Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Jaki olej przebieg 240 tyś


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NC :wallbash: Mysląc tak płać nadal majątek.

Za MOTULA z normą 505.01 zapłacisz u kolegów z forum 140-150 pln za 5 litrów ... Twojego najlepszego MOBILA kupisz taniej ?

Opublikowano

Nie wiem jaki majątek, motul to chyba jeden z najtańszych pełnych syntetyków spełniających normy vw. A nawet jeżeli jest droższy od lotosa, to chyba nikogo nie zbawi różnica 20-30 zł co 15 tyś km ...

No ale co się dziwić jak często widzę że niektórzy swoimi tdikami jeżdżą na mineralu bo taniej ... Albo kupują najtańsze filtry bo można zaoszczędzić kilkadziesiąt zł co kilkadziesiąt tyś km...

Co do autora tematu to ja u siebie mam wszystkie filtry boscha - czyli paliwa, powietrza, oleju i kabinowy. Cena bardzo atrakcyjna, niewiele wyższa od filtrona, a jednak filtry markowe.

EDIT

W ogóle proponuję zacząć ignorować wypowiedzi kolegi Zimny Chirurg 2 bo mi strasznie zarówno ich forma jak i jakość pod trolowanie podchodzą ...

Nie karmić trolla

Opublikowano

EDIT

W ogóle proponuję zacząć ignorować wypowiedzi kolegi Zimny Chirurg 2 bo mi strasznie zarówno ich forma jak i jakość pod trolowanie podchodzą ...

Nie karmić trolla

Brawo :oklaski: :good:

Sorry dla autora wątku za OT

Opublikowano

Nie wiem jaki majątek, motul to chyba jeden z najtańszych pełnych syntetyków spełniających normy vw. A nawet jeżeli jest droższy od lotosa, to chyba nikogo nie zbawi różnica 20-30 zł co 15 tyś km ...

No ale co się dziwić jak często widzę że niektórzy swoimi tdikami jeżdżą na mineralu bo taniej ... Albo kupują najtańsze filtry bo można zaoszczędzić kilkadziesiąt zł co kilkadziesiąt tyś km...

Co do autora tematu to ja u siebie mam wszystkie filtry boscha - czyli paliwa, powietrza, oleju i kabinowy. Cena bardzo atrakcyjna, niewiele wyższa od filtrona, a jednak filtry markowe.

EDIT

W ogóle proponuję zacząć ignorować wypowiedzi kolegi Zimny Chirurg 2 bo mi strasznie zarówno ich forma jak i jakość pod trolowanie podchodzą ...

Nie karmić trolla

Mi nie chodzi co jest złe a co dobre. I nie o Mobila czy o Motula. Niestety wszystkie oleje są robione wg. tych samych technologi. Czy to mobil, czy motul to 1 ch.j. No i 1 sprostowanie. Nie ma juz olei pełnosyntetycznych. Przciez pamiętają wsyscy słynny proces w USA międzu Mobilem i Castrolem o to ze castrol zaczęła robic olej syntetyczny na bazie minerału i nazywać to syntetykiem w pełni. Bo prawdziwy syntetyk był za drogi w produkcji i nieopłacalny. No i Mobil przegrał bo ten olej w technologi jako pełnysyntetyk na bazie minerału spełniał nowoczesne normy i był o wiele tanszy w produkcji.Chodzi mo o to ze wszędzie moze być podróba i sami ludzie piszą na forach zeby uważać na podrobione oleje i w tym tez jest też wasz tak zachwalany Motul. Niestety. A juz nie raz spotkałem sie z tym ze pisali ze trafili na lewego Motula. Niestety prawdziwy olej pełnosyntetyczny jest tak drogi ze mozliwe ze tylko w F1 i WRC występuje. Bo mało kogo było by stać na taki olej.

No i do kolegi wiktorsam. Napisałeś by mnie ignorować.

No niestety przykre jest to ze zycie w niewiedzy przysłania Ci poglą na to ze Twój Motul może być na tym samym poziomie jak cała reszta. Najlepiej taką osobe spalić wtedy na stosie jak to sie robiło w sredniowieczu. Jak ktoś wyszedł tylko o krok poza szereg to na stos z nim bo herezje głosi. A wystarczyło by troszke poczytać na ten temat. W internecie jest o tym miliony stron.

