badboy Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 witam, wczoraj wracając z targów w Lipsku, niestety Audi Ojca odmówiło posłuszeństwa. mianowicie: na autostradzie silnik sam zgasł po czym włączyły się sprężynki świec żarowych, zjechałem na parking za bodajże 2 razem udalo mi się odpalić auto po przejechaniu jakiś 200m silnik znowu zdechł, wtedy żadne próby odpalenia silnika aż do teraz okazały sie nieskuteczne. Chodzi oczywiście o silnik BRD 2.0 TDI 170ps. po odholowaniu auta do domu od razu podpiąłem VAG - o to kody błędów: 06469 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual 04160 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual 08518 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual wygrzebałem gdzieś w necie że prawdopodobnie chodzi o pompowtryski. http://www.digital-kaos.co.uk/forums/f114/2007-audi-a3-information-required-please-68436/ i rzeczywiście wyjmowałem jeden wtrysk po drugim aż natrafiłem na ten wadliwy, wtedy autko pali i chodzi na 3 cylindrach. Pytanie do Was czy przy wymianie pompowtrysku wymaga on jakieś regulacji ? czytałem również że te wtryski siemensa są bardzo uczulone na polską jakość paliwa niestety i po prostu się zapychają- czy wystarczy samo ich przeczyszczenie ? czy można do silnika BRD włożyć wtryski boscha czy tylko siemens wchodzi w grę ? czy znacie jakiś dobry sprawdzony warsztat/serwis Audi na śląsku który zajmuje się przeczyszczaniem wtrysków? to sobie Audi wypuściło patent... pozdrawiam badboy
Musashi Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 oczywiscie reguluje sie szczeline
turdzi Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ciekawe czy ten sam problem wystepuje w silnikach poprzecznch BMN z A3 , Golfa czy Leona FR ? czytałem również że te wtryski siemensa są bardzo uczulone na polską jakość paliwa chyba nie bardzomoje auto nie jezdzilo duzo na polskim paliwie a tez padly
Dragan Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam ponownie. W ciągu miesiąca padły mi dwa pompowtryski. Próbuję znaleźć jakąś zależność i jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że przy dwóch przypadkach bak wcześniej dolałem STP. Czy styl jazdy może mieć również wpływ na te uszkodzenia?
Jarkost Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale mi po zalaniu STP też poleciała pompka, było to drugie zastosowanie środka i jak na razie ostatnie. Ale faktem jest że po STP silnik lepiej pracował.
zbojna Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Mogla byc taka opcja ze mieliscie syf w baku, po zalaniu STP, ktore rozpuscilo z czasem ten syf i polecialo to wszystko na pompki. Wiec jezeli chcecie juz przeczyscic pompki to raczej bezpieczniejszy sposob jest opisany w dziale warsztat, z pominieciem czesci ukladu paliwowego
grzanek85 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza
Jarkost Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Gdzieś czytałem, że cewki w PD lecą od tego że końcówki wtrysków są przypchane a elektryka na sile chce podać więcej paliwa niż wtrysk może przepuścić przez przypchaną końcówkę. Nie wiem czy to jest prawda ale chyba coś w tym jest.
Dragan Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza To się zgadza. W ostatniej awarii na 100% było zwarcie na cewce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się