Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

co do oryginalnych bixenonów. to wymiana uszczelnień pomaga ale warto je co poł roku wymieniać.

albo zaslepić otwór do regulacji w rynnie błotnika. bo spływająca woda z szyby leje sie bezposrednego na ta regulacjei z czasem znowu zaczyna puszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

opitalaliśmy się :polew: na razie zrobiony jest jeden bok przez boberka, ale twierdzi, że tu nie ma co polerować :grin:

a kierownik siedzi na leżaku i browarem pokazuje gdzie trza dopolerować :decayed::polew:

nie ma az tak dobrze... :grin: z boku uczylem sie na dziadkowym Punto (auto z 99 r., nigdy porzadnie nie myte, nie woskowane), boberek zaczal, ja konczylem, efekt mega. :shock3:

buba, APC zrobilo mi mega robote przy silniku... az bylem w szoku. Szkoda tylko, ze po 30km znowu trzeba leciec detailerem :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to że nie jest tłuste a rozpuszcza więcej syfu niż benzyna ekstrakcyjna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, bylby ktos chetny na moj gwint ? WEITEC, stan praktycznie jak nowy, bo po 1 sezonie w DE.

Jest to gwint pod sedana fwd, ale spokojnie podejdzie i do avanta fwd. Ja zmieniam, bo jednak powinienem miec od innej klasy wagowej.

Jesli ktos sledzil moj temat, to widzial dokladne zdjecia gwintu - stan naprawdę IGŁA. Koszt nowego 3600 +/- ja oddam duuużo taniej. Zrobiłem na nim 1000km od montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to że nie jest tłuste a rozpuszcza więcej syfu niż benzyna ekstrakcyjna

A benzyna ekstrakcyjna jest tłusta ?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównujmy APC do ekstrakcyjnej, to zupełnie co innego... APC psikasz, spłukujesz wodą i jest czysto jak na d*pie niemowlaka. Benzynka to szmata i szorowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD.

Np. do mojego? :eusathink::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD.

Np. do mojego? :eusathink::decayed:

No na przyklad... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD.

Np. do mojego? :eusathink::decayed:

No na przyklad... :wink:

No to Michu złóż mi ofertę na PW :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem o tym cudeńku a teraz na nie trafilm :-) pozazdroscic autka, wszystko doprowadzonedo super stanu z najmniejszych szczegolach, bezawaryjnosci kolego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys obiecalem sesje spod maski po letnich porzadkach... ale w koncu nic nie wyszlo.

W weekend przy okazji walki z poduszka silnika udalo mi sie cos tam ustrzelic :grin:

W aucie nic sie specjalnego nie zmienilo, pomalowalem kola zimowe na czarny polysk (18" DTM), mysle powoli nad setupem 400+, ale to raczej druga polowa 2014.

Stare turbiny za cholere nie chca sie rozleciec, wszedzie sucho, oleju nie ciagna... :kwasny:

1460230_10200239695113345_1044912665_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki widok pod maską mmm :kox::slina::kox:

Masz może fotkę tych pomalowanych felg :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys obiecalem sesje spod maski po letnich porzadkach... ale w koncu nic nie wyszlo.

W weekend przy okazji walki z poduszka silnika udalo mi sie cos tam ustrzelic :grin:

W aucie nic sie specjalnego nie zmienilo, pomalowalem kola zimowe na czarny polysk (18" DTM), mysle powoli nad setupem 400+, ale to raczej druga polowa 2014.

Stare turbiny za cholere nie chca sie rozleciec, wszedzie sucho, oleju nie ciagna... :kwasny:

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q82/1460230_10200239695113345_1044912665_n.jpg

nic tylko się cieszyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie teraz Bieniek ma przynajmniej z kogo brać przykład:decayed:

Ja dopiero wszystkie rury dolotowe do fmic odebralem z malowania w czarny mat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...