Pawlo 2004 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Rozrząd miałem wymieniany 20 tys temu no ale moze masz racje. czyli powinno byc ok! a co z napinaczem paska wielorowkowego?? on potrafi zatrząść autem jak jest już kiepski. Rozrząd chyba nie ma nic do telepania. Za wyjątkiem kąta synchronizacji. Gdy u mnie był w okolicach +5 buda lekko telepała nieregularnie ale tylko na rozgrzanym silniku. Wg mnie warto było by sprawdzić w/w kąt synchronizacji, korekcje wtrysków, napinacz paska wielorowkowego, sprzęgiełko alternatora, plecionke :cool1 Mi po wymianie rozrządu przestało telepać na biegu jałowym a trzęsło tak, ze aż zagłówki w fotelach drżały, o kierownicy nie wspomnę Tez w to nie wierzyłem jak to wyczytałem na forum a jednak coś w tym było
macieek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Wniosek z tego, że przy wymienie rozrządu ktoś wreszcie ci ustawił kąt synchro (czyli tak jak powinno sie robić przy każdej wymianie) lub szczęśliwym przypadkiem został on przesunięty w strone zera podczas wymiany
darasajjj Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 W nawiazaniu do mojego pytania - czy rezonans przy 2000obr moze tez byc spowodowany zlym ustawieniem paska rozrzadu? Czeka mnie wkrotce wymiana rozrzadu, wiec moze wstrzymac sie z diagnozowaniem obecnej usterki i zobaczyc co bedzie po wymianie? Jak sadzicie?
macieek Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 W nawiazaniu do mojego pytania - czy rezonans przy 2000obr moze tez byc spowodowany zlym ustawieniem paska rozrzadu? Czeka mnie wkrotce wymiana rozrzadu, wiec moze wstrzymac sie z diagnozowaniem obecnej usterki i zobaczyc co bedzie po wymianie? Jak sadzicie? Mialem doświadczenie podobne w przeszłości z silnikiem AFN. Auto dlugo nie jeździło i mialo wymieniony rozrząd. Gdy wsiadłem do niego i odpalilem silnik chodził na jałowym dość dziwnie jakos tak chropowato, niezdrowo i głośniej niż normalnie, przy wyższych obrotach "darł" sie, rezonansował jeszcze bardziej. I był dziwnie słaby raz bardziej raz mniej. Co sie okazało? Rozrząd został źle zamontowany - o 1 ząbek nie tak. Gdy poprawiłem to z ojcem przekręcając koło pompy... jak ręką odjął - silniczek odżył pod każdym względem i wszystko było jak należy. Wiec wyciągnij wnioski sam. Tylko ze masz troszke inny silnik
darasajjj Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Dzieki. U mnie wyglada to troche inaczej, a mianowicie na jalowym nie trzesie w ogole buda/silnikiem - drgania i ten nieszczesny rezonans pojawia sie tylko w okolicy 2000obr.
fethorus Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 a szarpie ci troche przy ruszaniu autem /powolnym ruszaniu / ?
peteair Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Panowie Ja mam silnik AFN i także mam takie drgania przy przyspieszaniu na 1500-2000 obrotów. Ostatnio miałem wymieniony rozrząd w opcji rozszerzonej czyli plus paski rolki itp. drgania nie ustały. teraz będę wymieniał poduszki silnika i wtedy zobaczymy czy coś pomoże. Pozdrawiam
darasajjj Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Bede wdzieczny za odpowiedz czy wymiana poduszek cokolwiek pomogla.
peteair Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 spoko kolego darasajjj jak wymienię to dam znać czy pomogło
MaRioSJ Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Mam Panowie podobne objawy jak u was. W przedziale 2000-2100rpm czuć że z silnika przenoszą się drgania na karoserię. Na wolnych obrotach jest idealnie, wciśnięte sprzęgło nie zmienia dzwięku. Wiem, że to nie diesel ani nie audi, ale miałem kiedyś BMW E39 benzynę i zaraz po kupnie miałem coś podobnego jak teraz. Winowajcą okazał się pusty katalizator. Po wycięciu, jak ręką odjął.
