Samoth1980 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Byl kiedys taki temat ale nie poruszono tego watku... A wiec pacjent to 1.8T AEB a przypadłość to: turbo nie ładuje 0,6bara (ładuje koło 0.1bara,czyli nic) Wymieniony DV/N75 i uszczelniony cały układ dolotowy... i takie mam pytanie czy Przepływomierz ma wpływ na ładowanie TURBO? bo jak nie to pewnie WG (waste gate) wypluło w katalizator lub jest caly czas otwarty... LOGów dynamicznych nie robilem (przyznam sie bez bicia)... chodzi mi tylko o to czy przeplywka padnieta lub zanizajaca wartosci ma wplyw na ladowanie turbo czyli pompuje te 0.6bara pozdrawiam i czekam na info... ps. Szukam kogos z Białegostoku ,zeby zrobic logi dynamiczne przeplywki i analize tego logu
Buba Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 ma wpływ ale musisz zrobic logi zeby sie przekonac
mstan Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam Co ma piernik do wiatraka. Przepływomierz nie ma wpływu na poprawną pracą turbiny. Pozdrawiam
Buba Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam Co ma piernik do wiatraka. Przepływomierz nie ma wpływu na poprawną pracą turbiny. Pozdrawiam a z czego sie bierze doladowanie w AEB
domjenick Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 a z czego sie bierze doladowanie w AEB z tego,co napompuje turbina,ale obliczana dawka paliwa jest na podstawie danych z przepływomierza,czujnika temperatury i ciśnienia atmosferycznego bez przepływki - również napompuje 0,6 czy Przepływomierz ma wpływ na ładowanie TURBO? nie ma bezpośredniego wpływu,ale na podstawie danych z przepływki,możesz obserwować pracę turbiny odkręć klektor wydechowy i podepnij pompkę do aktuatora i pompuj-zobaczysz,czy sztanga w ogóle pracuje-może się tylko zacięło
Buba Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 bez przeplywki moze i napompuje ale ja przeplywka pokaze 80g/s to raczej watpie
Dev Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Byl kiedys taki temat ale nie poruszono tego watku... A wiec pacjent to 1.8T AEB a przypadłość to: turbo nie ładuje 0,6bara (ładuje koło 0.1bara,czyli nic) Wymieniony DV/N75 i uszczelniony cały układ dolotowy... i takie mam pytanie czy Przepływomierz ma wpływ na ładowanie TURBO? bo jak nie to pewnie WG (waste gate) wypluło w katalizator lub jest caly czas otwarty... LOGów dynamicznych nie robilem (przyznam sie bez bicia)... chodzi mi tylko o to czy przeplywka padnieta lub zanizajaca wartosci ma wplyw na ladowanie turbo czyli pompuje te 0.6bara pozdrawiam i czekam na info... ps. Szukam kogos z Białegostoku ,zeby zrobic logi dynamiczne przeplywki i analize tego logu na 3 biegu od prędkosci 70km/h do odcinki zrób log, kanał chyba 1 to wystarczy aby stwierdzic co sie dzieje prawidłowo powinno byc ok 130g/s przy aucie bez chip-sa
Buba Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Kanal 3 dla dynamicznych jak nie masz mozliwosci zrobienia dynamicznych to na jalowym wartosc przeplywki powinna byc od 2.0 do 4.5 g/s, mozna jeszcze miernikiem piny sprawdzic ale nie pamietam teraz jakie wartosci pomiedzy nimi
sylwiasty Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Kanal 3 dla dynamicznych jak nie masz mozliwosci zrobienia dynamicznych to na jalowym wartosc przeplywki powinna byc od 2.0 do 4.5 g/s, mozna jeszcze miernikiem piny sprawdzic ale nie pamietam teraz jakie wartosci pomiedzy nimi Tak, tylko na jałowym może być wszystko w porządku ale pod obciążeniem może nie uzyskiwać swoich wartości. Tylko dynamiczna próba pokaże czy przepływka jest ok. A może turbina zaliczyła zgon? Odłącz sterowanie gruszką WG, przejedź się i sprawdź, czy i ile ładuje, powinna dmuchnąć przynajmniej 0,8 bar'a bo potem sterownik odetnie.
domjenick Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 w benzynie robi się tylko dynamiczne-statycznie ,to tylko sondę lambda można sprawdzić,czy nie zalewa na wolnych obrotach przepływka ma pokazywać 80% nominalnej mocy auta,jeśli pokazuje 70%,lub mniej-zalicza zgon... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 to tylko sondę lambda można sprawdzić,czy nie zalewa na wolnych obrotach silnik na biegu jałowym pracuje na lekko wzbogaconej mieszance ciężko ze 100% pewnością okreslic czy jest wszystko ok lub czy sie zalewa najlepiej sprawdzic sonde jadąc ze stała prędkoscia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się