michass Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 A ja zapytam o ten specjany filtr oleju-gościu jeszcze nie napisał co to było dokładnie. A czy u was jak otworzycie korek oleju (silnik chodzi) to dmucha???? Sprawdzcie,u mnie dmucha.A bagnetem nie dmucha.Wychodziłoby na uszczelniacze,prowadnice zaworowe.Jakby dmuchał z bagnetu to że powinny pierścienie być dojebane.Bo jeżeli tak wszyscy mamy to proste że to ciśnienie dodatkowo tłoczy olej przez odmę do przepustnicy i idzie olej w eter.Taka moja teoria skromna jest.No chyba że wszystkie silniki tego modelu dmuchają spod korka oleju i tak ma być.Piszcie może wspólnie coś wykminimy.Komu dmucha,komu nie????
tigy Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 sprawdzę - póki co z maxa oleju jaki miałem i na trasie ok 600 km waliło mi MIN a teraz po zmianie oleju i kata - mam prawie 2 000 km i nic .. zeszło może 1 ew 2 mm oleju od max ... co uważam za mega sukces ! [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 21:55_________________________________________________aha, wcześniej max 120 - teraz i 160 km/h katałem i w pipę dostawał
M_ILES Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja kupie nowe A4 to pierwsze sprawdze czy dmucha spod korka i z rurki bagnetu czy nie, hehehe (u mnie dmucha...)[br]Dopisany: 27 Lipiec 2010, 08:31_________________________________________________Witam! Hehe, ponioslo, to fakt, ale prawda jest, ze autko bardzo przyjemne i dobrze sie tym jezdzi. Olej nie znika, tylko jest spalany w komorze spalania(o ile nie ma wycieku zewnetrznego), dostaje sie tam przez pierscienie zgarniajace i uszczelniajace (tak jest wg mnie), do tego pewnie przydaloby sie wymienic uszczelniacze zaworowe, bo po nich olej splywa [do komory spalania], ale tak naprawde, jesli sie pilnuje poziomu oleju to nie ma problemu, auto sprawuje sie swietnie, zuzycie paliwa na bardzo dobrym poziomie (staram sie operowac umiejetnie pedalem gazu ) Ostatnio dolalem specjalny srodek OIL TREATMENT zalecany przy tego typu problemach, czekam na efekty... Pozdrawiam serdecznie!
michass Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Testuj Rafal-L tego motula i napisz coś po kilku tysiącach km.Jakie efekty,mam na myśli. Prośbe mam.Jak byś luknoł na korek od oleju.Czy na włoczonym silniku po otwarciu korka dmucha z otworu.Chciałem porównać kilka samochodów,ale ogólna zlewka.O pardą M_ILES napisał,żę u niego dmucha.U mnie np. to napier..a jak suszarka do włosów na 1szym biegu.Ale nic nie dymi,to pociecha.Pozdrawiam wszystkich przy okazji!
kamil25 Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam wszystkich! U mnie terz dmucha jak cholera!
michass Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Siemanko.Dzięki.A dużo żre i jakiego oleju?
Rafal-L Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Motula bede testowal za miecha i napewno napisze odczucia, slyszalem ze ma pomoc w zmniejszeniu zużycia oleju. Tez dmucha z Otworu wlewu Oleju.
domjenick Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 jeszcze jeden post nie na temat i autor takiego ma ostrzeżenie
kamil25 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Żre jakies 0.5l na 1500km, a leje castrola 10w40. Przed wymiana odmy brał 0.5 na 1000. Odme wymienialem bo byla peknieta.
Horas91 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ja leje dokładnie Mobil 1 ESP 0W40 żre go jakoś 0,7 na 3 tyś Ale w poniedziałek jadę na przegląd i wymianę rozrządu do ASO więc powiercę im dziurę w brzuchu dlaczego tak jest.
Jajo! Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Powitać Dawno mnie nie było, ale wpadam jedynie dorzucić 3 grosze, że po założeniu opaski zaciskowej na największy z przewodów odmy, przestało kichać olejem i nie ma osadu. Oczekiwałem rychłego komunikatu OIL MIN (lato, zwiększone zużycie itd.), ale nic takiego się nie pojawiło. Niedawno wymieniłem olej MOBIL ESP 5W-30 na MOTUL X-CESS 8100 5W-40, obserwuję sytuację i o dziwo auto nie klekocze przy starcie zimnego silnika (pewnie za jakiś czas mu przejdzie, ale jednak mam nadzieję ). Zobaczymy kiedy teraz pojawi się komunikat OIL MIN (w końcu to ALT-ek), ale po tych zabiegach powinien pojawić się nieco później i na razie jest szansa, że tak będzie. Może jest to w końcu jakieś rozwiązanie po tej całorocznej dłubaninie... KEEP FIGHTIN'!!!
