Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Grupowy CHIP w TUNE-UP Gdansk - sierpien


tmstp

Rekomendowane odpowiedzi

nie boje sie...ale jak policzysz czas roboty softu do TDI a takiego do benz to wychodzi 4x dluzej. Stad nie mam ochody sie meczyc za takie pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie boje sie...ale jak policzysz czas roboty softu do TDI a takiego do benz to wychodzi 4x dluzej. Stad nie mam ochody sie meczyc za takie pieniadze.

jak to jest? jeden Tuner (robi) w grupowych benę , nie narzeka i to w cenie zwykłego TDI (np.AFN) - mowa o silniku z seryjna sprężarką i seryjnymi wtryskami ,a drugi grymasi.Ba robi nawet wydumki, patrz Udy , Godski. Rob ludzie sie pchają z kasą i silnikami Pb, a tu zero odzewu.Chyba kryzys ominił twój warsztat. Szkoda że ta Wa-wa tak daleko :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manusiek kazdy robi to co lubi. Ja zawsze lubilem diesle i chyba w mojej okolicy grupe VAG robie najlepiej. Stad moge sobie pozwolic na upusty bo jesli auto seryjne i sprawne to idzie sprawnie i malo ktora sztuka mnie zaskakuje

.

Benzyny tez robie ale.. wychodzi znacznie wiecej pomiarow, trzeba monitorowac AFR, samo zaznaczanie map trwa o wiele dluzej niz w TDI itd.

W starych kiblach dochodza problemy z utrzymaniem doladowania u gory i wyniki mizerne, a klienci chca tyle co w nowym aucie...

TDI jest pod tym wzgledem bardziej odporne na zuzycie eksploatacyjne.

Mozliwe ze gdybym zaczynal od benzyn to pewnie teraz bym to tez ogarnial z zamknietymi ale zaczynalem od diesla i tyle....

Chyba ze idziemy w druga strone i walimy gotowce z ebay czy allegro za 50eur...wtedy rzeczywiscie grupowe by sie oplacalo ale chyba nie o to chodzi w tym biznesie prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manusiek kazdy robi to co lubi. Ja zawsze lubilem diesle i chyba w mojej okolicy grupe VAG robie najlepiej. Stad moge sobie pozwolic na upusty bo jesli auto seryjne i sprawne to idzie sprawnie i malo ktora sztuka mnie zaskakuje

.

Benzyny tez robie ale.. wychodzi znacznie wiecej pomiarow, trzeba monitorowac AFR, samo zaznaczanie map trwa o wiele dluzej niz w TDI itd.

W starych kiblach dochodza problemy z utrzymaniem doladowania u gory i wyniki mizerne, a klienci chca tyle co w nowym aucie...

TDI jest pod tym wzgledem bardziej odporne na zuzycie eksploatacyjne.

Mozliwe ze gdybym zaczynal od benzyn to pewnie teraz bym to tez ogarnial z zamknietymi ale zaczynalem od diesla i tyle....

Chyba ze idziemy w druga strone i walimy gotowce z ebay czy allegro za 50eur...wtedy rzeczywiscie grupowe by sie oplacalo ale chyba nie o to chodzi w tym biznesie prawda?

oki koniec tematu , nie to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ze idziemy w druga strone i walimy gotowce z ebay czy allegro za 50eur...wtedy rzeczywiscie grupowe by sie oplacalo ale chyba nie o to chodzi w tym biznesie prawda?

i tak to sie niedlugo skonczy wybuchajacymi silnikami na polnocy Polski ... do 1000 bym zaplacil powyzej to juz mi troche za duzo... jakby nie patrzec to prawie 10% samochodu :wink4:

W starych kiblach dochodza problemy z utrzymaniem doladowania u gory i wyniki mizerne, a klienci chca tyle co w nowym aucie...

chodzi o programy do "starych kibli" bo wlasnie one chca chociaz troche wiecej radosci z jazdy, gdyby tych pieniedzy bylo wiecej to pewnie jezdzilibysmy autami w ktorych nie potrzebny bylby program :wink4:

zazdroszcze takiej rotacji na warsztacie, ze za 1000zł za pol dnia nie chce sie pracowac :notworthy:

nie wazne, nie robimy benzyn :no: na polnocy, nauczka - nastepne auto kupujmy diesla :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze jeden przytyk w strone rotacji na warsztacie, czy tego ze za 1000zl nie chce mi sie pracowac to sam do moderatorow napisze by Wam warny poslali ok? Nic Wam do tego ile zarabiam i jaki mam obrot.