Przemots Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 U mnie też były drgania na biegu jałowym.Po tym jak wymieniłem kompletny rozrząd jak ręką odjął.U mnie był napinacz paska wielorowkowego mocno wyjechany, pompa wodna zaczęła ciec i reszta rolek też z luzem.Twierdze że u mnie w tym leżał problem.Problem rozwiązany
darasajjj Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Z mojej strony dodam, ze wymieniane mialem ostatnio: - poduszke pod skrzynie biegow - rozrzad plus pompa wody zero zmiany, tak jak buczal przy 2000-2100 tak buczy...
Przemots Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Z mojej strony dodam, ze wymieniane mialem ostatnio: - poduszke pod skrzynie biegow - rozrzad plus pompa wody zero zmiany, tak jak buczal przy 2000-2100 tak buczy... A może to wina katalizatora??U mnie teraz też występuje buczenie i przy 2000tys rezonans.Wywalam kat to dam znać czy coś to dało Tak jak wcześniej napisałem po wymianie rozrządu kompletnego wszelkie drgania ustały na biegu jałowym
macieek Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 U mnie też były drgania na biegu jałowym.Po tym jak wymieniłem kompletny rozrząd jak ręką odjął. Moze miales przestawiony kat synchro a po wymianie rozrzadu madry mechanior ustawil go (co zawsze powinno sie robic po wymianie rozrzadu) i dlatego przestalo drgac
cieszkop Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 I jak tam panowie rozwiązany problem z tym trzeszczeniem plastików spowodowane raczej wibracjami skrzyni biegów? Bo mam to samo przy maksymalnym momencie czyli ok 2.000 obrotów. Trzęsą się/trzeszczą bardziej jak mocniej się wciska pedał gazu. Przebieg 210.000, po wymianie poduszek pod silnikiem i skrzynią, rozrządu, w VAG wszystko idealnie (kąt, wtryski, zero błędów przez ponad rok). Wg. mechanika dwu-mas ma lekkie luzy ale jeszcze zupełnie nie ma sensu go wymieniać bo przy przyspieszaniu/zmianie biegu nic nie stuka (bo to głównie była oznaka zużytego koła dwu-masowego) Jakieś sugestie?
Procek27 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam ja mam podobne objawy jak u was tylko ze u mnie nie dostac ze telepie na biegu jałowym to jeszcze przy 2000 obr mocniej. Wymienilem poduszke skrzyni, poduszki slinika, dwumas, plecionka cała szczerze to juz nie wiem co to moze byc dokładnie. A co jeszcze u mnie dochodzie ze podczas dodawania i odpuszczania gazu chodzi mi drążek zmiany biegów w przód i tyl. Wniosek taki ze co do wibracji nie mam juz pomysłow a moze ktos wie dlaczego ten drązak mi tak sie przesuwa podczas jazdy?
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja myślę ze to jest wina pompowtrysków Jak oddam do regeneracji i przejrzenia wszystkich pompek to dam znac
grotu Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam panowie a u mnie pomogło poprawienie styków na pompkach, gdzieś przeczytałem że lubią się wsuwki luzować, więc zabrałem się do roboty zwaliłem pokrywę i każdą wsuwkę(po 2 w każdej wtyczce) leciutko śrubokrętem podoginałem i poskładałem do kupy. Efekty tego drobnego zabiegu są zaskakujące, samochód odzyskał dawne kopyto i elastyczność i przestał wpadać w drgawki przy około 2000obr. Być może u Was jest ten sam problem myślę że warto spróbować.
rajder Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 ja miałem takie wibracje jak wymieniłem samolegulatory to problem ustał jak sciągniesz dekiel klawiatury i jak regulatory leko wcisną sie naprzykład srubokretem to do wymiany
grotu Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 ok, kolego moje się uginają ok 1mm, to są do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się