Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam, od pewnwgo czasu mam problemy ze startem zimnego silnika. Co najdziwniejsze w zimie lub w czasie gdy panowaly niskie temp. nie bylo zadnych problemow. Sytuacj wyglada nastepujaco: Gdy temp. otoczenia jest niska czyli ok.5 °C lub mniej, kontrolka swiec zarowych swieci sie ok 3s. i auto odpala bez zadnego problemu. Rano (czyli gdy auto cala noc stalo) ta sama sytuacja, pali od pierwszego. Problem pojawia sie gdy po pracy (czyli ok. po 7-9 godz) wsiadam do auta i startuje. Temp. otoczenia pow. 12°C, kontrolka swiec prawie odrazu gasnie ale auto zapala dopiero po ok 2-3 sekundach krecenia. Do tego lubi sobie w czasie gdy juz odpali puscic sporego siwo-niebieskiego dymka. Macie jakies pomysly?[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 17:33_________________________________________________To co panowie, nikt nie ma pomyslu gdze szukac przyczyny?
Dawid83 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 sprawdź pod kompem czy nie ma usterek jakiś w silniku [świec], może to być rozrusznik albo słaby akumulator fachowcem nie jestem ale tak bym zaczął szukać
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 sprawdź pod kompem czy nie ma usterek jakiś w silniku [świec], może to być rozrusznik albo słaby akumulator fachowcem nie jestem ale tak bym zaczął szukać Rozrusznik i akumulator raczej nie bo kreca dosc dobrze, poza tym jezeli byla by to wina jednej z wymienionych rzeczy, to wlasnie w przy niskich temp. sprawialyby najwiecej problemow a tu wlasnie tak nie jest.
augustA4 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Podepni VAG i sprawdź co sie dzieje. Może świeczki ?? ( no ale jak pali na zimnym bez problemu )
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Podepni VAG i sprawdź co sie dzieje. Może świeczki ?? ( no ale jak pali na zimnym bez problemu ) VAG nie wykazal zadnych bledow. Jak sprawdzic swiece? Albo moze jak dlugo pali wam sie kontrolka swiec na zimnym silniku gdy temp. otoczenia jest ok. 15°C lub wyzsza? czy wogole swiece grzeja przy takich temp?
letallec Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 czujnik temperatury Jak masz vag to zrob kompletne logi
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Ktore grupy? statyczne i dynamiczne?
DajmlerPL Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Mam ten sam silnik i jak jest ciepło to kontrolka świec się nie zapala. Im zimniej tym dłużej grzeje.
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Mam ten sam silnik i jak jest ciepło to kontrolka świec się nie zapala. Im zimniej tym dłużej grzeje. Ktore grupy? statyczne i dynamiczne? hej instrukcja mowi ze w temperaturze powyzej 10sC silnik nie wlacza swiec zarowch aby go nagrzac u mnie wlasnie tak jest kontrolka znika od razu i krece i pali od razu -- jaki masz przebieg??? u mnie 0 bledow a niestety nadelhubgeber do wymiany sprawdz co sie dzeije czy dawka paliwa i obroty nie szaleja jesli tak to wtrysk sterujacy do wymiany niestety - rozmawialem z serwisem boscha i koles mowil ze on moze byc sprawny ale na wykonczeniu i bedzie rozne cyrki silnik robil zvaguj grupe 001, 013 i 014 statychnie to bedziezs wiedzial jakie ma korekcje i co sie dzieje z obrotami
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Z obrotami nie bylo i nie ma zadnych problemow, pracuje rowniutko. Dzis natomiast pojawil sie nowy problem. Droga do pracy wszystko ok. Po pracy odpalam i jak zawsze, krecenie 2-3s+siwy dymek i w czasie przyspieszania nagle spadek mocy przy 2200obr. zapalila sie kontrolka ESP i kicha. Auto zmulone, przy przyspieszaniu od 2200 obr. przerywa jakby paliwo nie dochodzilo i wiecej niz 140 nie jedzie. Do tego w czasie przerywania siwy dym. Jutro bede logowal to zobaczymy co sie tam dzieje. BTW. Przebieg 143kkm.
