a4dg Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Witam Bardzo proszę o analizę moich pierwszych logów i jak w temacie o wielką wyrozumiałość bo zdaję sobie sprawę że logi te mogą być nie wykonane w 100% dobrze. Ale do rzeczy. Od jakiegoś czasu poczułem w mojej a4 brak mocy w okolicach 3000 tyś obrotów, postanowiłem więc wykonać logi. I tak 000 statyczne/BS http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13367.html 001 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13365.html 004 statyczne/BS http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13364.html 007 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13363.html 013 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13366.html 003 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13362.html 011 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13360.html Nie mam pojęcia dlaczego w grupie 011 obcieło mi do 3000 tyś skoro logowałem do końca, oraz czy BS jest prawidłowy. Dodatkowo pojawił się błąd 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ spowodowany zapewne przeładowaniem Proszę o analizę znawców w tym temacie (wydaje mi się że turbo do czyszczenia) i jak już wcześniej zaznaczyłem wyrozumiałość .Dodam że filtr powietrza był zmieniony 500 km wcześniej
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Uzupelnij dynamiczne - 010,008 i 004 i 000
a4dg Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Wstawiam poprawione logi i już pełne 000 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13467.html 001 dynamiczne/statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13468.html 003 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13471.html 004 dynamiczne/statyczne/bs http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13473.html 007 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13464.html 008 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13469.html 010 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13472.html 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13466.html 013 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13465.html 023 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/rav-zy_13470.html W logach 003,004,008 pojawiły się błędy w postaci nie zapisanej pełnej skali obrotów, nie wiem czym to jest spowodowane chyba ustawieniami portu. Ponawiam moje pytanie kierownice do czyszczenia?? dodam że poprzedni błąd już się nie pojawił jednak dziura w mocy około 3tyś nadal jest i potem czuć że łapie zadyszkę.
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 najpierw masz przeładowanie a jak w końcu N75 zbije podciśnienie to ociężale je potem odzyskuje i od razu w grupie 008 widać jak odbija się to na pomiarze powietrza przez przepływkę. Zmienna geometria już zaczyna się blokować.
vauxhall95 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Kat wtrysku za pozny,termostat troche siedzi
a4dg Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Dzięki za analizę Co do turbiny tak właśnie przypuszczałem że trzeba już czyścić i to potwierdziliście, ale kolejne moje pytanie, jak sądzicie czy po czyszczeniu kierownic poprawi się przepływ powietrza ? mam na myśli przepływkę czy jej dni są już policzone, a może ją też przeczyścić czy poczekać do momentu wyczyszczenie kierownic i wtedy jeszcze raz zalogować?. Kąt wtrysku jak sprawdzałem na przyrządzie ze stacji diagnostycznej (podobne coś do testera i tam był zainstalowany vag) był ok, robiłem to zimą bo miałem kłopoty z pierwszym porannym rozruchem, ale teraz na vagu dopiero widać że jest nie tak. Termostat był zmieniany poprzedniej zimy, a teraz zmieniałem czujnik tmp. Jeszcze raz dzięki za analizę panowie.
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 jak turbo będzie pompować jak trzeba to i przepływka będzie mierzyć w całym zakresie prawidłowo, bo widać że działa sprawnie ale kuleje wtedy jeśli masz zbyt niskie ciśnienie doładowania co jest rzeczą normalną.
a4dg Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 nie już dawno się rozsypał :gwizdanie:
ciahciah Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 -sprawdź szczelność dolotu, zaolejenie oznacza nie szczelność -sterowanie kierownic w turbinie nie domaga, odkręć gruszke i sprawdź czy letko sztanga chodzi -jak nie chodzi to turbo do czyszczenia -zdejmij plastikową pokrywę ECU i przedmuchaj wężyk wchodzący tam, pewnie masz tam olej. -statyczny kąt wtrysku do korekty, trzeba pompą poluzować i przestawić -termostat według mnie kwalifikuje się do wymiany, choć podczas logów dynamicznych nie spada temp. wiec nie jest źle, ale.. zobacz czy czujnik G2 ma takie same wartości co G62, wymieniałeś kiedyś płyn? jest różowy czy jest brązowa zupa
a4dg Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 -dolot sprawdzony i jest szczelny -termostat jak pisałem był wymieniony wraz z czujnikiem i płynem -pokrywy do ECU nie zdejmowałem Ale właśnie jestem po czyszczeniu kierownic i powiem że przybyło mi z 15 koników, rewelacja silnik ciągnie niezmiennie i nie dostaje zadyszki jeszcze pozostaje mi ustawienie kąta wtrysku, ale po samym czyszczeniu jestem bardzo zadowolony. Jeszcze jedna uwaga, swego czasu szukałem na forum informacji o dziwnym metalicznym dźwięku pojawiającym się od prędkości 1500 do 2500 z prawej strony silnika i tylko przy obciążeniu. Jak koledzy doszli do wniosku jest to normalne w ANFie. Ja miałem to samo i jak się okazało jest to dźwięk kierownic w turbinie. Po czyszczeniu ten dźwięk znacznie ucichł ale jednak jest to specyficzna praca kierownic. Taka informacja dla potomnych może komuś się przyda ta informacja. Dzięki koledzy za pomoc w analizie logów i za cenne wskazówki. no i za wyrozumiałość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się