Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cewki ? Fly masz nowa inwestycje w nowe cewy :)

o cewki zgadza sie cewki zaplonowe taka powinna byc nazwa prawidlowa :)[br]Dopisany: 16 Listopad 2010, 11:43_________________________________________________a tutaj koles opisal problem

ten problem wystapil u niego po chipie gdzie przed chipem nie bylo zadnego problemu - wymienil mase czesci i nic to nie dalo dopiero te cewki pomogly ustabilizowac wsztyko

Hallo, habe da auch eine Frage :rolleyes:

Auf Anraten meiner Werkstatt wegen gewissen Problemen bei S2 Turbos habe ich den Ansauglufttemp.sensor (Saugrohr unten vor Drosselklappe, 2,7T APB mit 300PS) .

Hintergrund sind seltsame Zündaussetzer auf Bank1 Z2 ... alles erdenkliche ausgetauscht.

(alles was man an Schläuchen, Sensoren, Aktoren die man am Motor sehen kann!!).

Nach Durchführen aller Vorgänge mit VCDSum zum Readynesscheck war der Motor "sauber" (nur noch 0000000 zu sehen) .. Zündaussetzer waren dann zeitweise weg.

Am nächsten Tag wieder der "sporadische" Vorkat-Fehler auf Bank2 (nicht Bank1 !!)...

Bei der Überprüfung der Zündaussetzer mittels MWB 14,15 habe ich mal MWB 11 dazu angesehen.

Was mich wundert ist, das der Zündwinkel im Leerlauf bei 800-760 U/min ( Kühlmitteltemp. ca.54 Grad, Ansaugluftemp. ca. 20Grad) zwischen 6 Grad v.OT und 14,3 Grad v.OT schwankte...

Wenn ich lese es sollten 7 Grad v.OT sein im Leerlauf ... was ist da noch faul?? .

Hängt das Schwanken des Zündwinkel mit dem defekten Vorkat zusammen? :):confused:

Der Motor ist eine echte Herausforderung; neben AKF-Rückschlagventil und defekten Benzindruckregler welche erst nach Ausstausch von defekten Unterdruckschläuchen und gerissenen Y-Stück an der Drosselklappe, defektem LMM etc. ppp. sich gezeigt haben , scheint der Motor noch immer zu zicken :( ... Das starke Gerückel ist zwar weg, er packt wieder kräftig zu beim Gasgeben zu ... doch die elektrischen Messwerte stimmen immer noch nicht ...

Neben dem Vorkat, was sollte noch getauscht werden???

Wäre sehr nett wenn ich hinsichtlich der Zündung Details erfahre. Welche Messwerte sollten bei einer Messfahrt bei welcher Drehzahl zu lesen sein?? Fahrzeug hat eine Leistungsoptimierung auf ca. 300PS, 1,05 Ladedruck max. ; 0,9bar Dauerhaltedruck; optimiert vom Tuner mit WinOls)

Schon mal Danke für Deine Infos....

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

cewki w razie czego bede mial na podmiane od cantony (szkoda wydawac 600PLN w ciemno).

na razie zrobimy zegary, bledy i zobaczymy czy problem nadal jest.

w miedzyczasie wyjezdzilem juz ze 3 baki z STP [profilaktycznie].

jak bylem u Rogala, Patryk z CS sugerowal tez, ze zaplon moze sie cofac przez bledy w ECU.

cofa sie o 5 stopni przy pelnym gazie, co generalnie nie jest tragedia... ale na serii nie powinno tego byc.

wydech masz tlumiki przelotowe tylko czy calosc od turbin ?

wydech mam poluźniony, przelotowe DP, brak katów, koncowy zostal od 2.5TDI [ma taka sama srednice jak w S4].

Opublikowano

Piekna sztuka

a jak fajnie jedzie :naughty:

:wink4:

Adaś, chciałeś obszywać kiere u raggamańca, dzis pewnie wpadne na spota, to sobie obmacasz.

oki :good:

Opublikowano

cewki w razie czego bede mial na podmiane od cantony (szkoda wydawac 600PLN w ciemno).

na razie zrobimy zegary, bledy i zobaczymy czy problem nadal jest.

w miedzyczasie wyjezdzilem juz ze 3 baki z STP [profilaktycznie].

jak bylem u Rogala, Patryk z CS sugerowal tez, ze zaplon moze sie cofac przez bledy w ECU.

cofa sie o 5 stopni przy pelnym gazie, co generalnie nie jest tragedia... ale na serii nie powinno tego byc.

wydech masz tlumiki przelotowe tylko czy calosc od turbin ?

wydech mam poluźniony, przelotowe DP, brak katów, koncowy zostal od 2.5TDI [ma taka sama srednice jak w S4].

