Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Szarpie silnikiem przy wciśniętym pedale w podłoge


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem a mianowice jak jade autem np na 3 biegu i mam około 70km/h obroty na poziomie 2200 i jak wciśne mu pedał gazu do końca to zaczyna mi niemiłosiernie silnikiem szarpać i tak mam na każdym biegu, drgań nie ma jesli wówczas kręce maxymalnie obroty na kazdym biegu.Przykładowo aby płynnie zmienić bieg z 4 na 5 to musze mieć minimum na liczniku 110 km/h aby silnikiem nie szarpało.Czy pompowtryskiwacze mogą mieć coś z tym wspólnego np. jesli chociaż jeden jest uszkodzony?

Opublikowano
:vaglogi:
Opublikowano

jakby był uszkodzony PD to by Ci buda szarpało jak na fotelu z masażerem :cool1:. Ewentualnie PDk może kończyć swój żywot, ale przede wszystkim proponuje podpiąć :vaglogi: i poczytywać o podobnych objawach :szukaj:

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem a mianowice jak jade autem np na 3 biegu i mam około 70km/h obroty na poziomie 2200 i jak wciśne mu pedał gazu do końca to zaczyna mi niemiłosiernie silnikiem szarpać i tak mam na każdym biegu, drgań nie ma jesli wówczas kręce maxymalnie obroty na kazdym biegu.Przykładowo aby płynnie zmienić bieg z 4 na 5 to musze mieć minimum na liczniku 110 km/h aby silnikiem nie szarpało.Czy pompowtryskiwacze mogą mieć coś z tym wspólnego np. jesli chociaż jeden jest uszkodzony?

Kolego odepnij lub zaslep EGR i zobacz czy dalej bedzie szarpac

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem a mianowice jak jade autem np na 3 biegu i mam około 70km/h obroty na poziomie 2200 i jak wciśne mu pedał gazu do końca to zaczyna mi niemiłosiernie silnikiem szarpać i tak mam na każdym biegu, drgań nie ma jesli wówczas kręce maxymalnie obroty na kazdym biegu.Przykładowo aby płynnie zmienić bieg z 4 na 5 to musze mieć minimum na liczniku 110 km/h aby silnikiem nie szarpało.Czy pompowtryskiwacze mogą mieć coś z tym wspólnego np. jesli chociaż jeden jest uszkodzony?

Kolego odepnij lub zaslep EGR i zobacz czy dalej bedzie szarpac

Jakoś nie widzę wpływu EGRu na szarpanie podczas jazdy, ewidentnie któryś PD się zawiesił. Miałem ostatnio to samo.

Opublikowano

Jakoś nie widzę wpływu EGRu na szarpanie podczas jazdy, ewidentnie któryś PD się zawiesił. Miałem ostatnio to samo.

I co zrobiłeś?? jak miałeś taki sam problem to opisz co i jak robiłes cenne wskazówki napewno się przydadzą.

Opublikowano

ja miałem to samo :) okazało się że wąż wchodzący do turbo był pęknięty w 2 miejscach i sukcesywnie pęknięcia się powiększały co za tym szło - szarpania z dnia na dzień coraz większe ... wąż wymieniony i wszystko gra .... wąż ma Musashi i jak zrobi zdjęcia to wklei ....

Opublikowano

I co zrobiłeś?? jak miałeś taki sam problem to opisz co i jak robiłes cenne wskazówki napewno się przydadzą.

Wymiana PD ;) reszta poszła na PW :cool1:

Opublikowano

Opisz to na forum a nie tylko na PW ,niech inni wiedzą co z tym zrobić.Pomagajmy sobie a nie róbmy tajemnic.

Opublikowano

Opisz to na forum a nie tylko na PW ,niech inni wiedzą co z tym zrobić.Pomagajmy sobie a nie róbmy tajemnic.

popieram :good: czekamy na tajne wiadomości :naughty:

Opublikowano

Opisz to na forum a nie tylko na PW ,niech inni wiedzą co z tym zrobić.Pomagajmy sobie a nie róbmy tajemnic.

popieram :good: czekamy na tajne wiadomości :naughty:

Nic tajnego Panowie :wink4: VAG pokazywał że poszła cewka zapłonowa, szarpało niemiłosiernie, czyli PD do wymiany :wallbash: następnego dnia się polepszyło i VAG nie wykrywał błędów ale PD i tak był uwalony, bo cały czas lał 2,99 i wzrosło spalanie o ponad 1L/100km. Kupiłem na allegro dwie używki PD (250zł sztuka)(jeden PD na zapas w razie W) + nowe uszczelki na PD (90zł za 4komplety), znajomy mi to w 2h wymienił i nic nie szarpie i nie buja. :wink4:

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem a mianowice jak jade autem np na 3 biegu i mam około 70km/h obroty na poziomie 2200 i jak wciśne mu pedał gazu do końca to zaczyna mi niemiłosiernie silnikiem szarpać i tak mam na każdym biegu, drgań nie ma jesli wówczas kręce maxymalnie obroty na kazdym biegu.Przykładowo aby płynnie zmienić bieg z 4 na 5 to musze mieć minimum na liczniku 110 km/h aby silnikiem nie szarpało.Czy pompowtryskiwacze mogą mieć coś z tym wspólnego np. jesli chociaż jeden jest uszkodzony?

Kolego odepnij lub zaslep EGR i zobacz czy dalej bedzie szarpac

Jakoś nie widzę wpływu EGRu na szarpanie podczas jazdy, ewidentnie któryś PD się zawiesił. Miałem ostatnio to samo.

Moga to byc PD ale niekoniecznie, EGR ma wplyw na szarpanie/dlawienie silnika, chyba lepiej wypiac EGR i sprawdzic czy jest jakas zmiana niz ladowac sie odrazu w zakup PD nie majac 100% pewnosci ze to ich wina.

