Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Kierwa, rzeczywiscie teraz u mnie wyswietlaja sie miniaturki. Nie wiem o co kaman.

daj mi kolego na PW cene tych sporteców :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kierwa, rzeczywiscie teraz u mnie wyswietlaja sie miniaturki. Nie wiem o co kaman.

daj mi kolego na PW cene tych sporteców :wink:

A Ty znowu 18`? Bedziesz płakał znowu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierwa, rzeczywiscie teraz u mnie wyswietlaja sie miniaturki. Nie wiem o co kaman.

daj mi kolego na PW cene tych sporteców :wink:

A Ty znowu 18`? Bedziesz płakał znowu:decayed:

trzeba w zimie na czymś jeździć prawda?? :decayed:

sorrry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierwa, rzeczywiscie teraz u mnie wyswietlaja sie miniaturki. Nie wiem o co kaman.

daj mi kolego na PW cene tych sporteców :wink:

A Ty znowu 18`? Bedziesz płakał znowu:decayed:

przecież one są w 19":tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kryzys w związku między mną, a moim autem... może ktoś szuka B6 z 2,7 BiT pod maską?

:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kryzys w związku między mną, a moim autem... może ktoś szuka B6 z 2,7 BiT pod maską?

:whistling:

Znowu :decayed: Gracjan też chciał sprzedać swoje S4 ale jednak zostaje :wink:

po za tym szkoda auta, a wiesz jaki u nas rynek, "panie za co tyle pieniędzy" jak ja to słyszę to mnie krew zalewa :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kryzys w związku między mną, a moim autem... może ktoś szuka B6 z 2,7 BiT pod maską?

:whistling:

Znowu :decayed: Gracjan też chciał sprzedać swoje S4 ale jednak zostaje :wink:

po za tym szkoda auta, a wiesz jaki u nas rynek, "panie za co tyle pieniędzy" jak ja to słyszę to mnie krew zalewa :facepalm:

Michu może zamień się z Gracjanem na miesiąc lub dwa:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kryzys, bo mi się wysypała pompa wody (to samo co ponad 4 lata temu w 2,5TDi, przy tym samym przebiegu!!).

...ale już mi przeszło.

Auto jedzie niedługo na mody i kompletny remont silnika:

- głowice 2,8 po odświeżeniu

- turbiny K04 RS6

- bosch 044

- wtryski siemens 630cc

- nowe DP

- nowe pierścienie

- nowe panewki

- i wiele innych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile planujesz wykrzesać? ;)

Planów żadnych nie ma, auto ma po prostu bezawaryjnie śmigać. Przy takim setupie, nowych głowicach, remoncie dołu powinno wypluć 450PS lekkim pierdnięciem. Zobaczymy co na to FMIC.

Teoretycznie powinno być nawet więcej niż 450... ale mi nie zależy na śrubowaniu wyniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kryzys, bo mi się wysypała pompa wody (to samo co ponad 4 lata temu w 2,5TDi, przy tym samym przebiegu!!).

...ale już mi przeszło.

Auto jedzie niedługo na mody i kompletny remont silnika:

- głowice 2,8 po odświeżeniu

- turbiny K04 RS6

- bosch 044

- wtryski siemens 630cc

- nowe DP

- nowe pierścienie

- nowe panewki

- i wiele innych...

Zapowiada się zacnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Miałem kryzys, bo mi się wysypała pompa wody

jakies konsekwencje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kryzys, bo mi się wysypała pompa wody

jakies konsekwencje ??

Nie, na szczescie wysypala sie w momencie jak parkowalem w garazu. Po prostu puscila ciurkiem plyn pod auto.

Z nowosci to auto juz porozbierane, silnik raczej w przecietnym stanie, turbiny juz blisko konca, wiec decyzja o remoncie byla sluszna... Gruby nagar na tlokach, spalony zaschniety olej... a auto zapierdalalo do samego konca i dosc nieznacznie konsumowalo olej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kryzys, bo mi się wysypała pompa wody

jakies konsekwencje ??

Nie, na szczescie wysypala sie w momencie jak parkowalem w garazu. Po prostu puscila ciurkiem plyn pod auto.

Z nowosci to auto juz porozbierane, silnik raczej w przecietnym stanie, turbiny juz blisko konca, wiec decyzja o remoncie byla sluszna... Gruby nagar na tlokach, spalony zaschniety olej... a auto zapierdalalo do samego konca i dosc nieznacznie konsumowalo olej :)

Raczej większość w takim stanie jest:)

Nie łudzę sie ,ze u mnie innaczej.

Czekam na efekty i podsumowanie :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wór

złotówek ubędzie ... :whistling::whistling::whistling::whistling:

;)

Podobnie jak u Ciebie... ale jaka będzie radość ze świeżego motoru :D

A taka masakra na żywca.

Zrzut_ekranu_2014_08_21_o_08_20_46.png

Zrzut_ekranu_2014_08_21_o_08_22_18.png

No i tak jak pisałem... auto do końca jeździło spoko. Miało moc. Nie dymiło. Pojawiał się tylko dym jak postało np. tydzień nie jeżdżone.

Dołewałem jakiś 1l / 10000km. Silnik pracował ładnie :)

Podejrzewałem, że głowice nie są zbyt spoko (choć oprócz lekko cofającego zapłonu nic na to nie wskazywało), a to tylko potwierdziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję :(

Jaki przelot miał silnik i ile jeździłeś rocznie? Tak z ciekawości pytam.

Teraz to już chyba B6 zostanie na dłużej...

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładam, że silnik zostanie dłużej niż B6. Chciałbym docelowo wsadzić 2,7T do C6, ale nie wiem, czy jest to "rabialne". Raczej nie znajdę nigdy klienta na auto, który doceni kompletny remont (5-cyfrowa kwota), większe turbiny i masę innych detali.

Silnik ma przebiegu jakieś 225k. Jak kupowałem to było udokumentowane 170k w Szwajcarskich ASO.

Generalnie ten nalot to prawdopodobnie przyczyna puszczających głowic/pierścieni.

Rocznie robię jakieś 10-12k km.

Mój przykład potwierdza tylko to, co słyszałem jakiś czas temu - większość jeżdżących 2,7T to śmietniki :) tylko mało osób sobie zdaje sprawę co siedzi w środku silnika. Jak komuś bierze olej, to bagatelizuje sprawę, bo to "turbobenzyna". 2,7T są rzeczywiście pancerne, będą jeździć, ale jak ktoś chce modzić silnik, to warto zajrzeć wgłąb zanim założy się większe sprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierasz konia w mak jak Gracjan ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...