Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów (i wyrozumiałość bo są to pierwsze logi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Bardzo proszę o analizę moich pierwszych logów i jak w temacie o wielką wyrozumiałość bo zdaję sobie sprawę że logi te mogą być nie wykonane w 100% dobrze. Ale do rzeczy. Od jakiegoś czasu poczułem w mojej a4 brak mocy w okolicach 3000 tyś obrotów, postanowiłem więc wykonać logi. I tak

000 statyczne/BS http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13367.html

001 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13365.html

004 statyczne/BS http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13364.html

007 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13363.html

013 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13366.html

003 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13362.html

011 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13360.html

Nie mam pojęcia dlaczego w grupie 011 obcieło mi do 3000 tyś skoro logowałem do końca, oraz czy BS jest prawidłowy.

Dodatkowo pojawił się błąd

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+

spowodowany zapewne przeładowaniem

Proszę o analizę znawców w tym temacie :hi: (wydaje mi się że turbo do czyszczenia) i jak już wcześniej zaznaczyłem wyrozumiałość :wallbash:.Dodam że filtr powietrza był zmieniony 500 km wcześniej

Opublikowano

Uzupelnij dynamiczne - 010,008 i 004 i 000

Opublikowano

Wstawiam poprawione logi i już pełne

000 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13467.html

001 dynamiczne/statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13468.html

003 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13471.html

004 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13473.html

007 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13464.html

008 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13469.html

010 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13472.html

011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13466.html

013 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13465.html

023 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13470.html

W logach 003,004,008 pojawiły się błędy w postaci nie zapisanej pełnej skali obrotów, nie wiem czym to jest spowodowane chyba ustawieniami portu.

Ponawiam moje pytanie kierownice do czyszczenia?? dodam że poprzedni błąd już się nie pojawił jednak dziura w mocy około 3tyś nadal jest i potem czuć że łapie zadyszkę.

Opublikowano

najpierw masz przeładowanie a jak w końcu N75 zbije podciśnienie to ociężale je potem odzyskuje i od razu w grupie 008 widać jak odbija się to na pomiarze powietrza przez przepływkę. Zmienna geometria już zaczyna się blokować.

Opublikowano

Kat wtrysku za pozny,termostat troche siedzi

Opublikowano

Dzięki za analizę :notworthy:

Co do turbiny tak właśnie przypuszczałem że trzeba już czyścić i to potwierdziliście, ale kolejne moje pytanie, jak sądzicie czy po czyszczeniu kierownic poprawi się przepływ powietrza ? mam na myśli przepływkę czy jej dni są już policzone, a może ją też przeczyścić czy poczekać do momentu wyczyszczenie kierownic i wtedy jeszcze raz zalogować?.

Kąt wtrysku jak sprawdzałem na przyrządzie ze stacji diagnostycznej (podobne coś do testera i tam był zainstalowany vag) był ok, robiłem to zimą bo miałem kłopoty z pierwszym porannym rozruchem, ale teraz na vagu dopiero widać że jest nie tak.

Termostat był zmieniany poprzedniej zimy, a teraz zmieniałem czujnik tmp.

Jeszcze raz dzięki za analizę panowie.

Opublikowano

jak turbo będzie pompować jak trzeba to i przepływka będzie mierzyć w całym zakresie prawidłowo, bo widać że działa sprawnie ale kuleje wtedy jeśli masz zbyt niskie ciśnienie doładowania co jest rzeczą normalną.

Opublikowano

jest katalizato?

Opublikowano

-sprawdź szczelność dolotu, zaolejenie oznacza nie szczelność

-sterowanie kierownic w turbinie nie domaga, odkręć gruszke i sprawdź czy letko sztanga chodzi

-jak nie chodzi to turbo do czyszczenia

-zdejmij plastikową pokrywę ECU i przedmuchaj wężyk wchodzący tam, pewnie masz tam olej.

-statyczny kąt wtrysku do korekty, trzeba pompą poluzować i przestawić

-termostat według mnie kwalifikuje się do wymiany, choć podczas logów dynamicznych nie spada temp. wiec nie jest źle, ale.. zobacz czy czujnik G2 ma takie same wartości co G62, wymieniałeś kiedyś płyn? jest różowy czy jest brązowa zupa :)

Opublikowano

-dolot sprawdzony i jest szczelny

-termostat jak pisałem był wymieniony wraz z czujnikiem i płynem

-pokrywy do ECU nie zdejmowałem

Ale właśnie jestem po czyszczeniu kierownic i powiem że przybyło mi z 15 koników, rewelacja silnik ciągnie niezmiennie i nie dostaje zadyszki :good:

jeszcze pozostaje mi ustawienie kąta wtrysku, ale po samym czyszczeniu jestem bardzo zadowolony.

Jeszcze jedna uwaga, swego czasu szukałem na forum informacji o dziwnym metalicznym dźwięku pojawiającym się od prędkości 1500 do 2500 z prawej strony silnika i tylko przy obciążeniu. Jak koledzy doszli do wniosku jest to normalne w ANFie. Ja miałem to samo i jak się okazało jest to dźwięk kierownic w turbinie. Po czyszczeniu ten dźwięk znacznie ucichł ale jednak jest to specyficzna praca kierownic. Taka informacja dla potomnych może komuś się przyda ta informacja.

Dzięki koledzy za pomoc w analizie logów i za cenne wskazówki. :good: no i za wyrozumiałość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...