Pozdro

ZC

Opublikowano

Nie wiem jaki majątek, motul to chyba jeden z najtańszych pełnych syntetyków spełniających normy vw. A nawet jeżeli jest droższy od lotosa, to chyba nikogo nie zbawi różnica 20-30 zł co 15 tyś km ...

No ale co się dziwić jak często widzę że niektórzy swoimi tdikami jeżdżą na mineralu bo taniej ... Albo kupują najtańsze filtry bo można zaoszczędzić kilkadziesiąt zł co kilkadziesiąt tyś km...

Co do autora tematu to ja u siebie mam wszystkie filtry boscha - czyli paliwa, powietrza, oleju i kabinowy. Cena bardzo atrakcyjna, niewiele wyższa od filtrona, a jednak filtry markowe.

EDIT

W ogóle proponuję zacząć ignorować wypowiedzi kolegi Zimny Chirurg 2 bo mi strasznie zarówno ich forma jak i jakość pod trolowanie podchodzą ...

Nie karmić trolla

Mi nie chodzi co jest złe a co dobre. I nie o Mobila czy o Motula. Niestety wszystkie oleje są robione wg. tych samych technologi. Czy to mobil, czy motul to 1 ch.j. No i 1 sprostowanie. Nie ma juz olei pełnosyntetycznych. Przciez pamiętają wsyscy słynny proces w USA międzu Mobilem i Castrolem o to ze castrol zaczęła robic olej syntetyczny na bazie minerału i nazywać to syntetykiem w pełni. Bo prawdziwy syntetyk był za drogi w produkcji i nieopłacalny. No i Mobil przegrał bo ten olej w technologi jako pełnysyntetyk na bazie minerału spełniał nowoczesne normy i był o wiele tanszy w produkcji.Chodzi mo o to ze wszędzie moze być podróba i sami ludzie piszą na forach zeby uważać na podrobione oleje i w tym tez jest też wasz tak zachwalany Motul. Niestety. A juz nie raz spotkałem sie z tym ze pisali ze trafili na lewego Motula. Niestety prawdziwy olej pełnosyntetyczny jest tak drogi ze mozliwe ze tylko w F1 i WRC występuje. Bo mało kogo było by stać na taki olej.

No i do kolegi wiktorsam. Napisałeś by mnie ignorować.

No niestety przykre jest to ze zycie w niewiedzy przysłania Ci poglą na to ze Twój Motul może być na tym samym poziomie jak cała reszta. Najlepiej taką osobe spalić wtedy na stosie jak to sie robiło w sredniowieczu. Jak ktoś wyszedł tylko o krok poza szereg to na stos z nim bo herezje głosi. A wystarczyło by troszke poczytać na ten temat. W internecie jest o tym miliony stron.

Pozdro

ZC

Kolego chociaż niektóre twoje wypowiedzi mnie wkurzają to w tej powyżej zgodzę się z Tobą w pełni. Zauważyłem, że zdarza się na tym forum tłumienie oryginalności. Jeśli ktoś ma inne zdanie od większości to jest równany z ziemią. Szkoda. Ale cóz. Psychologia tłumu działa... Co do olejów. Jak kupiłem fure to zakupiłem gnojonego wszem i wobez Castrola 505.01. Fura chodziła wyśmienicie. Nie miałem nic do zarzucenia. Jednak za namową i reklamą forumowiczów zakupiłem motula z poleconego forumowego źródła - turbina zaczęła się odzywać ( więcej w temacie "Niepokojący dźwięk" z ok 50 stronami), teraz podejrzewam, że uszkodzony jest wałek rozrządu i szklanki bo zaczą mi buczeć. Powiem jeszcze, że silnik traktowany jak przykazania forumowe nakazują. I w tym momencie mógłbym napisać, że Castrol jest zajedwabisty a Motul beeeee. Ale tego nie robię. Nie wiem czy to było spowodowane przez Castrol, Motul, inny olej lany przez poprzedniego właściciela czy przez uzytkowanie lub zmęczenie materiału. Bo na uszkodzenia, awarie, pierdzenia, czy inne dźwięki wpływa wiele czynników których przewidzieć nie jesteśmy w stanie.

Jeśli chodzi o oleje to ważene jak już ktoś powyżej napisał, żeby spełniały normę 505.01. I nie dajcie się zwieść jeśli ktoś będzie wam próbował wcisnąć coś innego "bo to już przebieg w którym trzeba zmienić olej na półsyntetyk/minerał".

