Pandzior Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mi cały czas coś się przestawia.
pawelwor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Panowie da się jakoś wyłączyc to chrobotanie z silniczków czy juz zawsze tak będzie ? W najlepszej opcji trzebaby wymienić silniczki, ale jako że nie wiem czy były takie same wymiarowo i ukształtowaniem mocowań cięgna to pewnie wiązałoby się to z wymianą całej obudowy parownika ;-)
wisel1526 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Doradzcie mi podlaczylem wszystko tak jak w schemacie do przekaznika 397 kabel po kabelku i halogeny tylne jak zalaczam mrugna i sie wylacza a przekaznik slychac jak stuka co moglem zle zrobic? Albo czemu tak robi?
OLI_B5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie da się jakoś wyłączyc to chrobotanie z silniczków czy juz zawsze tak będzie ? W najlepszej opcji trzebaby wymienić silniczki, ale jako że nie wiem czy były takie same wymiarowo i ukształtowaniem mocowań cięgna to pewnie wiązałoby się to z wymianą całej obudowy parownika ;-) Więcej zachodu niż to warte
fragless1 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam, Panowie może mi ktoś napisać, jak jest z tą wymianą z przedlifta na lifta? Jedni piszą, że będzie problem z siłą nawiewu i załączeniem sprężarki, inni piszą, że nie ma tego problemu. Już zgłupiałem. Mam auto z 1995 r. i chcę sobie zmienić konsolę i schowek kierowcy. Tylko nie wiem, czy się to opłaca, jak ma mi wywalać błędy na klimatroniku i słabo wiać, to szkoda zachodu. Może ktoś napisać, czy da się to wszystko jakoś ogarnąć, żeby błędów nie wywalał i chodził, tak jak przy panelu przedliftowym?
Frimuś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 wszystko sie da mialem przed a mam polift i wszystko dziala jak nalezy bez wyjatkow.
fragless1 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 wszystko sie da mialem przed a mam polift i wszystko dziala jak nalezy bez wyjatkow. A mógłbyś napisać, jak to ogarnąłeś? Bo ściągnąłem sobie schematy klimatronika do 1996 i 1997 i widzę, że przy kilku rzeczach są różnice. Nie mówię tu o tym, że przedlifcie brakuje dwóch czujników, bo to można kodowaniem w Vag-u wyłączyć, ale najgorsza jest sprawa z przewodami czarno-niebieskim i czarno- czerwonym. Tam jest ostra gmatwanina w schematach i wstępnie doszedłem, że trzeba je trochę pozamieniać i być może połączyć kilka kabelków, ale nie jestem pewien. Jak to ogarnąłeś, to podziel się, żeby każdy mógł sobie to zmontować u siebie w aucie.
Frimuś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy chcesz zmienic cala konsole na liftowa. Widziales ten watek ? http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-podlaczenie-przyciskow-poliftowych-przedlifcie-uzycia-isostatow-ori-190307/
fragless1 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ten wątek już przejrzałem. Chcę zmienić konsolę na liftową i wiąże się to ze zmianą panelu klimatronik. Jest trochę niezgodności, bo kabelki inaczej idą w dwóch rodzajach paneli. Stąd moje pytanie. Co do przycisków, to już mam przekaźnik od nich, więc bez problemu to ogarnę. Tylko kwestia tego klimatronika. Chodzi mi o to, żeby nie było za dużo błędów i żeby nie było problemów z nadmuchem, bo niektórzy piszą, że po zmianie panelu słabo dmucha. A Ty napisałeś, że ogarnąłeś to, dlatego pytałem, jak to zrobiłeś?
pawelwor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jak chcesz, żeby wszystko działało jak należy (mowa o klimatroniku, nie o światłach itp) to musiałbyś wymienić całą obudowę parownika z silniczkami włącznie. A o wyłączeniu vagiem brakujących czujników temp nie słyszałem jeszcze... I owszem, trzeba trochę kabelkami się pobawić (w przypadku przedlifta na polifta), ale wszystko jest do ogarnięcia przy odpowiednim samozaparciu
fragless1 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wystarczy najpewniej zmienić kodowanie panelu klimatronik, żeby nie obsługiwał pewnych elementów (czujników itp.) A ma ktoś może schemat klimatronika po 1999r.? Ja mam u siebie jedynie przedliftowy i ten do 1999r., a chciałbym zobaczyć, jak idą kabelki w pełnym lifcie, bo po tabelce z wątku widzę, że różnic jest sporo.
pawelwor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Na necie krazy schemat z 2000 roku, ew pod wieczor sprawdze czy gdzies go u siebie mam. co do kodowania to nigdy nie spotkalem sie z takowym, tym bardziej ze ten klimatronik zawsze wychodzil z tymi czujnikami.
fragless1 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 A jakby wpisał kodowanie ze starego panelu? Próbował ktoś tego? Może by zadziałało. Jak już dostanę panel, to będę próbował. A jak znajdziesz u Siebie schemat tej klimy z 2000r, to podeślij mi na maila: [email protected] ---------- Post dopisany 23-01-2014 at 08:52 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2014 at 10:37 ---------- Schemat klimy z 2000r. już mam. Zrobiłem sobie tabelki, w których rozpisałem kolory kabelków i miejsce, do którego dochodzą. Różnic jest niewiele. Jest tu ktoś, kto pomógłby mi na podstawie tych tabelek ogarnąć, jak poprzekładać piny, a może niektóre połączyć ze sobą, żeby to wszystko hulało, jak powinno. Chodzi głównie o klapę recyrkulacji, która po podpięciu nowego panelu nie będzie działać i wentylator świeżego powietrza, który po podpięciu nowego panelu słabo wieje.
danko93 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Chciał bym u siebie przerobić konsole na 2din ale mam pytanie. Jak jest dokładnie z instalacją ? Kostki ze starej pasują bez problemu do nowego klimatronika, i do wszystkiego ? czy trzeba całą instalacje przerabiać ??
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 W klimatroniku wszystko to samo, w a4 z 98 po 1 lifcie nie ma prawie roboty z samym klimatronikiem.
danko93 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 no bo kiedys mialem zepsuty kilmatronik i jak kupilem inny okazało sie ze nie działa w pełni nie dmucha na szybe np itp. Ze którykolwiek nie pasuje. I zastanawia mnie jak jest z tym z polifta...
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Jeśli kupiłeś z przedlifta (wygląda bardzo podobnie) to nie dziwne że nie działało
marszal12321 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam, jak to jest juz w końcu bo zmieniałem klimatronik z I lift na II lift i dawałem zarówno ten czerwono-czarny z tego silniczka jak i +12 z podświetlenia popielniczki do pinu 6 z małej czarnej kostki i dalej to samo w obydwu przypadkach. Tj wyświetlacz z temp rozjaśnia się po włączeniu świateł. Jak temu zaradzić? Podświetlenie przycisków działa prawidłowo tylko ten wyświetlacz coś nie chce współpracować jak powinien. Z góry dzięki za pomoc.
pawelwor Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam, jak to jest juz w końcu bo zmieniałem klimatronik z I lift na II lift i dawałem zarówno ten czerwono-czarny z tego silniczka jak i +12 z podświetlenia popielniczki do pinu 6 z małej czarnej kostki i dalej to samo w obydwu przypadkach. Tj wyświetlacz z temp rozjaśnia się po włączeniu świateł. Jak temu zaradzić? Podświetlenie przycisków działa prawidłowo tylko ten wyświetlacz coś nie chce współpracować jak powinien. Z góry dzięki za pomoc. A przełożyłeś jeszcze w inne miejsca przewody szaro-niebieski i szaro-żółty?
marszal12321 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Tylko ten dołożyłem bo było jasno napisane, że przy tej zmianie tylko jeden przewod dołożyc i innych kostek ruszać nie trzeba. W której kostce są te przewody? Bezowej? Znalazłem coś takiego: z beżowej wyciągnąć trzeba przewód drugi od lewej kolor szary z zielonym paskiem i przekładamy go do małej czarnej kostki pod pin 1 od lewej, a przewód szary z niebieskim paskiem przekładamy do beżowej kostki gdzie wyciągneliśmy przewód szary z zielonym paskiemja dodatkowo podpiołem jeszcze jeden przewód do podświetlania wyświetlacza do małej czarnej kostki przewód szary z niebieskim paskiem pod pin 2 od lewej, niestety u mnie wyświetlacz działa na odwrót, czyli jak zapale światła to wyświetlacz się rozjaśnia, jeśli ktoś ma inne rozwiązanie to chętnie bym się dowiedział czy da się inaczej podłączyć. A w innym poście Witam.mam audi 1lift z 98roku proszę mi wyjaśnić co ma na celu zamiana przewodów z beżowej kostki do małej czrnejJa podłączyłem plug& play kostki i dołożyłem tylko plus pod pin 6 w małej czarnej do podświetlenia klimatronika i wszystko działa poprawnie W przedlifcie (czyli 95-97) jest inny klimatronik i inaczej są niektóre przewody w nim popodpinane. Twój jest już po I lifcie, dlatego wystarczyło tylko jeden przewód dodać. Czyli uznałem że jak z podmianką nie działa, to starczy tylko dołożyć. A jeszcze dodatkowow Twój post: Podświetlenie w klimatroniku po II lifcie w a4 po I lifcie opanowane w końcu Po odłączeniu silniczka (ten co miał za zadanie wciągać powietrze z kabiny, aby czujnik mierzył temperaturę) zostaje nam przewód czarny z czerwonym paskiem (ja go od razu zaizolowałem, przez co wyleciał mi z głowy...). Przewód ten podłączamy pod pin Nr 6 w kostce małej czarnej. Żadnych innych przewodów nie ruszamy w kostkach klimatronika. Takie proste, że aż głupie :gwizdanie: To w jakich kostkach są te przewody, żeby ich podmienić? Bo na Audizine jest też mowa o szaro niebieskiem z podświetlenia i wszytsko powinno chodzić. Czyli pin 6 z pinem 5 podmienić z czego w pinie 6 jest podłączone podświetlenie z konsoli czyli szaro niebieski?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się