Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Która turbina najlepsza???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dylemat jaką turbine wybrać, obecnie mam seryjną K03 i chce zmienić na większą tylko niewiem na jaką :confused4: Jak myślicie która będzię najlepszym wyborem: K04-15, K03s a może K04-22 lub jakaś Garrett???

Moce jakie chce osiągnąc to 240-260km.

Opublikowano

GT28RS :good:

Opublikowano

kolega Colo miał do sprzedania ciekawy zestaw

Opublikowano

Zestaw nie aktualny ;)

GT28RS do tej mocy to przesada...

ładuj to http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233032.html :naughty: :gwizdanie:

wreszcie udalo Ci sie sprzedac?

Ten co dales to troche przesadzony cenowo i troche rezanka by bylo, lepiej K04 sciagnac zza oceanu

Opublikowano

Tak poszedl do B6 ;) Kolejny projekcik na GTRSie bedzie :)

Tak troche dalem dla jaj ale gt28rs ma potencjal spokojnie +300ps. Te turbo tez ale wstaje jak glupie...

Rzezba jest ale efekt moze byc duzo lepszy...ale to tez przesada do tej mocy :)

Pozatym turbo mozna sprobowac samemu sciagnac tylko $ drogi :)

Moze POZIEK pomoze w sciagnieciu ? ;)

Na k04 nie osiagnie 260ps. Tak naprawde to gt2x eliminator byl by tu w sam raz. Jest chyba jakas nowsza rewizja gdzie jest juz chlodzona woda.

Pytanie tylko do autora czy przypadkiem mu sie nie odwidzi i nie bedzie chcial isc pod 300ps :decayed: Wtedy faktycznie gt28rs byl by tu dobry.

Moze gt28r, jest chyba do 300ps ??

Opublikowano

do czyjej B6 poszedł ten zestaw....ktoś z forum?

Opublikowano

Tak b6 klubowa ;)

Nie wiem czy moge pisac wiec tego nie zrobie :)

Pewnie pochwali sie projektem wiec nic tylko czekac na wyniki :naughty:

Opublikowano

K04 jest najsenowniejszym rowziazaniem bo nie ma polsrodkow. Albo k04 i ok 240KM albo pozniej dopiero okolice 300KM.

Wszystko zalezy od wlasciciela, najtaniej, bez wiekszego grzebania wyjdzie k04 bo P&p pasuje w miejsce K03

Opublikowano

Tak b6 klubowa ;)

Nie wiem czy moge pisac wiec tego nie zrobie :)

Pewnie pochwali sie projektem wiec nic tylko czekac na wyniki :naughty:

podejrzewam że to niebieska B6 z silnikiem AMB....ale to tylko strzał :wink4:

Opublikowano

czy na k04 podejdzie 240ps...moze byc ciezko ale jak widac my tu gdybamy a wlasciciel cisza :tongue4:

Moze niech powie ile chce na to wydac bo tak naprawde turbo to poczatek kosztow a nie koniec...

Opublikowano

może i ciekawy zestaw ale ja bym nigdy nie zainwestował w eliminatora :gwizdanie:

eliminator Gregora :gwizdanie: :

Opublikowano

:shocked:[br]Dopisany: 29 Maj 2010, 13:39_________________________________________________

czy na k04 podejdzie 240ps...moze byc ciezko ale jak widac my tu gdybamy a wlasciciel cisza :tongue4:

nie mowimy oczywiscie o samej wymianie turbiny, jeszcze troche gratow trzeba wymienic zeby to osiagnac ale realnie jest do zrobienia

Opublikowano

pomiedzy GT28R, a GT28RS masz 100 zł róznicy - dlatego nie bawił bym sie w półśrodki - wstają podobnie

http://promotormocy.pl/offer/turbosprezarki

imo jesli masz cos modzic w 1.8T to szedłbym wlasnie w GT28RS

Mysle ze do konca czerwca uda mi sie finalnie zestroic i przehamowac auto - wtedy bedzie mozna mowic o konkretnym przykładzie

Póki co na passat-forum Marecek używa GT28RS i wszystko mu smiga az miło - miał problem z uciekającym olejem, ale jak sie później okazalo turbina w dalszym ciagu jest OK - jak zwykle diabeł tkwił w szczegółach. Jesli chodzi o przebieg, to kilometrów też zrobił juz sporo.

Swoja drogą GT28RS przy dobrym montażu i odpowiednim użytkowaniu jest ponoć nie do zajebania

/ edit

To jest ośka :/ - po co Ci 300 koni w ośce ?? masz dojście do tanich opon ?? :decayed:

sprzedaj kup kłatro i smigaj

Pozkowe B6 na eliminatorze jest dostepne i to za fajne pieniadze

Opublikowano

Póki co na passat-forum Marecek używa GT28RS i wszystko mu smiga az miło - miał problem z uciekającym olejem, ale jak sie później okazalo turbina w dalszym ciagu jest OK

mozesz przybliżyć temat ??? moze byc PW

Opublikowano

to chyba nie tajemnica

Uff... nie cieknie nic W końcu znalazłem przyczynę, dla której... wymieniłem sprężarkę. Jakby ktoś chciał, to mam niezmęczonego garreta GT28RS w pudełku z przebiegiem 45 tysięcy. Luz na wirniku jest taki sam (!) jak w nowej sprężarce, wiec... okazało się, że winna wycieku była niewielka dziurka w spływie olejowym, a nie wirnik...

Przy okazji udało się też wyeliminować nieprzyjemny zapach w trakcie jazdy. Jak ktoś jeszcze doradzi, że OCT to fajna sprawa, to go

Jutro walka z wahaczami.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14261&page=21

generalnie caly temat polecam od dechy do dechy - daje do myslenia odnosnie kosztow rezania - sam tego teraz doswiadczam, momentami boli

GT28RS pod maska - "pełna modyfikacja" (co by to jezdzilo skrecalo i hamowalo)- lekka reka liczac 20 000 jak nie lepiej

Opublikowano

Dlatego zadalem pytanie o gt28R bo nie zaglebialem sie w temacie ;) Jak 100zl roznicy to chyba jest oczywista oczywistosc w co wchodzic ;) jezeli chce sie isc do okolic 300ps ( co z reszta napisalem ;) ).

20k za 300ps...przykre ale to raczej standard.

Opublikowano

Czy taki GT28RS nadaje się do normalnej miejskiej jazdy ?? jak wcześnie takie turbo wstaje ?? Zastanawiam się również nad modyfikacją swojego silnika ale ciągle zbieram sprzeczne informacje :confused4: Z jednej strony niektóre osoby piszą że takie K04-15 to max 230Ps gdzie po chwili na jakimś forum ( niestety nie pamiętam gdzie to było ) ktoś opisuje swoje 1.8T które po modach i wykresie z hamowni na K04-15 przekracza 260Ps :shocked:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...