mcarena Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, od kilku dni po wyłączeniu silnika, przez ok 10-20 sekund, słychać syczenie z okolic zbiorniczka wyrównawczego / pompy / serwa. Brzmi jak uchodzące powietrze i jest dobrze słyszalne nawet przy zamkniętej masce poprzez kratki nad zbiorniczkiem wyrównawczym układu hamulcowego. Ktoś się już spotkał z takimi objawami? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 cięzko zlokalizowac Ci z którego miejsca konkretnie słychać to syczenie ???? padła Ci jakaś gumowa uszczelka albo coś pękło miejsce dzwieku podałeś trochę dziwne "...pompa hamulcowa - zbiorniczek wyrównawczy..." zbyt duża odległośc pomiędzy tymi elementami może chodziło Ci raczej o zbiorniczek płynu hamulcowego :mysli: jezeli tak, to sprawdz przewód podcisnieniowy który wchodzi do serwa tam jest uszczelka z której często wysuwa sie ten przewód, przy okazji sprawdz cały
lapek85 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 na pewno ze okolic serwa?? może po zgaszeniu klima syczy, wyrównuje się ciśnienie??
mcarena Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Klima odpada. Próbowałem również z wyłączoną. Byłem u znajomego.. Zrobił test i stwierdził, że serwo do wymiany. Podobno jakieś membranki czasem pękają. Test wyglądał tak: 1. Wyjęcie wężyka ciśnieniowego + odpalenie silnika + zatkanie wężyka palcem + zgaszenie silnika = nic nie syczy 2. Włożenie innego wężyka do serwa i dmuchnięcie. Słychać uciekające powietrze...
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 to nie servo, jakby zdechło miałbyś kłopot z hamulcami
ciapo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam. JA u siebie też zauważyłem już od jakiegoś czasu ,że po skończonej jeździe gdy wtawiłem samochód do garażuto po zgaszeniu silnika słychać było syczenie od strony kierowcy jednakże nie zlokalizowałem tego miejsca. Zastanawiam się też czy sprawa jest poważna. Za wszelkie sugestje co się dzieie i co sprawdzić będę wdzięczny.
mcarena Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Kumpel podlał siuwaksem okolicę spojenia dwusekcyjnej pompy hamulcowej z serwo oraz wejście węża podciśnieniowego do serwo. No i ujrzeliśmy bańki na spojeniu pompy z serwo. Tak więc najprawdopodobniej zakończy się na wymianie uszczelki. Serwo to 8e0 612 105 N Może ktoś potwierdzić numer uszczelki? 4D0 611 243 Z góry dzięki
sadek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Panowie mam "podobny" problem z syczeniem, a dokładniej dzisiaj przypadkiem ruszyłem ten wężyk i zaczęło mi syczeć ;/ ruszyłem go ponownie i przestało. Moje pytanie jest następujące: za co ten przewód jest odpowiedzialny? Czy ta nieszczelność może być niebezpieczna - nagły brak hamulców itp.? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Orange Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 to przewód który doprowadza podciśnienie do serwa i tym samym odpowiada za prawidłowe wspomaganie hamulców. brak podciśnienia spowoduje dużo słabsze hamowanie bo nie bedzie wspomagania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się