andrewb25 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 witam jak zapalić prawidłowo diesla? czy kontrolka od świec żarowych musi zawsze zgasnąć czy można odpalać przed, zauważyłem że przed zgaśnięciem ciężko zapalić
antonio Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 rzecz jasna, że musi zgasnąć przecież nie bez powodu został w Dieslu zamontowany układ podgrzewania zresztą w swojej wypowiedzi już dałeś sobie odpowiedź
krzyniek Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 wszystkie kontrolki powinny zgasnąć (te co powinny ) nie tylko od świec no ale to tak na marginesie, jest opinia że np zapalając auto przed zgaśnięciem kontrolki od immo mogą po jakimś czasie pojawić się problemy z immo
kris_lpgcars Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Ja tak z doświadczeń na moim a mam go już od dwóch lat to mogę powiedzieć ze miałem trochę opóźnienia w zaplojie jak miałem kat synchro lekko oddalony on normy a co do kontrolek to szczrze mam je gdzieś czy zgasnal czy nie zawsze pali tak samo no oprócz zimy wtedy używa świec i to dość dlugo może czas na sprawdzenie i jak to wekszosc lubi powtarzac bo moze wiek I przebieg swoje zrobily bo bledy od niegasniecia i kontrolek się nie biora
andrewb25 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 acha a po ilu sek. powinna zgasnąć kontrolka od świec na całkowicie zimnym silniku? powiedzmy przy temperaturze ok. 12st.
goldi Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 2-3 sekundy teraz w temperaturze powyżej 5 stopni świece żarowe nie działają
krzyniek Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 i jeszcze to że gaśnie kontrolka świec nie oznacza że świeczki nie grzeją dalej
andrewb25 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 acha a jeżeli czekam 10sek i nie gaśnie to znaczy że świece do wymiany?
Maraas Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Prędzej czujnik temperatury niż świece, bo przy tych temperaturach w ogóle nie powinny grzać.
GerabbkA Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Witam koledzy!!! Podpinam się do tematu. Od pewnego czasu zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec żarowych gaśnie po dłuższym czasie niż powinna (temperatura powyżej 5stC). Zauważyłem też, że furmanka zaczęła więcej palić (około 9l/100km) Który czujnik temperatury może być do wymiany? Ewentualnie co może być przyczyną? Vag nie pokazuje żadnych błędów! [br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:38_________________________________________________To co koledzy podrzuci ktoś co to może być!!!
Sleepknot Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Może poprostu czas zainteresować się stanem świec żarowych...?
Lukasz_N Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 [br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:38_________________________________________________To co koledzy podrzuci ktoś co to może być!!! Sprawdź VAGiem wskazania temperatury silnika z bloku Engine z grupy 07 i wskazania z bloku 17 Instruments. Czujnik to G62 /G2.
GerabbkA Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Może poprostu czas zainteresować się stanem świec żarowych...? Świece wymieniane 2 miesiące temu kolego! A co do temperatury to juz sprawdzalem i jest ok!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się