Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.11.2017 o 16:51, Użytkownik007 napisał:

czy w BPW trzeba sciągać  zawieszenie aby odkręcić miske oleju, żeby dostać sie do pompy? Czy uda się dostać do pompy bez ruszania zawieszenie?

Ściągać to za dużo powiedziane. Luzujesz zawieszenie. Podwieszasz silnik, odkręcasz poduszki silnika. Silnik lekko do góry. Odkręcasz miskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich posiadaczy bpw. Jeżeli nie jesteście pewni swojego napędu pompy oleju sprawdzajcie jak najszybciej. Jak już nie raz pisałem u mnie silnik padł a kontrolki od ciśnienia oleju nie widziałem. Gniazdo było wyrobione a imbus okrągły przebieg denata 191tyś. Auto eksploatowane w Niemczech.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2017 o 16:51, Użytkownik007 napisał:

czy w BPW trzeba sciągać  zawieszenie aby odkręcić miske oleju, żeby dostać sie do pompy? Czy uda się dostać do pompy bez ruszania zawieszenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za filmik, na poczatku przyszlego tygodnia wysle do Was pompe do regeneracji (rozdrążenie gniazda na wieksze+grubszy imbus).

Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę.

 

P.S. mam nadzieje ze nie założycie mi innego gotowego wałka z powiekszonym gniazdem tylko zregenerujecie mój, chodzi o to że one ze sobą współpracują i są już uzębienia wzajemnie "dotarte" na wałkach współpracujących w pompie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2017 o 21:25, Użytkownik007 napisał:

Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę.

Nie masz się co obawiać. To rozwiązanie jest najlepsze na rynku.

Poprawia w 100% wady VAG.

Ja tak robię od dobrych paru lat i auta klientów śmigają bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a idzie dostać w ASO nowy wałek? Dostępne zabieraki z ASO są wykonywane z lepszych materiałów czy sprzedają cały czas te same lipne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2017 o 22:31, tasior87 napisał:

Panowie, a idzie dostać w ASO nowy wałek?

A po co Ci nowy wałek? Jest uszkodzony? Jak uszkodzone gniazdo zabieraka wszystko Ci zrobią w TMA-serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2017 o 21:25, Użytkownik007 napisał:

dzieki za filmik, na poczatku przyszlego tygodnia wysle do Was pompe do regeneracji (rozdrążenie gniazda na wieksze+grubszy imbus).

Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę.

 

P.S. mam nadzieje ze nie założycie mi innego gotowego wałka z powiekszonym gniazdem tylko zregenerujecie mój, chodzi o to że one ze sobą współpracują i są już uzębienia wzajemnie "dotarte" na wałkach współpracujących w pompie...

wszystko ok? moduł założony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2017 o 17:46, FUTURUM napisał:

Wózek dół,silnik góra dopiero dostajesz się do miski

 

Witam, troszkę czasu tu nie zaglądałem, ale muszę dodać, że wózka nie trzeba w ogóle ruszać, luzować, nic z tych rzeczy, być może przez to, że miałem odsunięty przedni pas.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a były pompy oleju 1.9tdi na kołach zębatych? Bo ja mam koła a nie łańcuch i cofanie sie w rozwoju nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było pytania. Frog Racing rozwiał moje wątpliwości. Zeby mieć pompę z 1.9 musiał bym się cofnąć do łańcucha... Nie wiem co gorsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, A4-Tomek napisał:

Nie było pytania. Frog Racing rozwiał moje wątpliwości. Zeby mieć pompę z 1.9 musiał bym się cofnąć do łańcucha... Nie wiem co gorsze

1.9tdi robi milion kilometrów na pompie z łańcuchem a Ty coś mamroczysz o cofaniu w rozwoju :facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, H4mm3R napisał:

1.9tdi robi milion kilometrów na pompie z łańcuchem a Ty coś mamroczysz o cofaniu w rozwoju :facepalm:

Może i masz rację Tomaszu. Bo z tego co znalazłem na forum niektórzy też miewali cuda z łańcuchem i firmy które regenerują wałki oferują zmianę z łańcucha na tryby.

To uważasz że przerabiać i się nie przejmować tym? Wiadomo że nowe taile by były

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, A4-Tomek napisał:

Może i masz rację Tomaszu. Bo z tego co znalazłem na forum niektórzy też miewali cuda z łańcuchem i firmy które regenerują wałki oferują zmianę z łańcucha na tryby.

To uważasz że przerabiać i się nie przejmować tym? Wiadomo że nowe taile by były

Był/jest problem z łańcuchem napędzającym pompę z wałkami, a nie pompę z 1.9tdi. U mnie takie rozwiązanie działa już ok 350tys km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki za wyjaśnienie. Zwracam honor przez moją niewiedzę :P nawet w skodzie od ojca w silniku AGR jest pompa na łańcuchu z tego co znalazłem w etce.

 Napewno sam tego nie bede robił tylko oddam auto do zrobienia.

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FUTURUM napisał:

Posiadasz koła zębate(nowszy typ) wiec nie wywalaj kasety z wałkami!

to co byś proponował zrobić gry ktoś ma napęd na koła zębate?

Widziałem patenty z drążeniem gniazd na większy imbus. Szkoda że nikt nie wpadł na pomysł żeby zamiast 6-cio kąta zastosować 12-to kąt albo wieloklin. Może by się tak szybko nie zużywały te imbusy...

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2017 o 15:06, A4-Tomek napisał:

Widziałem patenty z drążeniem gniazd na większy imbus. Szkoda że nikt nie wpadł na pomysł żeby zamiast 6-cio kąta zastosować 12-to kąt albo wieloklin. Może by się tak szybko nie zużywały te imbusy...

Większy jest lepszy. Mały choćby miał 70-kąt ma mniejszą powierzchnię natarcia. Zastosowanie większej ilości wielokątów jest trudniejsze w wykonaniu.

Wykonanie stałego powiększonego imbusa stosuję od 5 lat i nie ma z nim żadnych problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...