Tyle ode mnie. Alem namachał :)

pozdr :hi:

Opublikowano

Jaka psychologia tłumu ;). Ja kupiłem motula, bo akurat potrzebowałem oleju, poczytałem co się opłaca i co ile kosztuje i wyszło że motul z pewnego źródła jest najtańszą opcją :). Zresztą opinie na temat motula na innych forach również potwierdzają że to bardzo dobre oleje - vide streetracing.pl.

Jak mógłbym dostać liqui moly w tak dobrej cenie jak motul, to pewnie bym go wybrał. Podobnie ma się sprawa z valvoline (tego stosuję w aucie rodziców), bo dla mnie obecnie te trzy firmy się liczą w PL.

I nie piszę że mobil jest gorszy czy lepszy, nie przesądzam też o castrolu, (choć GTXa bym pewnie nie zalał nigdy po tym jak zobaczyłem jak wyglądają wnętrzności silnika po przejechaniu kilkunastu tyś na tym oleju), ale po prostu bym tych olejów nie kupił, z powodu po pierwsze ich wysokiej ceny, a po drugie i najważniejsze tego, że są w naszym kraju często podrabiane.

A nie chcę później się zastanawiać w czasie jazdy czy aby na pewno kupiłem oryginał.

Co do kolegi Zimny Chirurg 2, myślę że inaczej by każdy podchodził do jego wypowiedzi gdyby były one formułowane jak kulturalnemu i inteligentnemu człowiekowi przystoi, bo chyba każdy się ze mną zgodzi że ich forma nie nastraja do podjęcia z szanownym kolegą polemiki na poziomie a raczej prowokuje do bezsensownych kłótni...

Opublikowano

Jeśli chodzi o psychologię tłumu: zauważyłem, że wiele osób powiela pewien schemat wypowiedzi przeczytanych/zasłyszanych gdzieś, kiedyś... Głownie chodzi mi o to, że jeśli ktoś wypowie się z odchyleniem od normy to zostanie potraktowany jak "pipka". Co innego jeśli ktoś wyrazi swoje zdanie, ale wkurza mnie jak ktoś inny wyrażający odmienne od innych poglądy zostanie wyśmiany, zwyzywany itp. Psychologia tłumu polega na tym, że ludzie MUSZĄ zacząć myśleć tak jak większość wyznająca pewien pogląd, bo inaczej zostaną odrzuceni przez tą większość mającą podobne lub takie same zdanie. Wiem, że kolega ZC2 ma wypowiedzi kontrowersyjne, często sam się z nim spierałem, ale w tym momencie będe Go bronił bo jednak jego zdanie, bądź co bądź, odmienne kontrowersyjnie wypowiedziane zostało pochłonięte przez obytą gware narodu forumowego. Wolność wypowiedzi bez "rasizmu" :):przebiegly::cool1:

sorki za OT

pozdr :hi:

Opublikowano

Tu nie chodzi o treść, a o formę wypowiedzi.

Każdy z nas ma prawo do własnego zdania, ale sposób jego prezentacji też jest ważny.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Wg mnie zarówno odchylenie od treści jak i od normy lub od tego i tego jest traktowane nagannie i wypierane z kształtu ludzkich komunikacji. Nie można tłumić inności bo popadniemy w skrajności:)

Koniec nt smolenia o wypowiedziach bo żeśmy OT zrobili w temacie. Trzeba tylko koledze zapodać kierunek:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.0.html

Tam są wypowiedzi wszelkiego rodzaju: od wychwalania do ganienia. Nie ma co tworzyć nowego wątku nt "kto ma więcej racji". 505.01 z pewnego źródła i smigasz...

pozdr :hi:

Opublikowano

Powtórzę jak "mantrę"

Oleje tylko Liqui Moly , Motul , Valvoline i te pozostałe nierozlewane w Polszy !!! Reszta to szajs :cool1:

Dobranoc :hi:

Opublikowano

Witam polecam filtry niemieckiej firmy Knecht :good: a co do oleju to ważne by spełniał normę i był z pewnego źródła :cool1:

Pozdr :hi:

Opublikowano

Witam polecam filtry niemieckiej firmy Knecht :good: a co do oleju to ważne by spełniał normę i był z pewnego źródła :cool1:

Pozdr :hi:

Knecht + oleje nierozlewane w Polsce :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...