Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista Modułów Komfortu 46 z Opisem Funkcji wymiana kodowanie


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jeżeli piszę w niewłaściwym temacie to z góry przepraszam. Potrzebuję wskazówki na temat tego co się dzieje w moim samochodzie, bo nie wiem już gdzie mogę szukać pomocy. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o mechanikę, także proszę o wyrozumiałość.

Audi A4 B6, 2001 r, 1.9TDI - ciągle podświetlony jest przycisk świateł awaryjnych, natomiast po zamknięciu samochodu po kilku godzinach akumulator siada. Co może być przyczyną? Póki co udało mi się uzyskać informacje, że problem tkwi w module do którego dostaje się woda. Wiem, że to na pewno bardzo ogólne stwierdzenie, ale może przybliży Wam temat. Ostatnio miałam też nieciekawą sytuację, mianowicie zatrzasnęłam się w samochodzie... Wiem, brzmi idiotycznie. Niestety nie było to śmieszne, nie było możliwości otworzenia ani drzwi, ani szyb... Jakimś cudem po kilkunastu minutach udało się otworzyć drzwi. Być może to ma jakieś powiązanie ze sobą. Proszę o pomoc co takiego może się dziać i jak to zlokalizować oraz gdzie ewentualnie szukać pomocy związanej z naprawą usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

Jeżeli piszę w niewłaściwym temacie to z góry przepraszam. Potrzebuję wskazówki na temat tego co się dzieje w moim samochodzie, bo nie wiem już gdzie mogę szukać pomocy. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o mechanikę, także proszę o wyrozumiałość.

Audi A4 B6, 2001 r, 1.9TDI - ciągle podświetlony jest przycisk świateł awaryjnych, natomiast po zamknięciu samochodu po kilku godzinach akumulator siada. Co może być przyczyną? Póki co udało mi się uzyskać informacje, że problem tkwi w module do którego dostaje się woda. Wiem, że to na pewno bardzo ogólne stwierdzenie, ale może przybliży Wam temat. Ostatnio miałam też nieciekawą sytuację, mianowicie zatrzasnęłam się w samochodzie... Wiem, brzmi idiotycznie. Niestety nie było to śmieszne, nie było możliwości otworzenia ani drzwi, ani szyb... Jakimś cudem po kilkunastu minutach udało się otworzyć drzwi. Być może to ma jakieś powiązanie ze sobą. Proszę o pomoc co takiego może się dziać i jak to zlokalizować oraz gdzie ewentualnie szukać pomocy związanej z naprawą usterki.

