oloxx Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 witam przeglądałem forum układu hamulcowego i nie mogę się zdecydować co kupić mianowicie. wczoraj pojawił się komunikat na kompie mojego czarnego diabełka o zużyciu klocków więc powoli przymierzam się do wymiany. nie wiem na co się zdecydować, wiem, że chciałbym zamontować: - na przód tarcze Mikoda wentylowane, nawiercane + nacinane, kolor czarny, rozmiar 288, cena w miarę przystepna, ok 150zl/szt - na tył tarcze Mikoda nacinane, nawiercane, czarne, rozmiar 255mm, cena ok 108zl/szt są one coś warte? ważne aby się nie pokrzywiły do tego klocki ATE. ważne aby nie piszczały, nie paliły się , nie pokrzywiły się i spełniały swe zadanie będzie to dobry zakup?? w razie czego polećcie coś innego ale w miarę przystępnych cenach, zbliża mi się ubezpieczenie poradźcie pzdr
kaniewiak Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Hey! Ja u siebie wymieniłem wszystkie cztery kółka. Polecono mi kolegę TOM77. Tarcze i klocki ATE
xprzemo Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Ewentualnie możesz sobie założyć tarcze TEXTAR i do tego klocki TEXTAR dobry zestaw mogę taniej załatwic jak coś pisz na [email protected].
Stichy Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 oloxx -skoro juz wymieniasz tarcze to zaloz sobie hamulce ciut wieksze - 312mm gladkie i beda hamowac duzo lepiej niz te nawiercane i nacinane 288mm A co do tylu to chyba 245mm no chyba ze zmieniles
Dev Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 312??????? nie lepiej od razu zapodac 320???? roznica w kosztach ok 300zl ale banan na gebie duzo wiekszy
Jarol Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 312??????? nie lepiej od razu zapodac 320???? roznica w kosztach ok 300zl ale banan na gebie duzo wiekszy Dokładnie jak zmieniać hamulce to tylko na 320 przód i 288 tył. Ja ostatno jeździłem troche B6 2,5 Tdi gdzie sa hamulce 312 i 255 no i musze powiedzić że są o wiele wiele słabsze od moich.
Stichy Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 No wiadomo ze bym polecal 320mm bo sam takie zalozylem ale jak kolega chce wymieniac tylko tarcze z klockami to pozostaje 312mm - lepsze to niz 288mm nawiercane i nacinane
kileeer Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 312??????? nie lepiej od razu zapodac 320???? roznica w kosztach ok 300zl ale banan na gebie duzo wiekszy 312??????? nie lepiej od razu zapodac 320???? roznica w kosztach ok 300zl ale banan na gebie duzo wiekszy wszystko fajnie, tylko że ciężko znaleźć jarzma i zaciski pod 321mm tył również do znalezienia nie łatwy. pod 312 też trzeba zmieniać jarzma i zaciski czy nie?
Stichy Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 312mm - zmieniasz tylko jarzma nie wiem jak jest z dostepem ale jak cos to mam takie do aluminiowej zwrotnicy i moge sie wymienic na takie do zeliwnej bo takie potrzebuje
Dev Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Kileeer jak chcesz mam komplecik z tarczami i klockami na 320mm przód :chytry: :chytry:
bobek80081 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Witam. A jak wymienie na 312mm to koła 15 wejdą
Stichy Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 juz nie wejda musisz zamienic je na 16" jak cos to tu masz wszystko opisane http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wymiana_hamulcow_przednich_na_312mm-t23904.0.html
Waldek1 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 ja też chce wymienić tylne tarcze może ktoś poleci taniego sprzedawcę np. na allegro ???
Dev Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 nr tarczy tył może ktoś podać dzieki Ate: 24.0110-0261.1 TRW: DF4186 OE: 8E0615601B 8E0615601P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się