pawelwor Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 a o to, prościej będzie jak zdejmiesz zderzak - będziesz miał ten czujnik przed sobą
Pandzior Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Dla tych którzy tak jak ja auta z najstarszych roczników w których klima była sterowana masą. Jednak nie trzeba zdejmować zderzaka ani wykręcać lampy Na tym zdjęciu widzimy wtyczkę którą idą przewody do czujnika ciśnienia klimy. Znajduje się ona tuż pod pompą abs, czyli dojśie piękne. potwierdzam, że należy przeciąć brązowy przewód z białym paskiem i podłączyć pod niego + najlepiej po stacyjce i bezpieczniku.
pawelwor Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jak testy isostatu wypadają, moskal nie spalił jeszcze furacza?
Sqizzy Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jak testy isostatu wypadają, moskal nie spalił jeszcze furacza? póki co nawet go u siebie nie mam, nie mogę się z kolesiem skontaktować, dzisiaj będę dzwonil do niego i dam znac.
moskal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jak testy isostatu wypadają, moskal nie spalił jeszcze furacza? póki co nawet go u siebie nie mam, nie mogę się z kolesiem skontaktować, dzisiaj będę dzwonil do niego i dam znac. Ty masz ten jego prototyp ??? wsadź mi go do auta bo jade w sobote odstawić do malowania
Sqizzy Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jak testy isostatu wypadają, moskal nie spalił jeszcze furacza? póki co nawet go u siebie nie mam, nie mogę się z kolesiem skontaktować, dzisiaj będę dzwonil do niego i dam znac. Ty masz ten jego prototyp ??? wsadź mi go do auta bo jade w sobote odstawić do malowania Odesłałem mu wszystko, miał poprawić i dać znać. I tak daje już od 2 tygodni, dzisiaj się postaram z nim skontaktować i dowiedzieć się co i jak.
wrzosu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 przy wymianie tunelu na poliftowy warto wymienic element od nawiewu. poliftowy jest inaczej wyprofilowany i bez problemu wchodzi nam pozniej radio. jak bede na czasie to zrobie zdjecie tej czesci.
Pandzior Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 przy wymianie tunelu na poliftowy warto wymienic element od nawiewu. poliftowy jest inaczej wyprofilowany i bez problemu wchodzi nam pozniej radio. jak bede na czasie to zrobie zdjecie tej czesci. klimatronic?
wrzosu Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 przy wymianie tunelu na poliftowy warto wymienic element od nawiewu. poliftowy jest inaczej wyprofilowany i bez problemu wchodzi nam pozniej radio. jak bede na czasie to zrobie zdjecie tej czesci. klimatronic? to, to normalne;p nad radiem w desce jest przewod co prowadzi powietrze chyba do kratki na szybe. mozna go wymienic ale nie trzeba. mozna wcisnac wszystko
pawelwor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 U mnie radio bez problemu wchodzi i wychodzi, ważne jedynie, żeby burdelu z przewodami nie było
krazen Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Cześć! Zrobiłem cala zmianę na lift 2din. dołożyłem do klimy plus na pin6 i się podświetla. Mam tylko jeden błąd na klimie. Wcześniej na starej tego nie było. Błąd wyglada tak: 1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZN miał ktoś coś z tym?
wrzosu Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 nie chce nikt konsoli komplet bylo w aucie zostawic
vauxhall95 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 a ja tez mam bledy jakies z klapami i wlasnie sygnal zaplonu.Po zmianie na 2din.
tymonA4 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 nie chce nikt konsoli komplet bylo w aucie zostawic i kto by mi za nia zapłacił jak stara leżała
pawelwor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Możesz mi zapalniczkę kompletną z tunelu sprzedać, albo chociaż tą wyściółkę z niej
krazen Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 dzięki za info za te obroty z klimatronika (juz myślałem ze tylko ja mam takie cuda) Dzisiaj postanowiłem sie pobawić w Pomysł - ISOSTATU z części które mi zostały. Mianowicie przycisk od podgrzewania szyby(ten z przed liftu) jest impulsowy i sam w sobie to isostat. Jedynym jak narazie problemem który w nim widzę, to czas załączenia przekaźnika --- to 10 min. Czyli halogeny po zapaleniu same się zgaszą po 10 minutach. Szczerze nie jeżdżę na na nich, a 10 minut moim zdaniem mi wystarczy. Będę sie starał go przejrzeć dokładniej i być może uda sie zwiększyć czas świecenia, ale zrobię to jeśli będzie zainteresowanie Tak czy inaczej zamówiłem też isostat na 5v na wejściu z allegro 10zl(bo tylko takie są). zobaczę co szczerze będzie mi bardziej odpowiadało. A napięcie z 12v na 5v obniżę rezystorem lub jakąś cewka
ardian6 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Kolego a powiedz jakim rezystorem chcesz zmienić napięcie??Mam też isostat na 5v i myślałem że nic nie da rady zrobić z tą zmianą. Pozdrawiam
krazen Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 jeszcze paczki nie dostałem, ale jak dostane to w przyszłym tygodniu coś popróbuje , dam znać co i jak
Sqizzy Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Panowie niestety z isostatem wyszła hujnia, typ który miał to ogarnąć, nie dokończył roboty i kontakt mi się z nim urwał. Sorry za to, ale to nie moja wina. Próbowałem się z nim kontaktować, ale napisał jedynie że zmienił pracę i nie ma czasu. Proponuję zróbcie u siebie halo i przeciwmgielne z tyłu jak kolega MaxteRR: Sory jeszcze raz, chciałem to ogarnąć bo sam również tego cholernie potrzebuję, ale typ zawiódł. P.S. Wuja mam twoje przyciski, spokojnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się