Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A kodowałeś moduł oraz pilota do nowego modułu ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A przez bagażnik nie wejdziesz?

Bo jak już dostaniesz się do środka, to przekrecenie stacyjki zwalnia zamki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jeśli przyuczyles mk do auta to podaj bledy jeśli sa. Jeśli nie zobacz czy auto reaguje na pilot w programie .

Opublikowano

Nie wiem czy przypadkiem w kodowaniu jest możliwość wyłączania 

Opublikowano

Przez bagażnik wejdę do środka i guzikiem na drzwiach otworze drzwi ale nie mogę zakodować na nowo kluczyka bo gdy chce go wlorzylem do stacyjki i przekręcić samochód uruchamia alarm i lipa jak można zakodować kluczyć gdy jest aktywny alarm ? 

 

Opublikowano

Od kiedy to moduł z literami AS ma ALARM.
JESTEŚ pewny, jaki wkładałeś?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chociaż ja mam ten Mk i nie mam elektryki z tyłu tylko kory, wiec może i obsługuje alarm?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

wg postu w temacie nic nie ma wspominku o obsłudze alarmu ale mimo to mu wyje . Wiec obsługuje

Opublikowano

Alarm wyje tylko dla tego że wcześniej go zamknąłem guzikiem z pilota i jest cały czas aktywny i dla tego muszę zakodować klucze żeby alarm odłączyć. A w moim samochodzie nie ma klamki z kluczyka. Jest jakiś inny sposób na zakodowanie kluczyka bez programu vag? 

Coś słyszałem że trzeba trzymać dwa guziki na pilocie aż dioda przestanie migać następnie samochód z kluczyka zamknąć i z pilotem otworzyć ale jeszcze nie próbowałem tego czy to działa.

 

Gdzie można pobrać program VAG-COM 409.1, VCDS Lite 1.2 ?? , bo mam kabel diagnostyczny tylko programu nie mam.

 

Opublikowano

Obsługuje a zawiera to chyba dwie różne sprawy.
Masz alarm fabryczny? bo dalej mi to nie pasuje.
Program jest na forum.
Kluczyk MUSISZ dopisać po wymianie MK.
Jak się rozkoduje to można przywrócić funkcjonalnoŝć w stacyjce.
Ale pierwsze dopisanie tylko program.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam problem z MK myślę że po zalaniu.

Gdy się pojawiła woda i pochodne- miganie lampki i strzelanie zamkami wyjąłem MK osuszyłem nie szczędząc spirytusu na czyszczenie. Sprawował się 2 miesiące ok aż nagle przestał - nie otwiera tylnych drzwi, bagażnika nie ma zapalania lampki przy otwartych drzwiach i nie zawsze otwiera z pilota. Dodam że to już drugi MK który mam w aucie po zalaniu, poprzedni "załatwiłem" w ubiegłym roku i wymieniłem na bieżący.

Obecnie mam taki stan (używam kabla i programu VAG CAN PRO) :

Numer Sterownika  8E0959433CB
Nazwa  Komfortgert TBF
Kodowanie  0 0006768
SW  333
Znalezione bledy
1330($0532):B5 Centralny sterownik systemu Komfort Zasilanie napieciowe za niskie
1699($06A3):9D Silnik centralnego zamka pokrywy tylnej Zwarcie z masa
1357($054D):9D Silnik blokowania pokrywy wlewu paliwa Zwarcie z masa
1370($055A):23 Właczenie alarmu przez układ ochrony wnetrza samochodu lost23
962($03C2):23 Właczenie alarmu przez czujnik pochylenia lost23
1371($055B):23 Właczenie alarmu przez przełacznik stykowy drzwi kierowcy lost23
1572($0624):23 Właczenie alarmu przez przełacznik stykowy drzwi przed.pasa¿era lost23
1561($0619):BA Tylne lewe drzwi Nie blokuje
1561($0619):BB Tylne lewe drzwi Nie odblokowuje
1561($0619):BC Tylne lewe drzwi Nie zabezpiecza
1562($061A):BA Tylne prawe drzwi Nie blokuje
1562($061A):BB Tylne prawe drzwi Nie odblokowuje
1562($061A):BC Tylne prawe drzwi Nie zabezpiecza
1357($054D):9D Silnik blokowania pokrywy wlewu paliwa Zwarcie z masa
1366($0556):23 Otwarcie na skutek sygnału zderzenia lost23
532($0214):25 Napiecie zasilania Uszkodzenie
1331($0533):B1 Sterownik drzwi kierowcy Brak komunikacji
1332($0534):B1 Sterownik drzwi przedniego pasa¿era Brak komunikacj

Alarmu fabrycznego w aucie nie mam i nie kodowałem go.

