Jacek001 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Witam. Jaka jest bezpieczna granica przy dłubaniu w soft w ajm na seryjnych gratach.
aju Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 ja bym powiedział 145-150 jeśli wszytko gra w silniku
kris_lpgcars Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam to ja bym sie jeszcze dorzucil z pytaniem mianowicie zbieram funciki na maly upgrade w mym ajm no i jezeli 140 kucy na bezpiecznie softem to czy moj plan na turbo od awx plus soft wiele zmieni czy tez lepiej zostac przy opcji pierwszej ?
dizell Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam to ja bym sie jeszcze dorzucil z pytaniem mianowicie zbieram funciki na maly upgrade w mym ajm no i jezeli 140 kucy na bezpiecznie softem to czy moj plan na turbo od awx plus soft wiele zmieni czy tez lepiej zostac przy opcji pierwszej ? Wrzucaj turbo AWX, powinno wyjsc ponad 160 kucy jak zdrowa motorownia
kris_lpgcars Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 czyli powiedzmy wrzuce suszarke od awx i virusa na bezpiecznym poziomie to czy moj plan na trzymanie autka przez kolejne kilka lat nie pochowa mi przedwczesnie kucykow i zatopi tiptronica? to tak jakby moze sie boje o autko ale jakby sie cos nie tak wydarzylo niechcialbym sie przesiadac na zony jimnego bo to to dopiero paliwozerne jest a na trasy niezbyt wygodne a niepotrzebny wydatek by byl. wiec idac do brzegu kilka opini byloby mile widziane
bish - kopt Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 na turbo AWX 160 PS przy zdrowym motorze to bedzie bezpieczny soft, a o tiptronic sie nie martw - nic mu nie bedzie tylko dbaj o niego
kris_lpgcars Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 To teraz pytanie czy turbo z awx wlozone do ajm moze pochodzic przez chwile bez virusa bo znalazlem fajna oferte ale rozchodzi sie oddanie starej a do konca nie wiem co jeszcze musiał bym zmienić żeby to miało ręce i nogi cooler zostanie zmodyfikowany ale tyle się naczytalem o zmianie kolektorow aż wreszcie nie wiem czy zmieniać czy nie jak już się za to zabieram to lepiej raz do tego podejść wiec może ktoś kto już przez to przeszedł pomoże mi w wyborze
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 To teraz pytanie czy turbo z awx wlozone do ajm moze pochodzic przez chwile bez virusa bo znalazlem fajna oferte ale rozchodzi sie oddanie starej a do konca nie wiem co jeszcze musiał bym zmienić żeby to miało ręce i nogi cooler zostanie zmodyfikowany ale tyle się naczytalem o zmianie kolektorow aż wreszcie nie wiem czy zmieniać czy nie jak już się za to zabieram to lepiej raz do tego podejść wiec może ktoś kto już przez to przeszedł pomoże mi w wyborze moze ...
mlodyy Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 mozesz wlozyc turbo od awx i smigac na normalnym sofcie nic jej nie bedzie , co do coolera to jesli nie zamierzasz wkladac wiekszych wtryskow itp to niema sesu zaklada wiekszego , zmien turbo i kolektor ssacy od awax koszt okolo 90 zl przejscowke mozesz sam zrobic jak masz migomat i bedzie cos okolo 160 kucy jak motorownia zdrowa
bish - kopt Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 spokojnie możesz śmigać na AWX bez softa, nawet troche kucyków ci przybędzie
Kowi87 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 spokojnie możesz śmigać na AWX bez softa, nawet troche kucyków ci przybędzie nic nie przybędzie :gwizdanie: z powietrza mocy nie uzyska, co innego jak by wymienił pompowtryski i jezdził bez strojenia wtedy cos zyska, jedynie co poprawi sie góra w odczuciach
Kwaśniewski Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak jest optymalna wartość mocy dla tego silnika, bez kopcenia i żeby nie trzeba było się obchodzić z autem jak z jajkiem? Czy przy mocy 145-150KM na standardowym turbo pracuje ono już na blisko granicy swoich możliwości? Jechałem ostatnio za A4 B5 i kopciło jak stary ikarus i kopcenie nie wchodzi w grę.
Iverson Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak jest optymalna wartość mocy dla tego silnika, bez kopcenia i żeby nie trzeba było się obchodzić z autem jak z jajkiem? Czy przy mocy 145-150KM na standardowym turbo pracuje ono już na blisko granicy swoich możliwości? Jechałem ostatnio za A4 B5 i kopciło jak stary ikarus i kopcenie nie wchodzi w grę. każde auto stroi sie indywidulanie , jednym wyjdzie 145 bez dymu a innym 130 i nie masz na to wplywu , chyba , ze powymieniasz padając podzespoły
kris_lpgcars Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Czyli jak jak podmienie turbinke I podzbieram kilka funcikow wiecej to co jeszcze warto podmienic żeby to miało ręce i nogi maf jest w planie ale nie do końca map dziwnie się zachowuje czyli jakoś nie zgrywa się z zegarkiem który sobie dolozylem znaczy map jakoś zaniza odczyt mam tez plana na wywAlenie kata ale to wymaga większych testów coby przegląd prZeszedł po virusie, a tak poza tym mam zamiar zabrać ma szkatulke do REVO uk i tu tez jest pytanie kto już kogoś testował w anglii bo z tego co do tej pory znalazłem wiekszosc korzysta z gotowych map a tylko jednostki można nazwać profi. Jak ma ktoś na kogoś namiar kto dobrze robi najlepiej przetestowane miejsce bo do tej pory mam mały zgryz a mam do wydania jakieś £600 i chciałbym to wydać rozsądnie
Iverson Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 standardowo 1.9 kazdy robi tak: turbo awx/brd/hybryda , pompki w twoim wypadku np od awx,avf ,al ,kolektor od awx'a , fmic , można podmienić maf na awx, map sensor 2 barowy , chłodnicza oleju od większych pd , wywalić kata i zaślepić egr ,remap . wszystko masz opisane , tylko poszukaj
aju Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Panowie ile mogę zyskać jeszcze u siebie jak wywalę kata (będzie rurka) i wstawię FMIC? obecna moc ograniczona jest przez kopcenie (przy większej mocy za duża temp się robiła w dolocie) Gdybam czy nie iść w jakieś BRD albo hybrydę
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Panowie ile mogę zyskać jeszcze u siebie jak wywalę kata (będzie rurka) i wstawię FMIC? obecna moc ograniczona jest przez kopcenie (przy większej mocy za duża temp się robiła w dolocie) Gdybam czy nie iść w jakieś BRD albo hybrydę obstawiam +/-10km raczej 170 koni nie przekroczysz jakos drastycznie na obecnych gratach+FMIC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się