Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] SzczuraZ Project in progress


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

średniawo :gwizdanie:

:wtf: co znaczy średniawo ? chodzi Ci o wygląd czy o granie ? :mysli:

pewnie o granie, bo nie od dzisiaj wiadomo że tuba nie gra tylko buczy :wink4:

jak sub to tylko w skrzyni

Opublikowano

pozostaje jeszcze kwestia wysterowania na wzmacniaczu :cool1: Jak cos buczy to znaczy , że jest zwara na kablach albo brak ekranowania :polew: . W porównaniu do poprzedniej skrzynki zamkniętej ten bas jest bardziej miękki i mniej męczący . Inna sprawa , że skrzynka pracowała w większym zakresie ( a przynajmniej tak mi się wydawało ) . Ale wiadomo że co auto to inna akustyka .

Opublikowano

No po prostu czy słuchasz rapu/techna czy rocka to dźwięk z tuby jest identyczny buuuuuuuuu, taki sam dźwięk wydaje ktoś, kto chce kogoś przestraszyć, tyle, że mniej doniośle :decayed: ale to w końcu Twoje auto i jak chcesz tube to miej tube :)

Opublikowano

Wreszcie mam chwilę żeby dopisać co zmieniło sie od lipca :cool1: Będąc na ogólnopolskim zlocie Hyundai Fanklub Polska wrzuciłem moją A4 na rolki ... załamałem się , podciąłem sobie żyły suchą bułką i troche mi zajęło dojście do siebie :slina:

ea8e5656d119b68cm.jpg

Brakowało trochę koni ... :blink:

skłoniło mnie to do szybkiego ogarnięcia elektroniki. A4 została oddana do najlepszego warszatu we Wro -> ECU Project ( dawny DynoSoft ). Mirek po wymianie kompa , odprawieniu szamaństw przy laptopie stwierdził że niedomaga jeszcze przepustnica . Jako że przepustnic u mnie dostatek wymieniłem na miejscu i auto zaczęło normalnie pracować . Wróciło doładowanie ( wcześniej było 0.3 bara co widać po wykresie ) , zaczęła chodzić klima ( normalnie bo wcześniej aktywowała się powyżej 2.5k rpm ) oraz spadło spalanie ( 15 - 17 l/100km miasto -> 12 - 14 l/100km trasa ) . Wymieniłem tarcze hamulcowe na przodzie na mikody bo stare straciły powierzchnię ścierną . Dodatkowo oleje , płyny i filtry . Sprawnym autem nacieszyłem się 2 ( słownie DWA ) dni . Auto zaczęło się grzać więc znowu przestałem nim jeździć . Wymieniłem termostat ... działał jeden dzień :shocked: . Wg mojego guru z S-Service wina leży po stronie pompy wody . Kupiłem SKF i w środę auto ląduje na warsztacie . Przy okazji dołożę 2 scyzoryki bo aktualnie mam 1 klucz z czasów miecza i tarczy bez pilota . Dzisiaj zmieniłem niewygodne alusy 17 na runflacie na baloniaste zimówki 15 . W garażu jeszcze leży gleba ( wg sprzedającego od nasz z forum ) -45/-35 oraz banany + końcówki drążków które wyszły mi na trzepakach .

Opublikowano

No troszkę mało wyszło tych kuniów :blink:

Opublikowano

szczuraz a czego się załamałeś po tym wykresie? Przecież wyszło że miałeś zdrowego ADRa :naughty: Oszukali Cię z tą turbiną to wolnossak :decayed:

Opublikowano

pompa wody wymieniona , alarm ze scyzorami wpięty . Fura śmiga aż miło . Czas na zbieranie puzzli tj.

1. Hamownia w ECU Project

2. FMIC

3. Orurowanie z kwasu pod FMIC

4. Down pipe + taśma termo

5. TIP ( ale jeszcze nie jestem pewien )

6. Program u mistrza Mirosława ( ECU Project )

7. Poskładanie zawiasu

poza kolejnością :

Prostowanie 17` bo jedna ma lekkie bicie + letnie obuwie

pranie tapicery

do wiosny powinienem się wyrobić :gwizdanie:

Opublikowano

co to jest ADR? że 125koni :wink4:

Opublikowano

przejdź parę postów wyżej :polew: Było uwalone ECU i odcinało turbinę. Teraz auto wróciło do życia . Hamownia pokaże ile tam żywych koni teraz siedzi .