Pytanie po co jezdzicie starym audi jak w tej cenie mozecie miec mlodszego np fiata pande?

Bo chcecie miec lepszy samochod a nie byle gowno...

Ale program to najlepiej za 400zl i ma byc pod konretny motor wystrojony

Zazwyczaj TANIO = GOWNO ale oczywiscie szlachenti forumowicze wiedza lepiej jak sie robi softy.

Konczac ta jalowa dyskusje... kazdy robi za ile chce i na ile sie ceni i podtexty zostawcie sobie.

Ja wiem ile sie musze narobic przy kilkunastoletnim 1.8t a ile przy tak samo starym TDI.

Skoro nie chcecie gotowcow a żądacie strojenia indywidualnego to nie oczekujcie ze bede robil to w moim odczuciu za pol darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pier**le ludzie ogarnijcie sie. Zamiast sie cieszyc ze ktos wam prawde powiedzial a nie wgral gotowca to jeszcze pretensje macie? :blink: myslalem ze zagladanie komus do portfela to tylko starym ludziom z poprzedniej epoki zostalo ale widze ze to przechodzi z pokolenia na pokolenie :thumbdown:

Jedzicie gdzie indziej. Wolny rynek mamy. Niektorzy pol polski potrafia przejechac zeby miec zrobione profi i cieszyc sie autem przez nastepnych n-kilometrow.

Podziwiam roba ze potrafi powiedziec prawde a nie sciemniac i brac kase za gotowce jak wiekszosc pseudo tjunerow :good:

Faktycznie powinny chyba kropki poleciec za glupie teksty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob nie przejmuj sie glupimy tekstami.

Robisz profi robote to i sie cenisz.Grupowe ceny i tak sa na rewelacyjnym poziomie,wiec tylko dziekowac :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Roberta! Przy benzynach jest 4x więcej roboty i samo strojenie trwa dobrych parę godzin. Druciarze będą się kłócić o 100zł a ludzie znający się na rzeczy dadzą 1300 z pocałowaniem ręki za dobrze wykonaną robotę. Profesjonalne wykonie chipowania i konkretny przyrost mocy = 1300zł wasz wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob nie przejmuj sie glupimy tekstami.

Robisz profi robote to i sie cenisz.Grupowe ceny i tak sa na rewelacyjnym poziomie,wiec tylko dziekowac :good: :good:

Potwierdzam w 100%, strojenie u roba to profi robota, miły kulturalny człowiek, bajek nie wciska i widać, że temat tdi ogarnia z zamkniętymi oczami. Ceny za grupowe chyba najniższe w PL jeśli chodzi o renomowanych tunerów, jak się komuś nie podoba to niech jedzie gdzie indziej, tylko niech kwit pokaże ile zapłacił :gwizdanie:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie typową masuwę i gotowce to targujcię się np. z V-techem

Robert nie żyje tylko z samych grupowych zjazdów ma sporo stałych klientów i także nowych o których dba i wyrabia sobie w ten sposób renomę na rynku a targowanie się o kilka złotych i dyktowanie Jemu co jest właściwe w prowadzenie interesu jest nie na miejscu zwłaszcza, że BP idzie trudniej wystroić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie typową masuwę i gotowce to targujcię się np. z V-techem

i jeszcze każdy dostanie taki wykres mocy jaki chciał zobaczyć :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie slyszalem dobrych opini o v tech... Za to o tune-up u roba wiele wiec polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszcie się że płacicie 1300 a nie 1500. Robert z dobrej woli daje upust dla klubowiczów a tak na prawdę dla ludzi z forum bo nikt nie sprawdza czy macie status klubowicza i płacicie składki. Piszecie że to 10% wartości auta ? ...ale przyrost mocy wynosi ~20%. Nie narzekajcie ludzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...