Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok ,dzieki , to znaczy że czeka mnie regeneracja geometrii, bo jak ostatnio czyściliśmy to stwierdziłem że kierownice mają za duży luz. przepływkę wymienie trochę później bo droga.

Opublikowano

Kolego jak masz płacić 200-300 za czyszczenie starych kierownic to lepiej kup nowe. Ja zapłaciłem 400zł za cały element z łopatkami i żeliwem (łącznie z wymianą)

Opublikowano

no tnie... ale regulacja cisnienia doladowania tez szwankuje...

Opublikowano

a ja ci odradzam rozbieranie turbo bo według mnie nic ci to nie pomoże

ja radze gruntownie przepatrzenie dolotu, rozkręcenie wszystkich węży, odtłuszczenie mydłem, skręcenie na maxa, sprawdzenie i przedmuchanie wężyka wchodzącego do ECU, wypadało by też ECU sprawdzić czy nie ma tam oleju, no i uszczelnienie czujnika temp powietrza,

no i wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych, nawet jak wygląda dobrze, oraz sprawdzenie pompy vacum

Opublikowano

Duzo lepiej,ale nie jest jak byc powinno,musisz miec cos jeszcze z nieszczelnoscia,jak spanky pisal jeszcze podcina gnoj

Opublikowano

Sprawdź te elastyczne łączniki na rurach i jak mówiłem podmień na chwile n18 i n75 i zrób logi :)

Opublikowano

sprawdz też plastikowy zaworek cofania taki biało-czarny koło turbiny na wężyku podciśnieniowym, w jedna ma byc przepływ a druga nie, ostatnio pytąłem się ile on kosztuje, 56zł ori,

a wspomaganie hamulca działa ok? czy czasem zdarzy sie ze trzeba mocno depnać

mogłbyś wrzucic też loga 000 i 010 dynamicznego no i wymień wężyki, to nie kosztuje 550zł..

Opublikowano

wymieniłem narazie wężyki, wyczyściłem ten co leci do ecu. hamulce mam dobre. zaworek "biało-czarny" w porządku. Oto nowe logi.

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15023.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15024.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15025.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15026.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15027.html

Opublikowano

powiem Ci że ja właśnie będę walczył z tym co ty masz, u mnie jest to samo, falowanie ciśnienia, została mi do podmiany i sprawdzenia gruszka no i vacum pompa, można jeszcze by czepić się N75 ale chyba już podmieniałeś i bez zmian. Co do wężyków to ponoć trzeba takiej długości jak były, ja z etką i linijką docinalem.

jakie powinno być podciśnienie na biegu jałowym z załączonym basic setting grupy 011 na wężyku wchodzącym na turbinę? ja miałem 0,76bara no i zero co 10s, nie wiem czy nie powinno być więcej np. 0,9bara...

Opublikowano

mi chodziło o podciśnienie mierzone wakuometrem na wężyku :) vag tam jest potrzebny wyłącznie to tego by N75 pracował w pełnym zakresie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...