Pawelkiwi Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 W dniu 3.11.2017 o 16:51, Użytkownik007 napisał: czy w BPW trzeba sciągać zawieszenie aby odkręcić miske oleju, żeby dostać sie do pompy? Czy uda się dostać do pompy bez ruszania zawieszenie? Ściągać to za dużo powiedziane. Luzujesz zawieszenie. Podwieszasz silnik, odkręcasz poduszki silnika. Silnik lekko do góry. Odkręcasz miskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Do wszystkich posiadaczy bpw. Jeżeli nie jesteście pewni swojego napędu pompy oleju sprawdzajcie jak najszybciej. Jak już nie raz pisałem u mnie silnik padł a kontrolki od ciśnienia oleju nie widziałem. Gniazdo było wyrobione a imbus okrągły przebieg denata 191tyś. Auto eksploatowane w Niemczech.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 W dniu 3.11.2017 o 16:51, Użytkownik007 napisał: czy w BPW trzeba sciągać zawieszenie aby odkręcić miske oleju, żeby dostać sie do pompy? Czy uda się dostać do pompy bez ruszania zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 dzieki za filmik, na poczatku przyszlego tygodnia wysle do Was pompe do regeneracji (rozdrążenie gniazda na wieksze+grubszy imbus). Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę. P.S. mam nadzieje ze nie założycie mi innego gotowego wałka z powiekszonym gniazdem tylko zregenerujecie mój, chodzi o to że one ze sobą współpracują i są już uzębienia wzajemnie "dotarte" na wałkach współpracujących w pompie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 W dniu 8.11.2017 o 21:25, Użytkownik007 napisał: Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę. Nie masz się co obawiać. To rozwiązanie jest najlepsze na rynku. Poprawia w 100% wady VAG. Ja tak robię od dobrych paru lat i auta klientów śmigają bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior87 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Panowie, a idzie dostać w ASO nowy wałek? Dostępne zabieraki z ASO są wykonywane z lepszych materiałów czy sprzedają cały czas te same lipne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 16.11.2017 o 22:31, tasior87 napisał: Panowie, a idzie dostać w ASO nowy wałek? A po co Ci nowy wałek? Jest uszkodzony? Jak uszkodzone gniazdo zabieraka wszystko Ci zrobią w TMA-serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 W dniu 8.11.2017 o 21:25, Użytkownik007 napisał: dzieki za filmik, na poczatku przyszlego tygodnia wysle do Was pompe do regeneracji (rozdrążenie gniazda na wieksze+grubszy imbus). Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę. P.S. mam nadzieje ze nie założycie mi innego gotowego wałka z powiekszonym gniazdem tylko zregenerujecie mój, chodzi o to że one ze sobą współpracują i są już uzębienia wzajemnie "dotarte" na wałkach współpracujących w pompie... wszystko ok? moduł założony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 tak, założony - wszystko funkcjonuje, dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 3.11.2017 o 17:46, FUTURUM napisał: Wózek dół,silnik góra dopiero dostajesz się do miski Witam, troszkę czasu tu nie zaglądałem, ale muszę dodać, że wózka nie trzeba w ogóle ruszać, luzować, nic z tych rzeczy, być może przez to, że miałem odsunięty przedni pas. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Pany a były pompy oleju 1.9tdi na kołach zębatych? Bo ja mam koła a nie łańcuch i cofanie sie w rozwoju nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Nie było pytania. Frog Racing rozwiał moje wątpliwości. Zeby mieć pompę z 1.9 musiał bym się cofnąć do łańcucha... Nie wiem co gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 7 godzin temu, A4-Tomek napisał: Nie było pytania. Frog Racing rozwiał moje wątpliwości. Zeby mieć pompę z 1.9 musiał bym się cofnąć do łańcucha... Nie wiem co gorsze 1.9tdi robi milion kilometrów na pompie z łańcuchem a Ty coś mamroczysz o cofaniu w rozwoju 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Godzinę temu, H4mm3R napisał: 1.9tdi robi milion kilometrów na pompie z łańcuchem a Ty coś mamroczysz o cofaniu w rozwoju Może i masz rację Tomaszu. Bo z tego co znalazłem na forum niektórzy też miewali cuda z łańcuchem i firmy które regenerują wałki oferują zmianę z łańcucha na tryby. To uważasz że przerabiać i się nie przejmować tym? Wiadomo że nowe taile by były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 10 godzin temu, A4-Tomek napisał: Może i masz rację Tomaszu. Bo z tego co znalazłem na forum niektórzy też miewali cuda z łańcuchem i firmy które regenerują wałki oferują zmianę z łańcucha na tryby. To uważasz że przerabiać i się nie przejmować tym? Wiadomo że nowe taile by były Był/jest problem z łańcuchem napędzającym pompę z wałkami, a nie pompę z 1.9tdi. U mnie takie rozwiązanie działa już ok 350tys km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Dobra dzięki za wyjaśnienie. Zwracam honor przez moją niewiedzę nawet w skodzie od ojca w silniku AGR jest pompa na łańcuchu z tego co znalazłem w etce. Napewno sam tego nie bede robił tylko oddam auto do zrobienia. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Posiadasz koła zębate(nowszy typ) wiec nie wywalaj kasety z wałkami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, FUTURUM napisał: Posiadasz koła zębate(nowszy typ) wiec nie wywalaj kasety z wałkami! to co byś proponował zrobić gry ktoś ma napęd na koła zębate? Widziałem patenty z drążeniem gniazd na większy imbus. Szkoda że nikt nie wpadł na pomysł żeby zamiast 6-cio kąta zastosować 12-to kąt albo wieloklin. Może by się tak szybko nie zużywały te imbusy... Edytowane 10 Grudnia 2017 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 W dniu 10.12.2017 o 15:06, A4-Tomek napisał: Widziałem patenty z drążeniem gniazd na większy imbus. Szkoda że nikt nie wpadł na pomysł żeby zamiast 6-cio kąta zastosować 12-to kąt albo wieloklin. Może by się tak szybko nie zużywały te imbusy... Większy jest lepszy. Mały choćby miał 70-kąt ma mniejszą powierzchnię natarcia. Zastosowanie większej ilości wielokątów jest trudniejsze w wykonaniu. Wykonanie stałego powiększonego imbusa stosuję od 5 lat i nie ma z nim żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się