kowal1020 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 ok ,dzieki , to znaczy że czeka mnie regeneracja geometrii, bo jak ostatnio czyściliśmy to stwierdziłem że kierownice mają za duży luz. przepływkę wymienie trochę później bo droga.
TimekPK Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Kolego jak masz płacić 200-300 za czyszczenie starych kierownic to lepiej kup nowe. Ja zapłaciłem 400zł za cały element z łopatkami i żeliwem (łącznie z wymianą)
kowal1020 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Przeczyściłem przepływomierz, możecie zerknąć czy się poprawiło? Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14680.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14681.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14682.html
przemik Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 no tnie... ale regulacja cisnienia doladowania tez szwankuje...
ciahciah Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 a ja ci odradzam rozbieranie turbo bo według mnie nic ci to nie pomoże ja radze gruntownie przepatrzenie dolotu, rozkręcenie wszystkich węży, odtłuszczenie mydłem, skręcenie na maxa, sprawdzenie i przedmuchanie wężyka wchodzącego do ECU, wypadało by też ECU sprawdzić czy nie ma tam oleju, no i uszczelnienie czujnika temp powietrza, no i wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych, nawet jak wygląda dobrze, oraz sprawdzenie pompy vacum
kowal1020 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 No. Wymieniłem przepływomierz. 550zł poszło. Jak teraz wygląda 008? Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14884.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14885.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14886.html
vauxhall95 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Duzo lepiej,ale nie jest jak byc powinno,musisz miec cos jeszcze z nieszczelnoscia,jak spanky pisal jeszcze podcina gnoj
Lishoo Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Sprawdź te elastyczne łączniki na rurach i jak mówiłem podmień na chwile n18 i n75 i zrób logi
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 sprawdz też plastikowy zaworek cofania taki biało-czarny koło turbiny na wężyku podciśnieniowym, w jedna ma byc przepływ a druga nie, ostatnio pytąłem się ile on kosztuje, 56zł ori, a wspomaganie hamulca działa ok? czy czasem zdarzy sie ze trzeba mocno depnać mogłbyś wrzucic też loga 000 i 010 dynamicznego no i wymień wężyki, to nie kosztuje 550zł..
kowal1020 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 wymieniłem narazie wężyki, wyczyściłem ten co leci do ecu. hamulce mam dobre. zaworek "biało-czarny" w porządku. Oto nowe logi. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15023.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15024.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15025.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15026.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15027.html
ciahciah Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 powiem Ci że ja właśnie będę walczył z tym co ty masz, u mnie jest to samo, falowanie ciśnienia, została mi do podmiany i sprawdzenia gruszka no i vacum pompa, można jeszcze by czepić się N75 ale chyba już podmieniałeś i bez zmian. Co do wężyków to ponoć trzeba takiej długości jak były, ja z etką i linijką docinalem. jakie powinno być podciśnienie na biegu jałowym z załączonym basic setting grupy 011 na wężyku wchodzącym na turbinę? ja miałem 0,76bara no i zero co 10s, nie wiem czy nie powinno być więcej np. 0,9bara...
kowal1020 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 ile powinno być ? tego nie wiem. to jest moje: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13843.html
ciahciah Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 mi chodziło o podciśnienie mierzone wakuometrem na wężyku vag tam jest potrzebny wyłącznie to tego by N75 pracował w pełnym zakresie
kowal1020 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 po niedzieli poszukam dalej. dzięki za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się