cinek0478 Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam Gdybym nie znał kodów do klimatyzacji pewnie nigdy nie wiedziałbym o usterce w moim Przy wprowadzeniu kodu do klimatyzacji : 1 Uszkodzenie systemu Diagnostic Trouble Code (DTC), Wyskakuje mi numer: 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę Czy ktoś może spotkał się z taką usterką? Czy jest groźna? Co ona oznacza? I jak sie usuwa taką usterkę?
adamq Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Może wystarczy zaadaptować klapki w VAGu?
cinek0478 Opublikowano 20 Lipca 2007 Autor Opublikowano 20 Lipca 2007 Mógłbyś troche bliżej? W tych sprawach jestem toche zielony. Nawet nie wiem gdzie ten silnik jest
lukaszek13ns Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Mógłbyś troche bliżej? W tych sprawach jestem toche zielony. Nawet nie wiem gdzie ten silnik jest Musisz po prostu poszukac speca ktory ma komputer i program do twojego auta, i podpiac pod auto komputer z programem diagnostycznym VAG-COM , za pomoca tego programu powinnes usunac bledy ktore ci wyskoczyly. Spec ktory sie tym zajmuje bedzie wiedzial o co chodzi.
cinek0478 Opublikowano 20 Lipca 2007 Autor Opublikowano 20 Lipca 2007 Wielkie dzięki. Musze teraz poszukac kumatego mechanika z VAG-iem Pozdrawiam
mozilla Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 hey :th: Miałem coś podobnego w Warsztacie jest fotostory jak sobie poradziłem
krzychu Opublikowano 22 Lipca 2007 Opublikowano 22 Lipca 2007 witam u mnie wychodzi raz 15.7 a raz 15.5 klapa powietrza,czasem blokowana lub ciagla blokada. Czy móglby mi ktos powiedziec gdzie ta klapa sie znajduje i jakie ma zadanie ? bo sprawdzalem różne opcje ogrzewania i chłodzenia i wszystko jest O.K
Gość spedyt Opublikowano 22 Lipca 2007 Opublikowano 22 Lipca 2007 15.7 a raz 15.5 klapa powietrza, czasem blokowana lub ciagla blokada. To chyba ta klapka pod filtrem przeciwpyłkowym