Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] POMPOWTRYSKI problem BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

wczoraj wracając z targów w Lipsku, niestety Audi Ojca odmówiło posłuszeństwa.

mianowicie: na autostradzie silnik sam zgasł po czym włączyły się sprężynki świec żarowych, zjechałem na parking za bodajże 2 razem udalo mi się odpalić auto po przejechaniu jakiś 200m silnik znowu zdechł, wtedy żadne próby odpalenia silnika aż do teraz okazały sie nieskuteczne. Chodzi oczywiście o silnik BRD 2.0 TDI 170ps.

po odholowaniu auta do domu od razu podpiąłem VAG - o to kody błędów:

06469 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual

04160 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual

08518 DTC definitions not found. Please refer to vehicle service manual

wygrzebałem gdzieś w necie że prawdopodobnie chodzi o pompowtryski.

http://www.digital-kaos.co.uk/forums/f114/2007-audi-a3-information-required-please-68436/

i rzeczywiście wyjmowałem jeden wtrysk po drugim aż natrafiłem na ten wadliwy, wtedy autko pali i chodzi na 3 cylindrach.

Pytanie do Was czy przy wymianie pompowtrysku wymaga on jakieś regulacji ?

czytałem również że te wtryski siemensa są bardzo uczulone na polską jakość paliwa niestety i po prostu się zapychają- czy wystarczy samo ich przeczyszczenie ? czy można do silnika BRD włożyć wtryski boscha czy tylko siemens wchodzi w grę ?

czy znacie jakiś dobry sprawdzony warsztat/serwis Audi na śląsku który zajmuje się przeczyszczaniem wtrysków?

to sobie Audi wypuściło patent...

pozdrawiam

badboy

Opublikowano

oczywiscie reguluje sie szczeline

Opublikowano

Ciekawe czy ten sam problem wystepuje w silnikach poprzecznch BMN z A3 , Golfa czy Leona FR ?

czytałem również że te wtryski siemensa są bardzo uczulone na polską jakość paliwa

chyba nie bardzomoje auto nie jezdzilo duzo na polskim paliwie a tez padly :rolleyes:

Opublikowano

Witam ponownie.

W ciągu miesiąca padły mi dwa pompowtryski. Próbuję znaleźć jakąś zależność i jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że przy dwóch przypadkach bak wcześniej dolałem STP.

Czy styl jazdy może mieć również wpływ na te uszkodzenia?

Opublikowano

Witam

Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale mi po zalaniu STP też poleciała pompka, było to drugie zastosowanie środka i jak na razie ostatnie. Ale faktem jest że po STP silnik lepiej pracował.

Opublikowano

Mogla byc taka opcja ze mieliscie syf w baku, po zalaniu STP, ktore rozpuscilo z czasem ten syf i polecialo to wszystko na pompki. Wiec jezeli chcecie juz przeczyscic pompki to raczej bezpieczniejszy sposob jest opisany w dziale warsztat, z pominieciem czesci ukladu paliwowego

Opublikowano

to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza

Opublikowano

Gdzieś czytałem, że cewki w PD lecą od tego że końcówki wtrysków są przypchane a elektryka na sile chce podać więcej paliwa niż wtrysk może przepuścić przez przypchaną końcówkę. Nie wiem czy to jest prawda ale chyba coś w tym jest.

Opublikowano

to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza

to nie jest mechaniczne uszkodzenie wtrysku więc ani się nie zapycha itp problem jest związany z elektryczną częścią pompowtryskiwacza

To się zgadza. W ostatniej awarii na 100% było zwarcie na cewce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...