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_dziwne_przerywanie_podczas_przyspieszania-t127245.0.html

tu tez wygladalo na PD a winny byl EGR

W moim AWX-e tez mialem delikatne szarpniecia przy ok. 1800obr, przy odlaczonym EGR szarpniecia ustapily EGR nowy okazuje sie ze sterowanie jest walniete.

Opublikowano

Kolega audia4a4 oddał auto do warsztatu i sądzę że podzieli się nami informacją co naprawdę się zepsuło :cool1:

Opublikowano

No Nareszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Furka już w moich ręcach :D po półtora tygodniowej (bez paru dni) UWIEŻCIE MI TO BYŁY DLA MNIE CIĘŻKIE DNI :P NIE SPAŁEM ITP :D przejdźmy do sedna sprawy a mianowicie przyczyną szarpania silnikiem przy przyśpieszaniu ,trzęsąca się cała buda były uszkodzone pompowtryskiwacze wszystkie cztery, przyczyną tego uszkodzenia było zalanie auta przez poprzedniego właściciela benzyną i bodajże hulanie na benzynce o tym nie wiedzac co doprowadziło do spalania stukowego i do padnięcia pompowtrysków...Wtryski trzeba było wysłac do renowacji (naszczęście dało sie je naprawić, bo w innym przypadku musiałbym kupić nowe) Autko po renowacji pompowtrysków chula o niebo lepiej ,żadnego trzęsienia i szarpania wszystko git majonez...Niestety wszystko co związane z wtryskami jest drogie ale co zrobić...Jeśli ktoś chce wiedzieć coś więcej to zapraszam na PW udziele wszelkich informacji na wasze zapytania...

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem będzie lepiej jeżeli tutaj napiszesz ile cała ta operacja kosztowała.Jest nas około 40 tyś. zarejestrowanych lub więcej niech 1/10 zada to pytanie na PW to już widzę Twoją minę.Skąd ta dziwna moda na tajemnice :slina:

Opublikowano

popieram Albinka .... warto się dzielić taką wiedzą i informacjami ....

Opublikowano

jeśli ktoś będzie chciał wiedzieć ile operacja kosztowała to niech pisze na PW :D a ilość zapytań mnie nie zrazi :P

Opublikowano

wlasnie, to jest forum, a nie loza masonska :cool1:

Opublikowano

No Nareszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Furka już w moich ręcach :D po półtora tygodniowej (bez paru dni) UWIEŻCIE MI TO BYŁY DLA MNIE CIĘŻKIE DNI :P NIE SPAŁEM ITP :D przejdźmy do sedna sprawy a mianowicie przyczyną szarpania silnikiem przy przyśpieszaniu ,trzęsąca się cała buda były uszkodzone pompowtryskiwacze wszystkie cztery, przyczyną tego uszkodzenia było zalanie auta przez poprzedniego właściciela benzyną i bodajże hulanie na benzynce o tym nie wiedzac co doprowadziło do spalania stukowego i do padnięcia pompowtrysków...Wtryski trzeba było wysłac do renowacji (naszczęście dało sie je naprawić, bo w innym przypadku musiałbym kupić nowe) Autko po renowacji pompowtrysków chula o niebo lepiej ,żadnego trzęsienia i szarpania wszystko git majonez...Niestety wszystko co związane z wtryskami jest drogie ale co zrobić...Jeśli ktoś chce wiedzieć coś więcej to zapraszam na PW udziele wszelkich informacji na wasze zapytania...

Coś mi się nie chce wierzyć, że ktoś przed Tobą na benzynie jeździł, jakby benzyna przyszła na tłoki to skutki były by fatalne, m.in. rozerwanie głowicy, wypalenie dziur w tłokach itd. Niezłą bajkę sprzedał Ci ten mechanik… Jak tak sobie teraz myślę na spokojnie, to pewnie by wystarczyła wymiana filtra paliwowego i zalanie STP na przeczyszczenie PD.

Opublikowano

No Nareszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Furka już w moich ręcach :D po półtora tygodniowej (bez paru dni) UWIEŻCIE MI TO BYŁY DLA MNIE CIĘŻKIE DNI :P NIE SPAŁEM ITP :D przejdźmy do sedna sprawy a mianowicie przyczyną szarpania silnikiem przy przyśpieszaniu ,trzęsąca się cała buda były uszkodzone pompowtryskiwacze wszystkie cztery, przyczyną tego uszkodzenia było zalanie auta przez poprzedniego właściciela benzyną i bodajże hulanie na benzynce o tym nie wiedzac co doprowadziło do spalania stukowego i do padnięcia pompowtrysków...Wtryski trzeba było wysłac do renowacji (naszczęście dało sie je naprawić, bo w innym przypadku musiałbym kupić nowe) Autko po renowacji pompowtrysków chula o niebo lepiej ,żadnego trzęsienia i szarpania wszystko git majonez...Niestety wszystko co związane z wtryskami jest drogie ale co zrobić...Jeśli ktoś chce wiedzieć coś więcej to zapraszam na PW udziele wszelkich informacji na wasze zapytania...

Coś mi się nie chce wierzyć, że ktoś przed Tobą na benzynie jeździł, jakby benzyna przyszła na tłoki to skutki były by fatalne, m.in. rozerwanie głowicy, wypalenie dziur w tłokach itd. Niezłą bajkę sprzedał Ci ten mechanik… Jak tak sobie teraz myślę na spokojnie, to pewnie by wystarczyła wymiana filtra paliwowego i zalanie STP na przeczyszczenie PD.

zdecydowanie , nie ma takiej opcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...