Maniusiek28 Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam wszystkich!!! Wycinam kata i mam pytanie. Co wstawić w to miejsce??Strumiennice ???(jakoś wądpię w jej cudowne zdolności-myślę ze kawałek rurki też dawałby to samo).....proszę o jakies sugestie.....auto A4 1.9TDI (110KM) 1997 rok avant
TTom3k Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Dolaczam sie do pyt. Tylko w silniku ADR 1.8
pre_pl Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Maniusiek28 .. pisaliśmy o tym trochę już, zaparz sobie herbatki malinowej i przejrzyj forum trochę Wstaw zwykłą rurkę jak już się zdecydowałeś na wycięcie kata. Najmniejszy koszt i najlepszy efekt (a to najlepiej lubimy) TTom3k, a co to niby da ? Nie ma sensu.
rob555 Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Strumienica moze zabic turbo..wstaw rure
Maniusiek28 Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Opublikowano 15 Lipca 2007 Panowie (co ja bym bez was zrobił) dziękuję za rady decyzja zapadła......w miejscu katalizatora wstawiam rurkę.....pozdrawiam
marewel Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Ja mam strumienice,i troche chalasuje jak silnik przekroczy 3tys/obr.
dawajrapa Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 a nie lepiej wytluc srodek kata, resztki przedmuchac powietrzem i zostawic pusta obudowe? co o tym myslicie?
rob555 Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 a nie lepiej wytluc srodek kata, resztki przedmuchac powietrzem i zostawic pusta obudowe? co o tym myslicie? Teoretycznie moze tam powstawac jakies zawirowanie bo spaliny sie rozprezaja a pozniej znowu sprezaja. Ale w seryjnym silniku doladowanym to nie ma najmniejszego znaczenia i smialo tak mozna zrobic.
themOn Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 ja mam pusta puszke po kacie + chip i wszytko hula i do tego ładnie gwizda :gwizdanie:
gregory Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 Jak zostawisz pustą puszke to będzie słychać rzężenie z tej okolicy.Jak dla mnie to nie za przyjemny dzwięk,wręcz nie powołany.Przerabiałem temat.Do turbo benzyny jak i diesla najlepiej zwykły kawałek prostej rurki- tzw. DownPipe DP tylko pamiętaj żeby nie miała wewnątrz ostrych krawędzi po spawach.Spaliny muszą płynąc swobodnie po sciankach bo w przeciwym razie mogą być zawirowania.Jak dasz robote komuś kto się zna na rzeczy to będzie wiedział co w trawie piszczy A jeśli chodzi o benzyne wolnegossaka to może być strumiennica tylko że nie łuskowa ale stożkowa.Łuskowa nie daje zupełnie żadnego efektu prawie a za to stożkowa daje i to znaczny.Powoduje efekt zasysania spalin z cylindra.Są one wprost wysysane z cylindra siłą ciągu taką jaka ma miejsce w kominie.I w połaczeniu z jakims lepszym koncowym tłumikiem to może dać jakis tam efekt bo następuje szybsze opróżnianie komory spalania a co za tym idzie lepsza wentylacja i lepsze spalanie.Wydech jest wtedy odetkany.Tak mi powiedział fachowiek który całe swoje życie poswięcił tłumiką.Ja mu wierze. :)Pozdrawiam.
poziek Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 Temat był juz na forum. Klub A4 mówi stanowcze "NIE" wszelkim strumienicom... Polecamy zamiast kata wstawiać prostą rure. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi