owieczka Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Panowie ma ktoś z Was pinout paneli climatronika po I lifcie i po II lifcie?
fragless1 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Mam. Podaj maila, to podeślę Ci schematy z 1997 i 2000r.
pawelwor Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Wyslij i mi ten z 97, z ciekawosci sobie przejrze jakie roznice. ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ---------- Wyslij i mi ten z 97, z ciekawosci sobie przejrze jakie roznice. [email protected]
owieczka Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 [email protected] Dzięki za schematy ---------- Post dopisany 09-03-2014 at 07:58 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2014 at 20:22 ---------- Panowie po wymianie klimatronika na tan po drugim lifcie wyskoczyły mi takie błędy, których nie miałem na starym klimatroniku po pierwszym lifcie: Klimatyzacja działa normalnie, lecz chciałbym się pozbyć tych pierwszych dwóch błędów. Ten ostatni błąd jest mało istotny, ponieważ to z tego co wyczytałem tego czujnika u mnie nie ma. Zauważyłem, że na kanale 20 gdzie wcześniej było pokazywane napięcie [V] sprężarki teraz pokazuje cały czas 14,2 V. Podejrzewam, że to może być związane z tym drugim błędem 00532. Przypuszczam, że będzie trzeba przepiąć któreś piny. Tylko, że nie mogę znaleźć na tych schematach, które to mogą być?
pawelwor Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Kompresor na pewno poprawnie chodzi i chlodzi?
owieczka Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Wydaje mi się, że tak. Dzisiaj jechałem jakieś 15 km i miałem wyłączony econ tzn kontrolka się przy tym przycisku nie świeciła. Przez cały ten odcinek leciało zimne powietrze wręcz lodowate powietrze.
slimaczek89rz Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Panowie, kabel od kompresora: brązowy z białym paskiem. Gdzie go znajdę? Bo z tego co widziałem to do kompresora dochodzi mi tylko jakiś gruby zielony.
pawelwor Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Panowie, kabel od kompresora: brązowy z białym paskiem. Gdzie go znajdę? Bo z tego co widziałem to do kompresora dochodzi mi tylko jakiś gruby zielony. To nie jest od kompresora, tylko od czujnika cisnienia. Znajdziesz go we wtyczce 4-pinowej pod prawą przednią lampą przy chłodnicy klimatyzacji.
Dimitri Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Same przydatne rzeczy, muszę się zabrać za liftowanie auta
Wujek141 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Jeśli ktoś miałby problem z podświetleniem to dopiszę, by nie trzeba było szukać Po odłączeniu silniczka mającego za zadanie wciągać powietrze z kabiny, aby czujnik mierzył temperaturę, zostaje nam przewód czarny z czerwonym paskiem - podłączamy pod pin Nr 6 w kostce małej czarnej. Ja tak to rozwiązałem, pominę to, że jak załączę światła, to ekranik się rozjaśnia, ale zostawiłem to, nie mieszam nic, w niczym mi to nie przeszkadza Jedynym mankamentem tego rozwiązania to to, że po przełączeniu stacyjki na "kontrolki", panel klimy zaczyna się delikatnie świecić, żarzyć. Po załączeniu świateł jest ok, mocno się podświetla. Nie można tylko regulować jasności, co mi też w niczym to nie przeszkadza, bo jak jeżdżę a4kami już od ponad 3 lat to jeszcze nigdy nie używałem ściemniacza Przyciski awaryjnych - nie trzeba przerabiać instalacji, wystarczy podmienić "fronty", pasują P&P Podgrzewanie tylnej szyby - ja podłączyłem tylko dwa "grube" kable, wcześniej je przedłużyłem i działa, aż miło Zapalniczka - ja przedłużałem przewody, nie pamiętam jak wygląda sprawa z kostkami, ale chyba pasuje ta z przedlifta ( ja miałem w gratisie do tunelu ) Halogeny i przeciwmgielne - temat opisany ładnie, ja jeszcze tego nie ogarnąłem Ramka skrzyni automat - mi po kilku ruchach brzeszczotem udało się zamontować tą z manuala, lecz spasowanie ... kwestia gustu, ja będę szukać ramki pod automat... Jak Bozia przykazała Więcej grzechów nie pamiętam
OLI_B5 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Przyciski awaryjnych - nie trzeba przerabiać instalacji, wystarczy podmienić "fronty", pasują P&P Można ale przedliftowy przekaźnik ma inaczej rozłozone diody i dziwnie świeci w dodatku po wciśnięciu wchodzi zbyt głeboko w ramke... odnosnie awaryjnych ma ktoś rozpiske pinow przedliftowego i liftowego ?
Wujek141 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Nie zauważyłem, by u mnie wchodził zbyt głęboko. Fakt, dziwnie świeci, w sumie nazwałbym to słabiej świeci niż liftowy. Mi nie przeszkadza, więc tak zostawiłem Te przedliftowe przekaźniki są trwalsze, ja mając polifta, wymieniałem je co rok niemalże.
