 400zł za pokręcenie sztangą gruszki turbiny co w efekcie daje przeładowywanie, może też być kat do wycięcia ale to później. ps. pisane po pijaku:P
djark00s Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 ok jutro wszstko bede ogarnial.. a ten czujnik skoku iglicy gdzie jest ? i jego wtyczka ?
Sztomel Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 na wtryskiwaczu trzeciego cylindra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się