adaxus Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam wszystkich... Może troche zaleci chwaleniem się ale dla mnie to też osobisty sukces. Po zmianie z 5W30 na 10W40 ( castrol magnatec ) skończyło sie branie oleju ! Obecnie przejechałem 1500km od zmiany i olej jak był tak jest w tym samym miejscu. Także chłopaki nie bać się przechodzić na półsyntetyk - ALT chyba tego potrzebuje... Pozdrawiam wszystkich
tigy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Hey - zmiana oleju na 10 W 40 - rewelacja - skonczylo sie lykanie oleju - wariator zaczął mniej stukac - pozniej rpawie wcale i teraz znowu slychac - mniej ale jest - dziwne, bo roznei z roznym natezeniem - nie każdego dnia z rana tak samo - ogólnie jest OK
Jajo! Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Hmm, innymi słowy taniej i lepiej Przekonacie mnie jednak dopiero jak dobijecie do 10.000km bez kontrolki "OIL MIN", hehe. Ale kibicuję i będę porównywał ze swoim stanem. Jak będzie lepiej to też skaczę na półsyntetyk :>
Horas91 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja jeździłem na 0W40 brał około 0,7 na 3 tyś. Teraz zalali mi 5W30(0W40 został mi w garażu ) Zobaczymy ile będzie brał.
Jajo! Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mi na 5W-30 pił 0,3l na 1000km, czyli wynik trochę gorszy, ale w ostatecznym rozrachunku może wyjść na jedno. Tragedii chyba nie będzie
Rafal-L Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Obecnie będę przechodził z polsyntetyka na pełen syntetyk 5w40 Motula x-cess , wcześniej mialem zalany syntetyk 0,4 na 3500 i chodził lepiej, na sprawdzenie wlałem polsyntetyk przejechane 6k pije 0,5 na 3000tyś i wydaje mi sie ze chodzi ciężej. Wiec przejdę z powrotem na syntetyk i zobaczę co będzie na Motulu:D Czeka juz w szawce na wymianę + filtry i wyczyszczenie calego dolotu łącznie z przepustnica i uszczelnieniem Klawiatury:D
Horas91 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ogólnie to teraz będę mieszał ten 5W30 z 0W40 bo kupiłem na dolewki i zostało mi 3 L Więc muszę coś z tym zrobić. Ale na pewno na 1 test ile bierze kupie jedną butelkę 5W30 Ale patrząc po forumowiczach to jednak większość z nas już się poddała z walczeniem o olej o ile pije poniżej 0,5 na 1000 km. Wszyscy szukają tylko tańszego oleju... W ASO przyznali mi, że jest to wada konstrukcyjna silnika ale dlaczego audi nic z tym nie zrobiło?
Jajo! Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A co, mieli przyznawać się do totalnej wtopy? I co by zaoferowali tysiącom posiadaczy tego modelu - wymianę silnika na nowy? Przyznać by się mogli w małej acz ważnej sprawie - jak Toyota w przypadku pedału gazu (to Japończycy - inne podejście). Drobna wymiana elementu i po wszystkim, ale silnik? Tego nie widzę - to byłoby dla nich marketingowe i finansowe samobójstwo :gwizdanie: Ps. Nie wiem czy mieszanie oleju to dobry pomysł
adaxus Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Panowie za szybko sie pochwaliłem Ale to i tak jakieś anomalia... Przejechałem 500km po mieście - stan oleju bez zmian potem 700km autostrada + miasto naraz, olej bez zmian. Następnie 100km lekkich górek - kontrolka oil min, zatrzymuje sie - no faktycznie minimalnie zeszło ale ale dalej było blizej połowy niz kreski minimum, po 100km kolejny raz oil min - i na bagnecie faktycznie zaczeło sie minimum... Dolałem 100ml, po 200km znowu oil min :/ Noz do chu%a jak to jest :/ 1200km bez dolewki a potem po 200km od dolewki 100ml znowu dolewka :| Teraz dolałem na gorącym silniku ponad pół stanu i zobacze ile to starczy na normalną jazde... Niewiem, moze te górki + zapakowany samochód 4 osoby + pełen kufer = ciężej audiczce i.... ( no własnie co ;/ ? )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się