Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista Modułów Komfortu 46 z Opisem Funkcji wymiana kodowanie


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam jaki moduł komfortu będzie pasował do mojego obecnie uwalonego 8E0 959 433 AL – fabryczny alarm, 433MHz, korby??

Dzikuję z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaki moduł komfortu będzie pasował do mojego obecnie uwalonego 8E0 959 433 AL – fabryczny alarm, 433MHz, korby??

Dzikuję z góry za odpowiedź.

Masz w pierwszym poście wszystko napisane :wink:

8E0 959 433 AH

8E0 959 433 AJ

8E0 959 433 AK

8E0 959 433 AL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

mam pytanko - mam moduł komfortu z końcówką J, niestety nie mogę takiego znaleźć a mój po prostu zszedł, mam za to dostęp za darmo do AC, i teraz jeśli go podepnę to co będzie działało bo w zasadzie mi chodzi tylko o centralny i przednie szyby (tył korby)

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

mam pytanko - mam moduł komfortu z końcówką J, niestety nie mogę takiego znaleźć a mój po prostu zszedł, mam za to dostęp za darmo do AC, i teraz jeśli go podepnę to co będzie działało bo w zasadzie mi chodzi tylko o centralny i przednie szyby (tył korby)

z góry dzięki

na początek musisz nowo włożony moduł zakodować wg rozpiski u góry nie będzie działało oświetlenie przestrzeni nóg jeśli takie miałeś a żeby centralny działał musisz przypisać piloty do nowego modułu:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy jest jakaś różnica między modułem konkretnie 8E0959433BD montowanym na Anglię a na Europę?

Nie ma :wink: jedynie kodowanie trzeba zmienić a dokładnie nie dodawać wartość ( +128 – pojazd z kierownicą po prawej stronie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BB- fabryczny 315 , 4 szyby elektryka , pakiet podswietlenie

pytanie odnosnie kodowania jak chce cos zmienic to musze wszystkie funkcje zliczyc i wartosc wpisac chodzi mi np zeby z pilota zamykac szyberdach to musze wpisac wartosc 255 jesli chce miec wszystkie opcje?

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ----------

juz ogarnalem ... ale dziwnie vcds mi pokazywal ze funcke otwierania szyberdachu nie mozna wlaczyc dla samochodow z usa i rzeczywiscie mimo wlaczenia nie dzialaly ale jak przekodowalem caly modul to zaczelo dzialac i szyber sie zamyka z kluczyka... dziwne ... ale super ze sie udalo..:)

tak dla wyjasnienienia dla ludzi ktorzy maja z USA samochody a jeszcze tego nie przekodowali po wejscciu w coding 07 i dodaniu +64 do wartosci ruszylo wszystko z pilota to co chcialem pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i na temat ... jak wymieniam moduł MK (z low na high) to o czym muszę pamiętać ... co kodować lub adaptować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i na temat ... jak wymieniam moduł MK (z low na high) to o czym muszę pamiętać ... co kodować lub adaptować?

na początek kodowanie sterownika wybierając opcje według opisu na pierwszej stronie lub odpisując ze starego później przyuczenie pilotów a później adaptacje dodatkowych funkcji kanał 61 i 62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i na temat ... jak wymieniam moduł MK (z low na high) to o czym muszę pamiętać ... co kodować lub adaptować?

Jeśli nie dokładasz żadnego nowego sprzętu - nie trzeba robić nic poza przepisaniem kodowania (lub jeśli zapomniałeś spisać, przeliczeniem go od nowa). Oprócz CODING, ważne są też tak jak napisał Góral - kodowania kanałów 61 (pakiet światło, elektryka tylnych drzwi), 62 (funkcje komfortowe czyli domykanie szyb/szyberdachu) i 63 (w przypadku szyb dwuwarstowych dodatkowa adapacja silniczków).

W zasadzie po instalacji nowego MK powinno się zawsze weryfikować w/w rzeczy (bardzo często w CODING znajduję dziwne wartości - najlepiej po prostu przy montażu nowego modułu, przeliczyć wszystko jeszcze raz i odpalić dokładnie to co chcemy - zajmuje to przecież tylko chwilę).

