capitan_caprice Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Opublikowano 29 Lipca 2007 Zbawa dekoderem dała taki oto wynik : E0A = no special edition 7AD = anti-theft alarm system and passenger compartment control 4UB = airbag for NAR 6XK = outer rear view mirrors: powered, heatedelectrically foldable, automatically dimming 5SG = outer left rear view mirror: flat 5RW = outer right rear view mirror: convex, USlarge viewing field 1KW = disc brakes, rear J0R = battery 380 A (80 Ah) 1LA = disc brakes, front 1BA = standard suspension/shock absorption 3FE = electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 5TE = decorative aluminum inserts 7X0 = without park distance control 4R4 = power windows with comfort operation andcircuit breaker F0A = no special purpose vehicle, standard equipment 8GR = alternator 150A 0G7 = Tiptronic 0YM = weight category rear axle weight range 11 0JL = weight category front axle weight range 11 T61 = components for, base engine, unit 06D.1 3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding 8BJ = halogen headlight for left-hand drive US design U1B = instrument insert with mph speedometer, clock, tachometer and trip odometer X9A = national sales program USA 1N3 = speed-related variable steering assist (Servotronic) 1XW = leather trimmed multi-function sports steering wheel 8Q0 = without headlight-range adjustment 903 = code not found :-( 8Z6 = engine cooling system, type 2 D2L = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L/147 kW 16V turbo FSI, homogeneous, base engine is T59/T61 7Q0 = without navigation device C8F = cast alloy wheels 7 1/2J x 17 7K0 = without tire pressure warning light 4X3 = side airbag front with curtain airbag 2K2 = reinforced bumpers 3L5 = electric seat adjustment for both front seats 4KC = side and rear windows tinted 3Y0 = without roll-up sun screen 4K8 = radio remote controlled central locking operated from inside, front and rear and separate trunk release 5D2 = carrier frequency 315 MHz 1SA = without additional engine guard 7GB = emissions concept ULEV 2 Q1A = standard front seats 4GP = windshield tinted with sun band and viewing window for vehicle identification number Czyli najważniejsze zostało wyjaśnione , kod silnika to BPG , skrzynia Tiptronic. Gneralnie nie ma biedy. Niestety padnięta sprężarka turbo . Kolejny tydzień to zakupy zakupy zakupy.......
pre_pl Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 Gneralnie nie ma biedy. Niestety padnięta sprężarka turbo . to auto ściągałeś z usa ? Turbo powinno być na gwarancji wymienione.
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 To chyba S-line jeśli się nie mylę ( jak to poznać?) E0A no special edition Nie masz s-line'a.
capitan_caprice Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Opublikowano 29 Lipca 2007 to auto ściągałeś z usa ? Turbo powinno być na gwarancji wymienione Tak auto kupiłem w USA (doskonały rynek !!!) jako uszkodzone tak więc reklamacji nie będzie. Sprężarka dostała niestety uderzenie bo jest paktycznie najbardziej wysunietym elementem osprzętu. Szukam nowej lub raczej innej sprawnej. To chyba S-line jeśli się nie mylę ( jak to poznać?) E0A no special edition Nie masz s-line'a. No cóż łudziłem się ze te aluminium w środku,3 ramienna kierownica w skórze (jak cały środek) i felgi 17 " z oponami 245/45 to własnie ten pakiet. Ale juz zostałem wyprowadzony z błędu
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 Zawsze mozesz sobie skompletowac caly pakiet s-line we wlasnym zakresie . Tymbardziej, ze jak piszesz masz palniete auto...