Witaj, powiedz czy jakieś jeszcze inne dziwne zachowania zauważyłaś? Bardzo możliwe że moduł centralnej elektryki wariuje i przez to robi się jakieś zwarcie...najlepszym rozwiązanie byłoby podłączyć komputer i sprawdzić czy są jakieś błędy, ewentualnie trzeba by było sprawdzić co tam się dzieje pod kierownicą gdzie ten moduł się znajduje. jak masz kogoś kumatego niech odkręci półkę pod kierownicą i sprawdzi jak ten moduł wygląda czy nie ma tam wilgoci...moduł wygląda jak kwadratowe płaskie pudełko masz zdjęcie w pierwszym poście. Można by też było moduł podmienić jeżeli masz taką możliwość bo nie zawsze musi być on mokry...ale jednak najpierw podłączyć komputer zanim się zacznie grzebać. Pozdrawiam:hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany pod komputer - żadnych błędów nie wykazało. Jest jeszcze jeden "objaw". Po zamknięciu go pilotem po ok minucie to małe światełko przy bocznej szybie koło kierowcy zaczyna szybko migać i już nie ma możliwości otworzyć go pilotem, można jedynie kluczykiem. Trochę banalnie to opisałam ale staram się jak mogę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany pod komputer - żadnych błędów nie wykazało. Jest jeszcze jeden "objaw". Po zamknięciu go pilotem po ok minucie to małe światełko przy bocznej szybie koło kierowcy zaczyna szybko migać i już nie ma możliwości otworzyć go pilotem, można jedynie kluczykiem. Trochę banalnie to opisałam ale staram się jak mogę :wink:
Można by było sprawdzić kabelki w drzwiach w tej gumie przy zawiasach bo możliwe że jakiś kabelek jest uwalony i centralny wariuje, jak się fachowcy tego wątku pojawią to napewno coś jeszcze podpowiedzą:decayed::wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany pod komputer - żadnych błędów nie wykazało. Jest jeszcze jeden "objaw". Po zamknięciu go pilotem po ok minucie to małe światełko przy bocznej szybie koło kierowcy zaczyna szybko migać i już nie ma możliwości otworzyć go pilotem, można jedynie kluczykiem. Trochę banalnie to opisałam ale staram się jak mogę :wink:
Można by było sprawdzić kabelki w drzwiach w tej gumie przy zawiasach bo możliwe że jakiś kabelek jest uwalony i centralny wariuje, jak się fachowcy tego wątku pojawią to napewno coś jeszcze podpowiedzą:decayed::wink:
Z tego co pamiętam - problem nie gasnącego włącznika awaryjek był już poruszany na forum. Trzeba poszukać tego tematu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany pod komputer - żadnych błędów nie wykazało. Jest jeszcze jeden "objaw". Po zamknięciu go pilotem po ok minucie to małe światełko przy bocznej szybie koło kierowcy zaczyna szybko migać i już nie ma możliwości otworzyć go pilotem, można jedynie kluczykiem. Trochę banalnie to opisałam ale staram się jak mogę :wink:
Można by było sprawdzić kabelki w drzwiach w tej gumie przy zawiasach bo możliwe że jakiś kabelek jest uwalony i centralny wariuje, jak się fachowcy tego wątku pojawią to napewno coś jeszcze podpowiedzą:decayed::wink:
Z tego co pamiętam - problem nie gasnącego włącznika awaryjek był już poruszany na forum. Trzeba poszukać tego tematu...

no był chodziło w nim o mk który sie nie usypiał , po wymianie mk na inny problem ustawał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany pod komputer - żadnych błędów nie wykazało. Jest jeszcze jeden "objaw". Po zamknięciu go pilotem po ok minucie to małe światełko przy bocznej szybie koło kierowcy zaczyna szybko migać i już nie ma możliwości otworzyć go pilotem, można jedynie kluczykiem. Trochę banalnie to opisałam ale staram się jak mogę :wink:
Można by było sprawdzić kabelki w drzwiach w tej gumie przy zawiasach bo możliwe że jakiś kabelek jest uwalony i centralny wariuje, jak się fachowcy tego wątku pojawią to napewno coś jeszcze podpowiedzą:decayed::wink:
Z tego co pamiętam - problem nie gasnącego włącznika awaryjek był już poruszany na forum. Trzeba poszukać tego tematu...

no był chodziło w nim o mk który sie nie usypiał , po wymianie mk na inny problem ustawał :wink:

No i mamy odpowiedź :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam wielki problem jakiś czas temu odłączyłem akumulator i rozkodował się centralny zamek , próbowałem zakodowac vagiem ale nie da rady,sposób na dwa kluczyki tez nic nie daje ,byłem już u 2 elektryków i nie da rady , każdy sposób kodowania nic nie daje jeden i drugi pilot nie działa, wiec jeden z tych elektryków poradził zebym wymienił moduł komfortu , dziwne jest to ze ze w module komforu nie wyświetlają się żadne błędy , raz się tylko wyświetlił słaby sygnał pilota, baterie są nowe ok , pilot na vagu raguje ale nie da rady zakodowac pomocy :( wymieniac odrazu moduł czy isc jakimś innym tropem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy posiadam moduł 8E0 959 433 AS ale cieżko taki zdobyć wiec pytam czy jeżeli zastąpie go modułem 8E0 959 433 BC to nie bedzie wyświetlac żadnych błędów ze nie mam oświetlenia nóg ?? czy mogę spokojnie to podmienić , sory jeżeli to już było ale długi tn temat do czytania :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli CR,CJ,CB podejdą?

Wymień kolego baterie na początek. Też mi się czasem rozkodowywał a działał z daleka. Bateria nie majątek, lepiej wydać najpierw 5 zł a nie 200 niepotrzebnie.

