Flyer Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Podkręcę jeszcze z 1cm w górę, jak nadal będzie tarło, to będę musiał zmieniń springi. Mozna dac dystans no właśnie gość, który sprzedawał gwint twierdzi, że niewiele to zmieni... problem w tym, że pewnie żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę?
Bieniek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Fly pozbadz sie problemu i sprzedaj ten gwint:naughty:
Dev Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Podkręcę jeszcze z 1cm w górę, jak nadal będzie tarło, to będę musiał zmieniń springi. Mozna dac dystans no właśnie gość, który sprzedawał gwint twierdzi, że niewiele to zmieni... problem w tym, że pewnie żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę? Niekoniecznie, kiedys robilem na zamowienie takie pierscienie. Skladaly sie z dwoch skrecanych srubami połówek
pocas Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Faktycznie, nie ma wad. A kto pokonywał garba dzisiaj bocznym najazdem tak jechałem za Tobą i dosłownie centymetr dzielił Cie od przetaracia. Nie wiem co to za elementy Ci tam wystają spod auta. Chyba wydech.
Flyer Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Faktycznie, nie ma wad. A kto pokonywał garba dzisiaj bocznym najazdem tak jechałem za Tobą i dosłownie centymetr dzielił Cie od przetaracia. Nie wiem co to za elementy Ci tam wystają spod auta. Chyba wydech. To wydech, jest niestety dosc nisko, ale nie ma innej opcji oprocz mocno customowego (drogiego) tlumika srodkowego. Nawet jak nie mialem gwintu, to akurat przez TEN prog zwalniajacy (nie wiem kto go wymyslil...) nie dalo sie przejechac inaczej.
quadysz Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 fajowo, fajowo, chetnie bym dal sie przewiesc ja posprzatalem na weekend swoj szajs w samochodzie to moge sie wybierac na spota hyhy ale pewnie nie w ten wtorek jeszcze
moskal Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę? a to jakis duzy problem ??? chyba sciagacze do sprezyn wystarcza.
Bieniek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Po wymianie zawiechy ustwia sie zbieznosc??
dziadek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Po wymianie zawiechy ustwia sie zbieznosc?? a jak chcesz inaczej ? chyba geometrie a nie zbieżność - no chyba że ruszasz końcówki lub drążki kierownicze
Bieniek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 W sensie w srode zakladam przekladnie po regeneracji,a jest duza szansa,ze zakupie gwint to bym sie wstrzymal kilka dni. Michas sorry za offa:wink:
Fr0styyy. Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jakieś foto na gwincie jest? Ni mo
Flyer Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Beda foty na gwincie, spokojnie Po wymianie zawiechy ustwia sie zbieznosc?? przy samych amorach i sprezynach nie, ale jak ruszasz drazki, wahacze, to juz raczej tak. a to jakis duzy problem ??? chyba sciagacze do sprezyn wystarcza. Wyjąć springi z tyłu w B6 Q jest przejebane i bez podnośnika to nawet nie podchodzę... W sobotę robiliśmy to we trzech. Przód ogarnąłem sobie w momencie, a z tyłu bez pomocy Speca i Boberka nie dałoby rady. Specu wyciągał, a my wisieliśmy we 2 na zawiasie. Nie mam po prostu czasu w najbliższe weekendy na wycieczki do warsztatu, a za 3 tyg jadę na urlop i muszę to ogarnąć. W środę będę kręcił gwintem w górę, zobaczymy czy to wystarczy.
moskal Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 przy samych amorach i sprezynach nie, Grac gdzies tam kiedys pisał ze przy ruchu gwintem o 2cm w jedna lub druga trzeba ustawiać zbieznosc tylko nie wiem czy on aby nie jest przewrazliwiony
Flyer Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jak finalnie ustawie, to pewnie i ja ustawie dla pewnosci
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 przy samych amorach i sprezynach nie, Grac gdzies tam kiedys pisał ze przy ruchu gwintem o 2cm w jedna lub druga trzeba ustawiać zbieznosc tylko nie wiem czy on aby nie jest przewrazliwiony I ma tutaj całkowita racje. Przy obnizeniu zawiechy zmienia sie polozenie srodka ciezkosci auta i przod wychodzi rozbieznie, drze kapcie od srodka. Malo tego, zmieniajac opony z 205/55-16 na 225/45-17 wychodzi podobnie, roznice sa mniejsze jak przy obnizeniu na gwincie ale sa i piwinno sie je korygowac. Dlatego tez zawsze ustawiam zawieche na najszerszych oponach, w tym przypadku 235/40-18" i zawsze jest dobrze.
Wandej Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Michu coś takiego zapodaj i będzie negatyw:naughty:
Flyer Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Foty na gwincie. Przód jest spoko, tył za nisko i koła trą. Podniesiemy go pewnie o max 1cm, bo na więcej nie pozwoli regulacja... mam nadzieję, że to wystarczy. Jak na razie na takim setupie jestem w stanie wjechać i wyjechać z garażu, wiec nie ma dramatu
marcin_o23 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 fajnie, tył faktycznie za nisko siedzi, jaki masz na tyle dystans??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się