Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o radę - wtryski 216


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oddałem pompę wtryskową do regeneracji bo moja się skończyła :gwizdanie:

Wstawiam pompę 11, seryjne wtryski mam również do ustawienia.

Teraz pytanie czy to dobry interes dorzucić 360 zł za 4 końcówki wtrysków 216?

1700zł za pompę

250 zł za diagnozę i regulację wtrysków czyli w sumie 1950 zł za wszystko.

a w drugim przypadku 1700zł pompa + 250+360zł (wtryski 216)= 2310zł

Czy 2310 zł to dobra cena za pompę 11 i założenie i ustawienie wtrysków 216??

Auto stoi w Nadarzynie u pana Podkowińskiego, więc raczej nie odwali fuszerki :gwizdanie:

Opublikowano

Włoskie, zapomniałem firmy. 90zł za sztukę.

Szczerze mówiąc to już się zdecydowałem.

Chciałem usunąć temat ale nie mogę usuwać tematów w dziale technicznym :gwizdanie:

Opublikowano

Pewnie wtryski Fratelli Bosio własnie :gwizdanie: Cene pewnie tez masz ulgowo za to że kompleksowo robisz u nich :good:

Opublikowano

Tak, to właśnie takie wtryski.

W Nadarzynie zamawiają, montują i kalibrują wtryski. Kilka osób z forum tam już w tej sprawie przyjeżdżało :)

Opublikowano

Wziąłem w końcu Fratelli Bosio 125zł za sztukę.

Czekam na odbiór auta ale chyba dziś się nie wyrobią ;(

Opublikowano

Panowie a dobre te wtryski?Chodzi mi po głowie wymiana i program.Czy w moim AHU też trzeba przestawiac pompe?Armistead możesz się zorientowac ile by mnie to kosztowało(wtryski + ustawienie pompy czy wtrysków)

Opublikowano

Wiele osób z forum je brało i chyba nie narzeka. Nie mam przy sobie rachunku ale później sprawdzę ile to u mnie kosztowało.

Najlepiej zadzwonić do Nadarzyna i spytać ile by to kosztowało.

606 820 768

Opublikowano

Dzięki!Na pewno zadzwonię bo muszę coś zrobic,a bez wtrysków to ani rusz.

Opublikowano

Dzięki!Na pewno zadzwonię bo muszę coś zrobic,a bez wtrysków to ani rusz.

Żebyś wiedział, u mnie po wymianie pompy i wtrysków samochód idzie jak burza.

Chociaż powiem Ci, że do mocy człowiek się szybko przyzwyczaja i zaraz chce się więcej :naughty:

Opublikowano

Szkoda, że do pompy 11mm brałeś 216 ja już bym brał 230. 216 są dobre i w zupełności wystarczalne do pompy 10mm ale jak bawić się w 11 to już na całego.. :) No ale to zależy w ile kucy uderzasz.. :)

Opublikowano

Szkoda, że do pompy 11mm brałeś 216 ja już bym brał 230. 216 są dobre i w zupełności wystarczalne do pompy 10mm ale jak bawić się w 11 to już na całego.. :) No ale to zależy w ile kucy uderzasz.. :)

To generalnie było tak, że była uszkodzoną pompę więc była okazja do wymiany na większą. Tak samo było z wtryskami.

Auto miało jeździć, moc była tak jakby przy okazji. W planach jest zmiana turbiny i kolektora, może fmic i strojenie.

Opublikowano

A powiedzcie mi..

Miałem serie AFN,

Weszło turbo AWX + wtryski 0.230 i spalanie w trasie jak było przy 90km/h ok. 4,3L teraz mam 6L jak jade 120-130 to zjada prawie 7. Miasto 9L..

To normalne?

Program był pod to pisany, jest prawie 170km i 370nm.

To normalne spalanie przy wtryskach 0.230? Bo mi sie wydaje ze za dużo zjada paliwa..

Opublikowano

1700 zł za pompę 11" ?

Jak chcesz to coś wystawię na sprzedaż - interesuje Cię turbo z silnika BRD za 900 zł z tygodniową gwarancją ?

Opublikowano

a powiedzcie jak to jest z przerabianiem pomp 10ątek na 11? poprzez zmiane tłoczka i fali? Sprawdza się to czy lepiej szukać normalnej 11nastki

Opublikowano
A powiedzcie mi..

Miałem serie AFN,

Weszło turbo AWX + wtryski 0.230 i spalanie w trasie jak było przy 90km/h ok. 4,3L teraz mam 6L jak jade 120-130 to zjada prawie 7. Miasto 9L..

To normalne?

Program był pod to pisany, jest prawie 170km i 370nm.

To normalne spalanie przy wtryskach 0.230? Bo mi sie wydaje ze za dużo zjada paliwa..