Dzieki kolego wymiana bateri pomogla centralny smiga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego wymiana bateri pomogla centralny smiga .

Jesteś mi winny dwie stówy które zostały Ci w portfelu.

Zasada jest taka żeby zaczynać naprawy od najtańszych a nie najdroższych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy posiadam moduł 8E0 959 433 AS ale cieżko taki zdobyć wiec pytam czy jeżeli zastąpie go modułem 8E0 959 433 BC to nie bedzie wyświetlac żadnych błędów ze nie mam oświetlenia nóg ?? czy mogę spokojnie to podmienić , sory jeżeli to już było ale długi tn temat do czytania :(

co tak póżno

miałem za grosze sprawny BP z mojego auta

poszedł za 80 zł

moduły z B7 pasują do b6

sprawdziło sie już kilka razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego wymiana bateri pomogla centralny smiga .

Jesteś mi winny dwie stówy które zostały Ci w portfelu.

Zasada jest taka żeby zaczynać naprawy od najtańszych a nie najdroższych rzeczy.

Nawet się nie odzywam... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam wielki problem jakiś czas temu odłączyłem akumulator i rozkodował się centralny zamek , próbowałem zakodowac vagiem ale nie da rady,sposób na dwa kluczyki tez nic nie daje ,byłem już u 2 elektryków i nie da rady , każdy sposób kodowania nic nie daje jeden i drugi pilot nie działa, wiec jeden z tych elektryków poradził zebym wymienił moduł komfortu , dziwne jest to ze ze w module komforu nie wyświetlają się żadne błędy , raz się tylko wyświetlił słaby sygnał pilota, baterie są nowe ok , pilot na vagu raguje ale nie da rady zakodowac pomocy :( wymieniac odrazu moduł czy isc jakimś innym tropem ??

A próbowałeś zakodować kluczyki w stacyjce? Wystarczy włączyć zapłon i nacisnąć przyciski kolejno zamykania/otwierania.

U mnie zawsze po odłączeniu aku. piloty przestają działać. Mam ten sam MK z końc. AS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze próbowałem nic z tego:( robiłem już wszytskie dostępne sposoby i nic ... dlatego też się zdecydowałem kupic drugi moduł zobaczymy , jak to nie wyjdzie to juz nawet nie wiem gdzie szukac przyczyny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze próbowałem nic z tego:( robiłem już wszytskie dostępne sposoby i nic ... dlatego też się zdecydowałem kupic drugi moduł zobaczymy , jak to nie wyjdzie to juz nawet nie wiem gdzie szukac przyczyny....

Sprawdź jeszcze czy w MK (bloki pomiarowe) widzi reakcję na pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzi reakcję podczas kodowania robię tak jak tutaj:

[46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek]

[Adaptacja - 10]

Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")

[Odczytaj]

W polu "Wartość zapisana" powinna pojawić się liczba aktualnie zaprogramowanych pilotów.

W polu "Nowa wartość" wpisz łączną ilość pilotów (max. 4) jakie chcesz dopasować do sterownika (łącznie z działającymi już pilotami).

[Testuj]

Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość.

[Zapisz]

Teraz masz ok. 15 sekund na dopasowanie wszystkich pilotów zdalnego sterowania. Naciskaj i przytrzymuj (przez min. 1 sekundę) - po kolei w każdym pilocie przeznaczonym do zakodowania - przycisk UNLOCK (otwieranie).

i wszytsko idzie zgodnie z planem kluczyk się zapisuje itp . ale potem się okazuje ze i tak w gogle nie reaguje na auto (przyciski zamknij/otwórz) nic :( ,specjalnie kupiłem drugi kluczyk bo był tylko jeden , o tych samych nr itp , ale okazał się chyba zepsuty bo ten w ogole nie reaguje vag go nie widzi, ale idzie już 3 klucz po okazyjnej cenie zobaczymy.

A tak w ogole w którym bloku w module komfortu sprawdza się reakcję kluczyka , bo ja taką reakcję poprostu sprawdzałem podczas adaptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...