przemo88 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam. Wczoraj zauważyłem że spod okolic kierownicy dobiega dziwne syczenie.... coś w rodzaju jakby powietrze uciekało. Myśle że to może być coś ze wspomaganiem ale nigdy nie spotkałem sie z takim przypadkiem. Może Wy wiecie co to jest. Dodam jeszcze że kiedy kręce kierownicą to syczenie lekko ucicha. Nie wiem czy jest to poważne ale na pewno uciążliwe. Z początku myślałem że to od klimy. Jak wyłączamy klime to przez chwile jeszcze jest wyrównywane ciśnienie i to mniej więcej tak samo słychać.... Nie wiem.... prosiłbym o jakąś pomoc...
pkowal007 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 No kolego wydaje mi się, że tu mowa o klimie. Jak ją wyłączysz to ona jeszcze się kręci przez chwile i to pewnie to słyszysz...
przemo88 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie kolego. To dzieje sie nawet wtedy kiedy WYŁĄCZE całkowicie nawiewy. Syczy cały czas.... może klima ucieka ale to sie dzieje tylko na zapalonym silniku, gdyby klima uciekala to chyba cały czas by sie ulatniala.... no i to kręcenie kierownicą. Jak nią pokręce to syczenie ucicha ale nie ustaje. Gdzie najlepiej sie z tym udać?
Goofer Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A sprawdzałeś poziom płynu od wspomagania ? Zobacz też czy jest spieniony czy nie, po odbyciu przejażdżki ma się rozumieć
przemo88 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Płyn jest wporządku. Wspomaganie też bez problemu pracuje. Czyżby to była wina klimatyzacji
mlodyy Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 wylacz klimatyzacie nie nawiewy i zobaczy czy syczy
majkel_majki Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Może być nieszczelne serwo hamulców i dlatego syczy. Pedał może zachowywać się normalnie pomimo nieszczelności.
przemo88 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Pisałem wcześniej że przy wyłączonych nawiewach ciągle syczy... Od momentu zapalenia silnika zaczyna syczeć... Klima działa bez problemu ze wspomaganiem też nic sie nie dzieje... Kolego majki piszesz że serwo... jest jakaś osoba ktora mogła by mi to zdiagnozować? Czy lepiej może samemu rozebrać kokpit i zobaczyć skąd dokładnie dobiega to syczenie?
majkel_majki Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Jeżeli to syczenie dochodzi z okolic pedału hamulca to na 90% zaworki w serwo. Możesz spróbować osłuchać sam lub jechać do mechanika Kolego.
przemo88 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Przysłuchiwałem sie i według mnie dochodzi ono z kierownicy... Jak poruszam kółkiem w lewo i prawo to syczenie lekko ucicha a jak ją wyprostuje to syczy dalej.... Jest tam jakiś przewód z powietrzem? Poduszki mi chyba nie wywali`
jelczak Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Czy jak jedziesz to syczenie jest głośniejsze? Może to nieszczelna uszczelka przekładni kierowniczej. Tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza w karoserie jest uszczelka może ona ci puszcza?
A-rek Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza w karoserie jest uszczelka może ona ci puszcza? ze jest tam uszczelka, a dokladnie guma to wiem ale niby co ona by miala puszczac :?:
jelczak Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Podczas jazdy może puszczać powietrze ale na postoju to chyba że huragan :>
przemo88 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Czy jedziesz czy stoisz to i tak syczy... do dziś nie wiem co to jest.
lukaszdl Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 mam ten sam problem nawet po wymianie maglownicy syczenie ustało ale tylko na dwa dni i teraz znowu syczy
swir88 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Przysłuchiwałem sie i według mnie dochodzi ono z kierownicy... Jak poruszam kółkiem w lewo i prawo to syczenie lekko ucicha a jak ją wyprostuje to syczy dalej.... Mam to samo i jeszcze w tym miejscu mam troche oleju :/
motor144 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 U mnie przyczyną syczenia (w okolicy kierownicy) było nieszczelne połączenie węża podciśnienia wchodzącego do serwa. Ten wąż jest na gumie (uszczelnieniu) i na wcisk wchodzi do puszki serwa. Wymiana uszczelnienia na nowe z ASO nic nie pomogło bo na starej puszce serwa i tak źle uszczelniało(wystarczyło poruszyć wężem na boki). Ostatecznie sprawę załatwił silikon wysokotemperaturowy(czerwony) nałożony z zewnątrz oryginalnego uszczelnienia i węża. UWAGA: w serwie po wyłączeniu silnika nadal jest spore podciśnienie, więc żeby silikonu nie zassało do puszki serwa(póki nie wyschnie) na chwilę wyciągnąć wąż z serwa i wcisnąć ponownie a następnie dopiero uszczelniać.
kkarol Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 jak komus syczy z kierownicy niech wymieni przewod laczacy pompe z maglownica, jest on nieszczelny i zapowietrza uklad stad takie efekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się