v1ck Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam. od jakiegos czasu mam juz 1.8tq ale zastanawiam sie czy mozliwe jest w takim napedzie bez zadnych modow wprowadzic autko w poslizg na np mokrym asfalcie. ? jakis czas temu widzialem na youtube jak gosciu na rondzie wlasnie dawal rade jak ktos probowal niech sie pochwali pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 najpierw popróbuj na szutrze, na asfalcie bedzie ciężko ze 150kM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychzz Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 na mokrym da rade :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 owszem, da rade, ale zbyt mocno obiąży sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychzz Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 co racja to racja - w końcu tu 4 kółka wchodzą w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ck Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 a znacie jakies techniki wprowadzania quattro w poslizg? bo o ile wiem reczny powoduje zatrzymanie wszystkich kol ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jak auto jest na biegu - tak jak na luzie - nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 kurnia szkoda furacza. to nie jest samochód do driftu, rozumiem szaleństwa zimowe, to jest ich żywioł, ale nie asfalt. Pany nie niszczyć OOOO pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 a znacie jakies techniki wprowadzania quattro w poslizg? bo o ile wiem reczny powoduje zatrzymanie wszystkich kol ? szarpnij raz w lewo, raz w prawo szybko kierownica i zobaczysz jaka bedziesz mial zabawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Do takich celów to się kupuje BMW E36 z tylnym napędem. W audi taka jazda nie przystoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ck Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 nie pytam zeby odrazu jechac na jakies konkursy driftu :gwizdanie: bmw jakos mnie nigdy nie krecilo.. na lodzie czy sniegu to inna bajka, troche wiecej gazu i juz mozna bokiem smigac co myslicie o tym : ?pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Skrajny debilizm, w ruchu ulicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Głupich nie sieją, sami się rodzą niestety ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 żeby driftować q z małą mocą na mokrym wystarczy w łuku strzelić ze sprzęgła tzn. jedziesz w skręcie - wciskasz sprzęgło i dodając mocniej gazu puszczasz sprzęgło i to nie prawda że q nie nadaje się do driftu inaczej wszystkie te popisy samochodów WRC nie byłyby tak efektowne. Jest jeszcze tzw. Skandynawski flip czyli dohamowanie przed samym zakrętem ze skrętem kierownicy w przeciwną stronę niż zakręt a następnie w stronę zakrętu już w poślizgu. A tu jest koleś co bawi się w zawody driftowe w QUATTRO: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 jasne ze mozna q driftowac, ale to nie jest latwe bo szybko sie prostuje w zwiazku z ciagnieciem przodu. Na suchym przy takiej mocy nie ma szans na utrate przyczepnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Q jest paskudne pod jednym względem w jednej sekundzie z podserowności przechodzi w nadsterownośc wk***ia mnie to strasznie, ale cóz takie są przyjemności z posiadania Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Q jest paskudne pod jednym względem w jednej sekundzie z podserowności przechodzi w nadsterownośc wk***ia mnie to strasznie, ale cóz takie są przyjemności z posiadania Q bo jak dajesz buta w podsterownosci a w nadsterownosci go ujmiesz to taki jest efekt wiec cale te 2 fazy na pelnym bucie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 a znacie jakies techniki wprowadzania quattro w poslizg? znamy , min. 200KM i szpery...... żeby driftować q z małą mocą na mokrym wystarczy w łuku strzelić ze sprzęgła tzn. jedziesz w skręcie - wciskasz sprzęgło i dodając mocniej gazu puszczasz sprzęgło i to nie prawda że q nie nadaje się do driftu inaczej wszystkie te popisy samochodów WRC nie byłyby tak efektowne. chyba nie do konca wiesz co piszesz , przy malych mocach lepiej te zabawy zostawic na snieg bo na asfalcie to sobie tylko kuku mozna zrobic innymi solo szkoda auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dansli Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 najpierw kolego spróbuj potrenować na sniegu lub szutrze a potem na mokrym asfalcie jesli załapiesz jak bezproblemu wprowadzac auto w poslizg na sniegu badz szutrze próbuj na mokrym asfalcie ale watpie by było to takie efektowne i długie bo niestety ciagna tu 4 kola które szybko rozpedzaja auto i wyciagaja je z poslizgu a do pełnego poslizgu i jego utrzymania jest niestety potrzebna dosc spora moc ( ponad 200 KM ) ogolnie to dałbym sobie spokój z driftem na asfalcie bo audi do tego jest zbyt delikatne btw kiedys jechałem z kumplem Impreza STi 280 KM i na asfalcie szlo to fajnie bokiem ale tez trzeba umiec i miec spore stado pod maska które wtedy niestety duuuuzo pije pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 To Audi ma cos porobione w napędzie noi ma MOC ponad norme Tu projekt http://www.almracing.com/audis2.html Zawsze mozna pomodzić w napedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się