aju Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 nie wiem czy w ogóle mogę porównywać Twój silnik do konstrukcji 2,5 z A6c5 (180koni o oznaczeniu Acoś) ale znajomy który niedawno kupił takie auto miał problem z płynnym przyspieszaniem właśnie od okolic 2~2.5tyś a do tego narzekał że długo kręci czasem, dlatego skojarzyłem to z przypadkiem który piszesz. Mówił mi że u niego był uszkodzony tu cytuję "Główny wtrysk, czy jakoś tak" i może chodziło mu o: wtrysk sterujacy do wymiany niestety
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Z obrotami nie bylo i nie ma zadnych problemow, pracuje rowniutko. Dzis natomiast pojawil sie nowy problem. Droga do pracy wszystko ok. Po pracy odpalam i jak zawsze, krecenie 2-3s+siwy dymek i w czasie przyspieszania nagle spadek mocy przy 2200obr. zapalila sie kontrolka ESP i kicha. Auto zmulone, przy przyspieszaniu od 2200 obr. przerywa jakby paliwo nie dochodzilo i wiecej niz 140 nie jedzie. Do tego w czasie przerywania siwy dym. Jutro bede logowal to zobaczymy co sie tam dzieje. BTW. Przebieg 143kkm. kolego nie chce Cie straszyc ale pompa zaje.... vp44 mowi dobranoc myslalem ze to tylko wtrysk ale niestety objawy identyczne jak u mnie podpenij vaga i bedziesz mial blad j399 tego ku... bledu w zyciu nie zapomne! z tym ze te pompy maja nowej generacji steroniki i one nie padaja pada za to tloczek poczatku wtrysku koszt naprawy 300euro z kalibracja pompy w boschu i gwarancja na rok jak bys potrzebowal info gdzie za tyle robia daj znac normlanie 900 - 1100 euro regeneracja i te pompy daja sie bez problemu regenerowac ja na takiej smigam i dziala jak trzeba i nie daj sie naciagnac na wymiane bo nowa 3200teuro w aso ja mam dostep nowke za 1500teuro ori aso u mnie pompa powiedziala dobranoc po tankowanku vervy jakiejs gownianej.... przy 132000km i jest tak jutro bedzie ciezej palil po jutrze jeszcze ciezej jak sie nagrzeje dziala w miare normlanie a nie miales takiego zrywania telepania silnikiem przy dodawaniu gazu?? i jak silnik zapalisz to bedzie dzialal z prolemami ale bedzie najgorzej zapalic diagnoza po niemiecku fehler j399 spritzeginn versteller [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 21:35_________________________________________________ nie wiem czy w ogóle mogę porównywać Twój silnik do konstrukcji 2,5 z A6c5 (180koni o oznaczeniu Acoś) ale znajomy który niedawno kupił takie auto miał problem z płynnym przyspieszaniem właśnie od okolic 2~2.5tyś a do tego narzekał że długo kręci czasem, dlatego skojarzyłem to z przypadkiem który piszesz. Mówił mi że u niego był uszkodzony tu cytuję "Główny wtrysk, czy jakoś tak" i może chodziło mu o: wtrysk sterujacy do wymiany niestety podobno te wtryski lubia sie kolo 120tys spier... i w niektorych serwisach (pod leasing) sa wymieniane razem z paskiem rozrzadu! to bylo by za***iście gdyby tylko wtrysk ale podejrzewam wieksza akcje bo mialem doklanie te same oznaki jak kolega i padla pompa!!! jesli by padal wtrysk sterujacy czyli tzw nadelhubgeber samochod dziala w miare normlanie tylko wariuja obroty zreszta wymiana wtrysku 335euro na nowke ori i 40 min roboty z pompa koszt 300 po zanjomosci i 4 godziny grzebania sam przez to przechdozilme niestety wiem az za dobrze muskel zrob logi silnika jutro jak zapali i kukniesz a jak nie zapali loguj steuergerät pompy i bledy bedziesz mial chyba ze sie nie zamelduje to tego szlag trafil wymiana sterownika na nowy 400euro i bez serwisu boscha sie nie obejdzie bo sam pompy nie skalibrujesz!
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zrywanie i telepanie bylo tylko dzis w drodze z pracy jak notlaufa chwycil. Przy przyspieszaniu wskazowka dochodzila do 220obr poczyml 2-3 razy jakby szarplo silnikiem i wskazowka wyzej nie poszla.