Kupiłem MK z końcówką CA od anglika ale nie umiem się z nim skomunikować, Po podłączeniu przy otwartych drzwiach kierowcy wyświetla w liczniku otwarte drzwi pasażera. Moduł nie nosił śladów otwierania ani wilgoci jak do niego zaglądałem. Tu mam problem czy można jeszcze coś próbować robić z tym MK czy raczej rozglądać się za innym

I pytanie mam jeszcze jedno - moduł CA wg opisu obsługuje elektryczne szyby z tyłu a ja mam korby, czy jest to duży problem i może być przyczyną sytuacji?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Problem rozwiązany dzięki pomocy Bart-S

Podmieniłem moduł komfortu na  CN 

jednak i tu miałem cały czas błędy:

Numer Sterownika 8E0959433CN
Nazwa Komfortgert TA7
Kodowanie 0 0007008
SW 433
---
Znalezione bledy
1332($0534):B1 Sterownik drzwi przedniego pasa¿era Brak komunikacji
532($0214):25 Napiecie zasilania Uszkodzenie
1331($0533):B1 Sterownik drzwi kierowcy Brak komunikacji
1332($0534):B1 Sterownik drzwi przedniego pasa¿era Brak komunikacji

Kluczowe porady Bart-S:

Sprawdź bezpieczniki nr 24 i 38.

oba były ok ale następna porada rozwiązała mój problem:

bezpiecznik 38 leci kabelkiem czerwono/zielonym (przekrój 1,5) na pin 8 w 12-pinowej czarnej kostce. Bezpiecznik 24 leci kabelkiem czerwono/niebieskim na pin 11 tej samej kostki. 

Na kostce miałem tylko zasilanie na kablu czerwonym z zielonym paskiem na pinie 8.

Kabel czerwony z niebieskim paskiem przegnił (zmurszała miedź przepalona końcówki zielone i kruche) pod gumową osłoną obudowy modułu komfortu, miejsce zupełnie niewidoczne i trzeba było się natrudzić żeby tam dotrzeć. Znalazłem je dźgając końcówkami omomierza kabel od wtyczki w coraz dalszych miejscach.

Wyciąłem fragment kabla ze względu na utlenioną kruchą miedź i wstawiłem fragment innego kabla. Polutowałem i sterownik CB zadziałał. Błędy po skasowaniu już nie wróciły. Jaka błogość jak mogłem otworzyć bagażnik od zewnątrz.

błąd 532 też mocno podpowiedział. Nie było napięcia zasilania na kostce na pinie 11.

Edytowane przez wudz
Opublikowano

Można przyuczyc kluczyk. Wkładasz kluczyk do stqcyjki . Na zapłon wciskasz przez 3 s zamknięcie później otwarcie . Wylaczasz zapłon i chodzi . Ja mam jak cos na sprzedaż dwa moduly AC i BD

Opublikowano

Przeciez ten AC nie dzialał bo pilota nie dało siŕ przyuczyć...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podajcie link do programu vag 

A co do alarmu to mój chyba jest nie orgyginy ale tego nie jestem pewien na 100%

Opublikowano

A naklejke masz na szybie audi alarm ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie nie mam takiej naklejki 

Opublikowano

 Czyli co ma zrobić jak nie mogę wkładać kluczyka w stacyjkę żeby bo zakodować a vagiem też trzeba mieć włączony mieć zapłon żeby działał ?

Opublikowano

Tak zapłon musi być włączony do vaga

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

No i lipa bo u mnie po przekręceniu kluczyka w stacyjkę włącza się alarm i odcina mobilazer to co tu zrobić ?

 

Jest jakiś przekaźnik od mobilazera , coś co nim steruje ?

Edytowane przez Namiot_N1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...