pre_pl Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 Tak auto kupiłem w USA (doskonały rynek !!!) jako uszkodzone tak więc reklamacji nie będzie. Sprężarka dostała niestety uderzenie bo jest paktycznie najbardziej wysunietym elementem osprzętu. Szukam nowej lub raczej innej sprawnej. aaa, uszkodzone czyli palnięte... myślałem, że miałeś na myśli "że nie jeździ", no ale takich aut się nie ściąga z usa generalnie z tą turbosprężarką może być problem, no chyba że da się już włożyć coś większego i od razy czipsa (te autka też całkiem wdzięcznie można zrobić na jakieś 250PS - z tego co czytałem; na oryginalnych betach) [br]Dopisany: 29 Lipiec 2007, 20:11 _________________________________________________ aaa. to turbinka z kolektorem. koszt nowej w ASO jakieś 5700zł
capitan_caprice Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Opublikowano 29 Lipca 2007 Fakt auta bez uszkodzeń z USA są tańsze ale nie aż tak atrakcyjne. Poprzednio kupowałem Lincolna bez uszkodzeń i gdyby nie problem z podażą tych aut w europie pewnie wybrał bym cos "miejscowego". Problemu z turbina nie powinno być. Juz znalezłem na Allegro za całe 2000 PLN (nawet z kolektorem) nr czesci różni się minimalnie ale z wyglądu to samo. Co do modyfikacji to raczej niechętnie w tym aucie. Znam troche zapaleńców 1/4 mili i wiem jakie to wróży problemy i koszty. Naogladałem się juz tych wypalonych zaworów, pourywanych korbowodów, tłoków po detonacji stukowej itp hehe widziałem nawet odwaznik korbowodu który przebił silnik na wylot. Tak wiec programiki oki ale zadnych zmian mechanicznych nie planuję. Jak poskładam auto to wybiorę się do cieszącego się estymą Rogala ale ten etap to pewnie ze 3-4 tygodnie min. Na razie zakupy blachy ( na szczeście tania) i przodu (dosc drogo). Za jakiś dobre namiary będę wdzięczny
alvaro Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 na twoim miejscu od razu dowiedział bym się gdzieś czy przód pasuje od RS4 i na nią ją zrobił ewentualnie chociaż na S4 (bo to na pewno będzie pasowało) a zderzaki do B7 od S-ki są dużo tańsze niż do B6... co do suszarki to zadzwoń już teraz do Rogala i zapytaj się co możesz założyć lepszego bo skoro i tak chcesz zrobić program a turbo masz do wymiany... tak zrobił pre_pl i raczej nie żałuje...
capitan_caprice Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Opublikowano 30 Lipca 2007 a turbo masz do wymiany no właśnie te turbo dziwne - dwa czujniki. Dlaczego 2 ? Ktoś sie orientuje? Ponadto juz wiem ze nie pasuje od Passata 2.0T i od A3. Oj dziwne dziwne Oki pogadam z kim trzeba może faktycznie coś doradzi, bo moze być problem z tą firmową turbinką. przód pasuje od RS4 i na nią ją zrobił ewentualnie chociaż na S4 (bo to na pewno będzie pasowało) a zderzaki do B7 od S-ki są dużo tańsze niż do B6 Nie jestem fanem takiego tunnigowania a ponadto nie widziałem zderzaków od S4 B7. Ponadto atrapka jest chyba inna i nie wiem co jeszcze. Dopiero raczkuję w tym Audi i naprawde ciezko mi się zorientować w takich niuansach. Jasli masz jakiś konkretne linki do przedmiotów na allegro to smiało
Flyer Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 http://www.allegro.pl/item220123425_audi_s4_a4_s_line_zderzak_przedni_tuning.html http://www.allegro.pl/item220571388_audi_s4_zderzak_przod_05_07r.html Małe logo "S4" mozesz zdjac i miec poprostu ladna "buźkę", nikt nie mowi o robieniu fałszywego S4 ze zwykłego 2.0T...