Arcus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ja wymieniłem panel przedliftowy na liftowy (podświetlany ledami). Wszystkie nadmuchy i podświetlania działają. Sprężarkę chcę uruchomić dodatkowym przekaźnikiem, który poda masę na pin 8 w szerokiej czarnej kostce. Sprawdzone ''na krótko'' i klima startuje. Czy przy tym panelu w razie czego zadziała np.: czujnik wysokiego ciśnienia w układzie i rozłączy sprężarkę? Który pin odpowiada za włączenie silniczka od obiegu zamkniętego? (Wiem, że u mnie jest zawór podciśnieniowy) ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 23:40 ---------- Znalazłem coś takiego ale to dotyczy bardziej przedliftów. Ma ktoś może schemat po I lifcie bo nie wiem który pin powinien załączyć sprężarkę.
pawelwor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wg. mnie to co dałeś dotyczy właśnie poliftów, bo przedlifty nie mają dwóch czujników temperatury, które tutaj są wymienione w kostce B. PS. obieg zamknięty = klapa dławienia
Arcus Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Tak, tylko bardziej potrzeba mi sterowania sprężarką. Pin nr 8 w kostce D jest chyba bezużyteczny. Po podaniu masy na ten przewód sprężarka i wentylator startują. Z panela nie wychodzi nim ani plus ani masa. Jest to brązowy (lub szary) z zielonym paskiem. Jakoś nie mogę namierzyć plusa po włączeniu klimy. A co może być to: wtyk A pin 3 - A/C gotowość? ---------- Post dopisany 19-04-2014 at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 15:26 ---------- Miał ktoś taki przypadek, żeby po podaniu plusa na ten czujnik ciśnienia klimy załączał się tylko wentylator??? Gdzie może być problem? Jak podaję masę na pin 8 we wtyczce D to wszystko działa dobrze.
Daduś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Bład Vaga 1206- sygnał zapłonu (obrotów)- brak , czy ktoś miał problem z tymi błędami po zmianie klimatronika z r95 na klimatronik 2din ?
fragless1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udało mi się wszystko zamontować w aucie z 1997r. Mam tylko 1 błąd: Na klimatroniku wyskakuje 50.3. Z Vaga wynika, ze jest jakaś lipa z wyłącznikiem zapłonu. Chodzi tu o kostkę stacyjki? Miał może ktoś taki błąd? Może trzeba wymienić kostkę na poliftową?
mcaris Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Witam w końcu trafiłem na temat o klimatroniku poliftowym . Zamontowałem takowy klimatron. do swojego auta z tym że jest to leon 2000r i można by powiedzieć że działa yyyy prawie działa tzn. klima załącza sie po naciśnięciu ECON chłodzi jakieś 20sek po czym wiatraki przestają kręcić ale przycisk ECON dalej nie świeci tak jakby klima działała po ponownym klik. Econ znowu działa i tak w kółko. I mam mały problem z nadmuchem centralnym obojętnie czy nacisnę przycisk czy nie wieje z kratek natomiast górny czy ten na nogi śmiga prawidłowo. Sprawdzam kostki w klimatroniku i u mnie porównując schematy z tymi z audi jest trochę pomieszane tzn. troche z I lifta trochę z II lifta . Pomoże ktoś ogarnąć tą kabelkolgje? Czyli nie ma szans na pomoc? hmmmm szkoda
pawelwor Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Witam w końcu trafiłem na temat o klimatroniku poliftowym . Zamontowałem takowy klimatron. do swojego auta z tym że jest to leon 2000r i można by powiedzieć że działa yyyy prawie działa tzn. klima załącza sie po naciśnięciu ECON chłodzi jakieś 20sek po czym wiatraki przestają kręcić ale przycisk ECON dalej nie świeci tak jakby klima działała po ponownym klik. Econ znowu działa i tak w kółko. I mam mały problem z nadmuchem centralnym obojętnie czy nacisnę przycisk czy nie wieje z kratek natomiast górny czy ten na nogi śmiga prawidłowo. Sprawdzam kostki w klimatroniku i u mnie porównując schematy z tymi z audi jest trochę pomieszane tzn. troche z I lifta trochę z II lifta . Pomoże ktoś ogarnąć tą kabelkolgje? Czyli nie ma szans na pomoc? hmmmm szkoda Mogłeś coś namieszać podłączając kabelki. Jeśli chodzi o kratki środkowe to sprawdź czy poprawnie otwiera się klapa na ten nadmuch - mogą być któreś kabelki odwrotnie podłączone przy silniczku lub klimatroniku (kiedyś przy podłączaniu wariowały wszystkie klapy i okazało się właśnie to). Jeśli chodzi o ten ECON, to jedyne co mi przychodzi do głowy to czujnik ciśnienia - z tego co pamiętam to on odpowiada za włączenie klimy. Zakładając do innej marki taki klimatronik ciężko będzie pomóc online, musisz lecieć ze schematami, porównywać oba z audi oraz seata i szukać różnic, a po tym miernik w rączkę i przebadać całą instalację klimatronika. Inaczej raczej nikt nie będzie w stanie Ci pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się