Andrii Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Witam. Ostatnio goniłem jakieś BMW i przy próbie wyprzedzania, około 170km/h silnik szarpnął i zgasł. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Po podpięciu VAGa nie ma żadnych błędów. Po odpięciu przewodu od pompy i kręceniu nie ma paliwa. Jak można sprawdzić pompę? I gdzieś w baku powinna być elektryczna pompka paliwa czy w tym modelu nie ma czegoś takiego?
Lukasz_N Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 A który przewód odpiales? Bo jak dopływ do pompy to ropka tam raczej nie poleci.
Sztomel Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 sprawdź czy podczas próby uruchamiania silnika zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych - jeśli nie to brak jest przewodności prądowej na głównym przekaźniku zasilającym sterownik silnika tzw. zacisk "30" a przekaźnik ten będzie miał oznaczenie na obudowie albo 109 albo 219.
Andrii Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Kontrolka od świec się zapala. Odpinałem przewód od powrotu z wtrysków i tylko delikatnie coś poleciało z pompy, przy kręceniu silnikiem.
Sztomel Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wtryskową a nie na jej powrocie - już przecież zwrócił na to uwagę kolega Lukasz_N w tym celu zdejmij wężyk z dolotu paliwa do pompy wtryskowej, jeśli Vag nie pokazał żadnych błędów (co mnie trochę dziwi) to paliwo wcale nie dochodzi do pompy wtryskowej z baku.
Andrii Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Na dolocie też nie dostaje paliwa.Odpinałem przewód idący od filtra paliwa do pompy. A między bakiem a filtrem jest jakaś inna pompka która powinna pompować paliwo? Gdzie się znajduje, jeśli jest? W baku?
rav Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Witam W baku paliwa powinna być pompa która podaje paliwo do pompy wtryskowej. _______________ Pozdrawiam Rafał
Sebo83 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 kumpel miał identycznie przy silniku 1Z (przebieg 450 000) okazało się ze pompa paliwa powiedziała KONIEC!
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 W baku paliwa powinna być pompa która podaje paliwo do pompy wtryskowej. W autach z silnikami TDI zasilanymi pompą VP37 - nie ma dodatkowej pompy w zbiorniku paliwa. Pompa wtryskowa pelni rowniez funkcje pompy paliwowej. Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 wez butle z ropa i 2a węże przezroczyste i daj mu paliwa bezposrednio do pompy, bedziesz widział czy pompa zasysa rope czy nie...
Andrii Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 wez butle z ropa i 2a węże przezroczyste i daj mu paliwa bezposrednio do pompy, bedziesz widział czy pompa zasysa rope czy nie... Później popróbuję tak jak piszesz. W autach z silnikami TDI zasilanymi pompą VP37 - nie ma dodatkowej pompy w zbiorniku paliwa. Pompa wtryskowa pelni rowniez funkcje pompy paliwowej. Pozdrawiam Czyli AFN nie ma dodatkowej pompki paliwa, tylko pompa wtryskowa zasysa paliwo z baku?
Lukasz_N Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Nie ma dodatkowej pompki paliwa. W pompie wtryskowej jest zintegrowana łopatkowa pompa komorowa.
Andrii Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Nie ma dodatkowej pompki paliwa. W pompie wtryskowej jest zintegrowana łopatkowa pompa komorowa. Dzięki kolego. Tego właśnie nie wiedziałem. Sprawdzę jeszcze czy pompa zaciągnie paliwo z butelki i pewnie się wyjaśni.
harley22 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 A sprawdzałeś pasek rozrządu? Kolega miał podobny przypadek tylko w benzyniaku i okazało się że strzelił pasek .
audi.wielun Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 W większości przypadków to pasek rozrządu!
Andrii Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Pasek jest, chyba że przeskoczył, tego nie sprawdzałem.
Lukasz_N Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 jesli pasek przeskoczyl o zab to pompa wtrykowa powinna normalnie ciagnąc paliwo ze zbiornika. Jedyna ewentualnośc to że nie odpalisz auta ze względu na zły kąt wyprzedzenia tłoczenia względem GMP.
neokamil Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Witam. Ja tez tak mialem ostatnio jadac 200km\h zaswiecila sie kontrolka od oleju i samochod zgasl... Rozrusznik krecil i wszystko ladnie ale po podniesieniu maski i zdjeciu pokrywy okazalo sie ze strzelil pasek rozrzadu... Duzo rzezczy poszlo sie jebac... Samochod jest juz po naprawie odebralem go wczoraj i jest wszystko pieknie. Wiec kolego wspolczuje Ci teraz bo ja sie wykosztowalem troche...
Andrii Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Pasek jest na miejscu i jest naciągnięty tak jak trzeba. Po za tym kręcąc rozrusznikiem, kręci się silnik, tylko nie odpala. Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić tej pompy, podając paliwo bezpośrednio z jakiejś butelki.
anonime007 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Witam pasek może być na miejscu,może ładnie wyglądać i być naciągnięty .... jedynie ścięte zęby nie pozwolą mu się obracać. trzeba sprawdzić w dwie osoby. Jedna kręci, druga patrzy. U znajomego był ten motyw, za pierwszym razem ciężko się kapnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się