sprawdz te cewki -- koles mial taki sam problem i pomoglo jemu cofalo jakies 7stopni

[br]Dopisany: 16 Listopad 2010, 15:03_________________________________________________a napisal jeszcze ze najpierw wymienil lewa strone i po tygdoniu musial prawa strone bo tez siadla

Opublikowano

a napisal jeszcze ze najpierw wymienil lewa i po tygdoniu musial prawa bo tez siadla

ale co lewą/prawą???? cewek jes razem 6 , 3 na lewej głowie , 3 na prawej

Opublikowano

a napisal jeszcze ze najpierw wymienil lewa i po tygdoniu musial prawa bo tez siadla

ale co lewą/prawą???? cewek jes razem 6 , 3 na lewej głowie , 3 na prawej

strone lewa i prawa

Opublikowano

Dzis rezalismy czujnik predkosci i zegary, ale znowu fail... czujnik, wiazka na miejscu, ale brakuje jeszcze w skrzyni pierscienia magnetycznego zeby czytanie predkosci dzialalo. We wtorek montaz pierscienia. Chyba wydam jakis manual do swapa 2.7BiT w B6 :D

Opublikowano

a ten pierścień to jak wygląda ?

w sumie to mogłeś sieknąć fotki z montażu czujnika i zaślepki jak wygląda.... :gwizdanie:

Opublikowano

Wrzucales jakies fotki kiedys z jakiegos rezania ? :decayed:

Nie mialem czasu na to, ani aparatu :)

pierscien to poprostu pierscien - na schemacie w etce wyglada jak jakies lozysko.

i tutaj tez kurna trzeba dobierac, bo sa rozne.

koszt pierscienia 45PLN

oringi, sruba 60PLN

czujnik predkosci 90PLN

zaslepka wyglada jak czujnik :)

Opublikowano

ja zawsze wrzucam fotki z rezania :gwizdanie: :polew:

Opublikowano

z rezania to tylko na redtube :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

zrezasz komp w końcu bez błędów to sprawdź czy wtedy będzie dalej cofać :cool1: a później jak mówisz podmiana

Opublikowano

Uff. Zegary w koncu dzialaja.

Przasnyska odwalila dobra robote, bo nie wszystko bylo P&P zeby odpalic czujnik predkosci w skrzyni.

zrezasz komp w końcu bez błędów to sprawdź czy wtedy będzie dalej cofać :cool1: a później jak mówisz podmiana

Musze zrobic loga zaplonu.

Soft niestety na razie musze odlozyc na styczen, bo same spore wydatki ostatnio :disgust:

Opublikowano

ja zawsze wrzucam fotki z rezania :gwizdanie: :polew:

ta a my nawet twojego samochodu nie widzieliśmy :)

może ty poporstu sciemniasz ze cos rezasz a my bałwany ci wierzymy

Opublikowano

ja zawsze wrzucam fotki z rezania :gwizdanie: :polew:

ta a my nawet twojego samochodu nie widzieliśmy :)

może ty poporstu sciemniasz ze cos rezasz a my bałwany ci wierzymy

ziom... to Yarisa nie widziales?

nawet rezal na spocie ostatnio - wycieraczki zmienial w nim.

Opublikowano

Flyer Adaś nakręcił filmik z tego moda ?? :decayed:

Opublikowano

bedzie nawet DIY :polew:

***

Kurde... dzis przy -8 moge stwierdzic, ze auto za***dala.

Pierwszy mod na wiosne, to bedzie porzadny cooler.

Wczesniej jak sie temperatury utrzymywaly na tym samym poziomie nie bylo czuc wiekszej roznicy... :disgust:

Opublikowano

Ja zaczynam czuć potęgę quattro i braku gleby - wjeżdżam w takie zaspy, że szok :shocked::polew:

Opublikowano

ja mam zwykly zawias S-line i szoruje od wczoraj podwoziem pod firma... wczoraj nawet na glowych ulicach.

nie wiem co by bylo gdybym mial jakies 16"...

jak ktos mowi, ze na gwincie spokojnie jezdzi cala zime, to smiech mnie ogarnia :kox:

Opublikowano

ja mam zwykly zawias S-line i szoruje od wczoraj podwoziem pod firma... wczoraj nawet na glowych ulicach.

nie wiem co by bylo gdybym mial jakies 16"...

jak ktos mowi, ze na gwincie spokojnie jezdzi cala zime, to smiech mnie ogarnia :kox:

ja narazie na gwincie, ale skręconym do góry :wink4:, narazie daje radę, ale zobaczymy co bedzie później :decayed:,

Flyer, co teraz w planach :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...