Normalne, wkońcu te wtryski leją już jak z wiadraq to co oczekiwałes że spalanie spadnie:facepalm: chociaż i tak sa zbyt wydajne jak na 10ke:whistling:

---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:05 ----------

a powiedzcie jak to jest z przerabianiem pomp 10ątek na 11? poprzez zmiane tłoczka i fali? Sprawdza się to czy lepiej szukać normalnej 11nastki

mam przerobiona od dawna i polecam:wink:

Opublikowano

Kowi no wlasnie ja swoją przerobiłem u Podkowińskiego w Nadarzynie, pojechałem do Rogala z tym a Rogal stwierdził że lipa taka przeróbka pompy... na gratach turbo awx,ssący awx, fmic +0,216 wyszło...131km i chmura czarnego dymu za mną... Pojechałem z wykresem do Podkowińskiego zszokowany tym wszystkim, odstawiłem im auto na 3 dni... i pompa okazała się sprawną w 100% jednak..podmieniliśmy wtryski na inne 0,216 - tym razem Bosch'a i auto zaczęło jechać ( turbo 1,5bara pompuje).

Teraz pytanie, jechać jeszcze raz na korekte programu do Rogala? Czy zostawić ten co jest teraz?

I kolejne pytanko...może trochę odbiegające od tematu: auto przed regeneracją pompy na ciepłym silniku ledwo co zapalało ( pompa totalny trup ) a teraz na nowej pompe, nowych wtryskach...jest lepiej bo auto w miare odpala na ciepłym ale nie jest tak jak pownno byc.

Czy to kwestia rozrusznika i akumulatora? Czy ciągle problem leży po stronie pompy?

Opublikowano

To ja nie wiem, ja przerabiałem zaraz po Armisteadzie swoją i jak mielismy podobne graty, wyniki wyszły bardzo podobne 5km róznicy(165 vs 170), a moment to samo:wink:, u mnie pamietam po pierwszym hamowaniu było 160km jeszcze na starym sofcie, po korekcie momentu doszło wiecej, wiec z twoimi gratami powinno być ok 170km po wystrojeniu

jak porównywałem do wykresów na tych gratach (AWX+216+FMIC) ale z 10tką to spora róznica polegała na momencie obrotowym, ale przewaznie wynik wychodził w okolicach 160km, takze ta przerobiona pompa dawała te 10km wiecej, ale wpływ miały na to 216ki - były w tym wszystkim ogranicznikiem przy 230kach mozna było atakowac przedział 170-180km(ja mam turbo hybrydowe wiec mozna by ustawic te 1,65bara)

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:53 ----------

Ale to finalnie po strojeniu wyszło Ci to 131km? Jełsi tak to jedź na korekte, bo to ewidętnie cos kulało w tym silniku, ja podczas jednego strojenia miałem awarie czujnika temp totalnie nie dał orady wystroic auta, miałem wiec lajtowy soft(wówczas pod AWX+216), w miedzy czasie doszły graty, i z tymi gratami ten soft wypluł 160km i poszła korekta na obecny stan

Opublikowano
Kowi no wlasnie ja swoją przerobiłem u Podkowińskiego w Nadarzynie, pojechałem do Rogala z tym a Rogal stwierdził że lipa taka przeróbka pompy... na gratach turbo awx,ssący awx, fmic +0,216 wyszło...131km i chmura czarnego dymu za mną... Pojechałem z wykresem do Podkowińskiego zszokowany tym wszystkim, odstawiłem im auto na 3 dni... i pompa okazała się sprawną w 100% jednak..podmieniliśmy wtryski na inne 0,216 - tym razem Bosch'a i auto zaczęło jechać ( turbo 1,5bara pompuje).

Teraz pytanie, jechać jeszcze raz na korekte programu do Rogala? Czy zostawić ten co jest teraz?

I kolejne pytanko...może trochę odbiegające od tematu: auto przed regeneracją pompy na ciepłym silniku ledwo co zapalało ( pompa totalny trup ) a teraz na nowej pompe, nowych wtryskach...jest lepiej bo auto w miare odpala na ciepłym ale nie jest tak jak pownno byc.

Czy to kwestia rozrusznika i akumulatora? Czy ciągle problem leży po stronie pompy?

U mnie jest podobnie na cieplym trzeba z deczka pokrecic zeby zapalil na zimnym nie ma problemow,1 pompa ktora kupilem palila od kopa ale dymilo na niej na cholera i auto nie jechalo,2 pompa byla ok trzyma i dawkuje ponoc b.dobrze ale ten problem z paleniem na cieplym...ponoc takie zachowanie(slabe odpalanie) to wina pompy tak sie tuner wypowiadal co mi to stroil...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...