Oprócz tego trzeba jeszcze przyuczyć MK do kluczyków (adaptacje, z tego co pamiętam to grupa 21 - procedura opisana i nagrana przez Domjenicka - podwieszona w Warsztacie B6/B7).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przerabiam anglika b7 i mialem w nim modul komfort CC czyli korby z tylu, bez alarmu,w module byly wszystkie kostki wiec niby powinien byc pakiet oswietlenia nog ale go nie ma zmienilem cala instalacje ktora miala alarm , 4 szyby elektr.clh , navi,ogolnie prawie wszystko ale nie mam do tej instalacji MK . Instalacja byla z 2007 r czy moj MK bedzie dzialac czy szukac jakiegos innego,ale jakiego?

dodam jeszcze ze jak wpielem moj do nowej instalacji to piloty mi nie dzialaja lampka zapala sie tylko na przednie drzwi

co mi proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przerabiam anglika b7 i mialem w nim modul komfort CC czyli korby z tylu, bez alarmu,w module byly wszystkie kostki wiec niby powinien byc pakiet oswietlenia nog ale go nie ma zmienilem cala instalacje ktora miala alarm , 4 szyby elektr.clh , navi,ogolnie prawie wszystko ale nie mam do tej instalacji MK . Instalacja byla z 2007 r czy moj MK bedzie dzialac czy szukac jakiegos innego,ale jakiego?

dodam jeszcze ze jak wpielem moj do nowej instalacji to piloty mi nie dzialaja lampka zapala sie tylko na przednie drzwi

co mi proponujecie?

Klucze nie działają z Twoim MK bo trzeba je przyuczyć do nowej centralki (procedura jest podwieszona w dziale Warsztat).

MK wymień na dowolny z listy obsługujących alarm (pracujących na 433MHz) - spis modułów masz w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucze nie działają z Twoim MK bo trzeba je przyuczyć do nowej centralki (procedura jest podwieszona w dziale Warsztat).

MK wymień na dowolny z listy obsługujących alarm (pracujących na 433MHz) - spis modułów masz w pierwszym poście.

ale przecierz te klucze wczesniej dzialaly z tym mk tylko w innej instalacji to co zgubily kod?

a tak wogole to moj MK podobno obsluzyl by tylnie szyby elektryczne a alarm mi nie portzebny to moze moj MK moge zostawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote ale przecierz te klucze wczesniej dzialaly z tym mk tylko w innej instalacji to co zgubily kod?

a tak wogole to moj MK podobno obsluzyl by tylnie szyby elektryczne a alarm mi nie portzebny to moze moj MK moge zostawic?

jeśli zmieniałeś instalację to odpinany był aku a po odłączeniu aku piloty też przestają działać wsiądź do autka zamknij drzwi włącz i wyłącz zapłon i naciśnij przycisk zamykania na pilocie powinno pomóc

jeśli byłby potrzebny MK mam 8E0 959 433 BQ za rozsądną cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecierz te klucze wczesniej dzialaly z tym mk tylko w innej instalacji to co zgubily kod?

a tak wogole to moj MK podobno obsluzyl by tylnie szyby elektryczne a alarm mi nie portzebny to moze moj MK moge zostawic?

Są dwa rodzaje wykodowania się kluczy z MK:

1 - przez odłączenie zasilania (wtedy pomaga włożenie klucza do stacyjki, włączenie zapłonu, naciśnięcie przycisków na pilocie, wyłaczenie zapłonu i wyjęcie klucza)

2 - po wymianie MK (no bo skąd niby nowy sterownik ma znać transponder z którym nigdy wcześniej nie pracował).

Nie podałeś oznaczenia Twojego MK... Ale skoro zapala oświetlenie nóg z przodu to znaczy, że jest zakodowany pod korby (na kanale 61 ustaw prawidłową wartość). Alarmu można nie kodować - reszta zadziała bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...