Gość Iceman Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 na twoim miejscu od razu dowiedział bym się gdzieś czy przód pasuje od RS4 i na nią ją zrobił ewentualnie chociaż na S4 (bo to na pewno będzie pasowało) a zderzaki do B7 od S-ki są dużo tańsze niż do B6... co do suszarki to zadzwoń już teraz do Rogala i zapytaj się co możesz założyć lepszego bo skoro i tak chcesz zrobić program a turbo masz do wymiany... tak zrobił pre_pl i raczej nie żałuje... nie pasuje na 100 % od rs4 sprawdzone
marekgc Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 multitronic na zbyt wiele zabawy Ci nie pozwoli - podobno jego granica to ok 220KM. poza tym skrzynie te znacznie zwiekszaja spalanie i debet na koncie w przypadku awarii nie zgodze się z tym mam multi tronica i zawsze mogę się pobawi biegami. a co do spalania zaryzykuje stwirdzenie że czasem może by mniejsze jak na manualu. DLACZEGO? samochodem przyśpiesza skrzynia a siłnik dostarcza jej tyle mocy ile na daną chwile ona potrzebyje. w praktyce wygląda to tak że jezeli w jeżdzie miejskiej ruszam to silnik kręci ok.2 tyś i to się nie zmienia,a gdy a gdy chcę przyśpieszyc mocniej silnik zwiększa obroty i skrzynia redukuje przełożenia. SILNIK DAJE ZAWSZE TYLKO TYLE MOCY ILE JEST POTREBA. po równej drodze jadąc 100/110km spokojnie zjade poniżej 6l, a to nie jest dużo Wysłane: 27 Lipiec 2007, 15:53 Wysłany przez: letallec Z multi audi sie wycofalo, bo nie spelnilo oczekiwan z uwagi na awaryjnosc. Takie mam info z sieci dilerskiej AUDI 3.2 FSI 198KW ma w ofercie multitronic. zainteresowanych odsyłam do lektury katalogu A-4 http://rapidshare.com/files/47450479/katalog_a4.pdf
letallec Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zazdroszcze Ci jazdy z ta skrzynia itp., ale wiem co mowia madrzejsi w tej kwestii. Ja nigdy nie kupie multitronica. Tiptronic'a owszem tak , taka bedzie skrzynka w moim nastepnym autku
maciekg Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Tak się zastanawiam, skad ma pieniadze 31 letni facet na audi a4 z 2006 roku kompleksy leczymy na innym forum / poziek
a4sline Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 nie czytałem wszystkich wypowiedzi ale Jesli auto pochodzi z usa wejdz na audiusa.com i configure na moje oko jest to 200KM Multitornic, być może bez możliwości sekwencyjnego zmieniania biegów(ponoć i takie cuda w usa można znaleść chociaż nie wiem ile w tym prawdy.) Jesli jest quattro to może być 200KM tiptronic. 220KM 2.0tfsi a4 są to wresje DTM tylko i wyłącznie z manualem
pet3r Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 na moje oko jest to Multitornic to jest juz wyjasnione - tiptronic
Thomas Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Mozesz dowiedziec sie podstawowych informacji na tej stronie http://carfax.com/ , wpisz VIN i ci pokaze pezplatnie podstawowe dane i ile razy byl w servise , za szczegolowe informacje trezba zaplacic ( skoro brales go z usa to pewnie wiesz co to za strona a jak nie wlasnie ja podalem) Po programie powinnienes miec 240HP, chodz nie wiem jak to jest z automatem (chyba troche mniej ) http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_select.cfm?PMaI=1&PMoI=35&PEI=25&PP=b7_a4_20t_chips.cfm&PPT=Chips http://goapr.com/Audi/products/index.html wrzucilem dwie stronki , takze zobacz co mozna zrobic z twojego autka Tak dla ciekawostki bylem ostanio u tunera , gosciu ma w twojej budzie A4 2.0 TQ w manualu tylko ze s-line .......ma tylko 400 HP
capitan_caprice Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Tak się zastanawiam, skad ma pieniadze 31 letni facet na audi a4 z 2006 roku Ze zacytuje kultowy filmik "Sie gra sie ma " dziwne pytanie kompleksy czy jak ? przecież to nie Bentley GT czy Aston DB9. peace thomas dziekuję ze informacje. siadam własnie do przeglądu. Troche mnie nie było ale zbierałm pilnie graty do i wyniki sa takie ze mam juz 99%. Sprężarke dostałem ostatecznie w Koszalinie. Doskonały kontakt na graty do nowszych Audi podam zainteresowanym. Ponadto była jeszcze wycieczka do Wrocławia ( Radwanice) i tez pełen sukces. Teraz szukam kogoś kto to wszystko poskłada Jesli macie kogos godnego polecenia to prosze o podpowiedzi. Oddam Audi na weekend za pomoc w zanelzieniu dobrego blacharza i lakiernika. Moi fachowcy niestety odpadli - jedni z uwagi na brak fachowości inni z uwagi na wycenę (równą ASO). Miałem juz chwile zwiatpienia ale się nie poddaje. Pozdro
pre_pl Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Jesli macie kogos godnego polecenia to prosze o podpowiedzi. Oddam Audi na weekend za pomoc w zanelzieniu dobrego blacharza i lakiernika usilnie namawiam do kontaktu z grupą leśną (dziki -> warszawska ekipa, hyhyhy). Nawet ostatnio ktoś tez pytał o lakiernika (Flyer to Ty ? ) A wiem z dobrze poinformowanych źródeł, że Flyer będzie cuś lakierował, więc kogoś znalazł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się