2776f9e40445619cm.jpg 3b0805242e5004f3m.jpg de0a76ddc235a5bfm.jpg ba3a8acd88738f20m.jpg[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 15:44_________________________________________________Aktualizacja na szybko :naughty:

od wiosny doszły :

Nowy kpl. wahaczy przednich

Nowe amory przód + tył

Sprezyny (niby) TA-TECHNIX

Lampy polift + oprawy żarówek kierunków USA

Tapicera wyprana

oleje , płyny , duperele

polerka

dokupione dekle do felg 17`

polerka końcówek wydechu

wymiana alpine cde-9874 na alpine cde-9848 ( starsze ale dużo lepiej grające )

błotnik lewy - Kornik zaczął atakować nadkole

56dfedeb1bf6ad42m.jpg 04282585c16558eam.jpg 37cb40412b171dd8m.jpg 9bee74c5eaf9ec8dm.jpg 691a8eef98ce3723m.jpg

Aktualnie czekam na powrót Bixenonu od Gwertego

1347ac45a8cdaf6fm.jpg 429d3f5359a950f5m.jpg

Opublikowano

wrzuć foty, bo jest :kox: :kox: :kox:

czarne, bix, usa :kox: już tam więcej się nie da zrobić przy lampach chyba

Opublikowano

wrzuć foty,

zebrałem się i wreszcie zrobiłem

3c7537bb28e8dafam.jpg 11734621c6b0800cm.jpg bd0b187232c639b0m.jpg 0dabc3e8ad777a7am.jpg eec168fc61cc7c66m.jpg

no i wykres

0882284169972b04m.jpg

Opublikowano

wrzuć foty, bo jest :kox: :kox: :kox:

czarne, bix, usa :kox: już tam więcej się nie da zrobić przy lampach chyba

ale to nie sa USA lampy

Opublikowano

Wcześniej miałem kierunki usa , teraz mam tylko 2 włóknowe żarówy w kierunkach imitujące usa . :gwizdanie:[br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 10:22_________________________________________________Podbijam siadł program kilka pierdół ogarnąłem, teraz zostaje tylko jeździć. :wink4:

fotka z nowej hamowni w ECU project

b64e43ae0fbff5a5med.jpg

tutaj na zimowej feldze z S6C4

a7fd884da9b04c88m.jpg 9d61ccd43aab178cm.jpg 1a9773caedf08671m.jpg

b8169979c7b7a846med.jpg b8169979c7b7a846m.jpg

Z poprawą mapy musze poczekać na fmic i downpipe. Na razie dobrze się prowadzi do wiosny ogarnę manele i mam nadzieję że przekroczę 190 ps na k03

Opublikowano

Macku, dorzuć jeszcze zdjęcia z wyeksponowanymi kierunkami :good:

Opublikowano

dupeczka new look: Zmiana lamp oraz wypad znaczków A4 i CCCO :gwizdanie:

8a3a6e3be05d16e9m.jpg

Opublikowano

nie bo zostaną dziury :gwizdanie: Jak trafię klapę usa w rozsądnej cenie to wtedy już nie będę montował :decayed:

Opublikowano

Aktualizacja fotek:

100_2260.jpg 100_2269.jpg 100_2272.jpg 100_2279.jpg

100_2284.jpg 100_2288.jpg 100_2291.jpg 100_2282.jpg

Doszedł TIP na silikonach parę koni i niutów, grill ala rs4, kolejny komplet felg (już 5 z kolei) :facepalm: oraz turbo timer który jeszcze nie został założony.

Jakoś kiepsko ta felga wygląda na zdjęciach tak samo jak nie widać że jest spuszczona w dół. No ale fotograf ze mnie żaden. Fele tył 10J 17 przód 9J 17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...