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zrywanie i telepanie bylo tylko dzis w drodze z pracy jak notlaufa chwycil. Przy przyspieszaniu wskazowka dochodzila do 220obr poczyml 2-3 razy jakby szarplo silnikiem i wskazowka wyzej nie poszla. dokladnie mialem to samiutenko a jak mu dajesz gaz wywala kontrolke asr albo swiec zarowych bo u mnie po przejechaniu na zrypanej pompie pokazywal ito i to u mnie na autostradzie przy 120na tempomacie pracowal rowniutko najgorzej przyspieszanie albo wolne obroty ale u Ciebie poczatek smierci pompy wiec nie masz az tak strasznych objawow a jeszcze ciekawostka sprawdzilem vagiem co jest ia mialem w domu ten sam blad ale dla pewnosci pojechalem do vw i kazali mi auto zstawic na wieczor i rano mieli dac diagnoze diagnoza - padla pompa wiec pytam ile ma kosztowac 3200 euro ja kolesiowi mowie - panie chce calego silnika tylko pompe!!! i mowie dziekuje sam sobie zrobie aauto odbiore po pracy wiec oni autem wyjechali i ja po pracy pojechalem aby odebrac ale auto nie zapali to zadzwonilem po kumpa a ze mialem 300m odholowalismy do mnie do garazu ja po vaga a tu kur... na moj kluczyk vegfahrsperre zalozone se moglem krecic do .... na parkingu vw! tak mnie chcieli podwojnie wydymac zrobilem screena loga i jak wpadlem do serwisu koles po suficie latal a zejbalem jego jego szefa i szefa jego szefa -- bo mnie ponioslo i w zyciu mnie tam nie zobacza jak bym nie mial vaga to po zalozeniu mojej pompy i tak bym auta nie odpalil czaisz!!!! banda zlodzieii i tyle aso! "poprawa na zyczenie tomeksa" - lepiej?
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a jeszcze ciekawostka sprawdzilem vagiem co jest ia mialem w domu ten sam blad ale dla pewnosci pojechalem do vw i kazali mi auto zstawic na wieczor i rano mieli dac diagnoze wiec diagnoza padla pompa wiec pytam ile ma kosztowac 3200 euro ja kolesiowi mowie panie chce calego silnika tylko pompe!!! i mowie dziekuje sam sobie zrobie auto odbiore po pracy ale oni autem wyjechali i ja po pracy auto nie zapali to po kumpa a ze mialem 300m odholowalismy do garazu ja po vaga a tu kur... na moj kluczyk vegfahrsperre zalozone se moglem krecic do .... na parkingu vw tak mnie chcieli podwojnie wydymac zrobilem screena loga i jak wpadlem do serwisu koles po suficie latal a zejbalem jego jego szefa i szefa jego szefa bo mnie ponioslo ty stopami piszesz? sorry za OT
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a jeszcze ciekawostka sprawdzilem vagiem co jest ia mialem w domu ten sam blad ale dla pewnosci pojechalem do vw i kazali mi auto zstawic na wieczor i rano mieli dac diagnoze wiec diagnoza padla pompa wiec pytam ile ma kosztowac 3200 euro ja kolesiowi mowie panie chce calego silnika tylko pompe!!! i mowie dziekuje sam sobie zrobie auto odbiore po pracy ale oni autem wyjechali i ja po pracy auto nie zapali to po kumpa a ze mialem 300m odholowalismy do garazu ja po vaga a tu kur... na moj kluczyk vegfahrsperre zalozone se moglem krecic do .... na parkingu vw tak mnie chcieli podwojnie wydymac zrobilem screena loga i jak wpadlem do serwisu koles po suficie latal a zejbalem jego jego szefa i szefa jego szefa bo mnie ponioslo ty stopami piszesz? sorry za OT tomeks sorry jak za skomplikowanie postaram sie prosciej )
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 nie chodzi co napisałeś,tylko jak,więc nie staraj się prościej,tylko poprawniej
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 nie chodzi co napisałeś,tylko jak,więc nie staraj się prościej,tylko poprawniej tomeks - to wlansie mialem na mysli ) a Ty ile masz przelatane na tej Twojej moze juz kup pompe w zapas )
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a Ty ile masz przelatane na tej Twojej moze juz kup pompe w zapas ) moje jest po kompleksowej naprawie,miałem problem z narywaniem na jałowym http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t31302.0.html;highlight=bdg i tu masz więcej o moim BDG http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1260065&highlight=tomeks32#1260065
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się