seb-k Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Witam. Dopiero co kupiłem VAGa. Zrobiłem VAG-COMem autoscan w 3 A4-kach. Mam prośbę o ocenę błędów które odczytałem z 2 A4: 1: Przed wyjazdem na urlop miałem dwa błędy: 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-00 - - 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent Skasowałem je... 1100 kilometrów później mam kolejne błędy: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent W tym przypadku interesuje mnie tylko , czy powyższe kody błędów dotyczą poważnych usterek? Co może być ich przyczyną? Co się może stać jeżeli nic z tym nie zobię? W przypadku kodu 16705 - nigdzie nie znalazłem polsiego opisu tego kodu. 2: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-10 - Lower Limit - Intermittent oraz Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 22307 - Unknown Error Code Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent 23331 - Unknown Error Code Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground 23587 - Unknown Error Code Unknown - 106-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 24099 - Unknown Error Code Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground 23075 - Unknown Error Code Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+ 22819 - Unknown Error Code Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent 22563 - Unknown Error Code Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent Błędy dotyczące alarmu są proste w zrozumieniu. Interesuje mnie znaczenie błędu 1268 oraz kodów nieznanych - czy ktoś z Was miał z nimi do czynienia?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2007, 00:37 _________________________________________________Skasowałem błędy dotyczące cylindrów i znów wyszły.... ponawiam zatem prośbę o opis tych błędów, przyczyny i następstwa. Co powinienem zrobić aby przestały wychodzić?
pre_pl Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 W tym przypadku interesuje mnie tylko , czy powyższe kody błędów dotyczą poważnych usterek? Co może być ich przyczyną? Co się może stać jeżeli nic z tym nie zobię? W przypadku kodu 16705 - nigdzie nie znalazłem polsiego opisu tego kodu. no cóż, krytyczne te błędy nie są - ale warto to zrobić. Błąd 16705 mówi o czujniku G28 (prędkość silnika), może jest jakiś niekontakt albo zabrudzenie. Spróbuj najpierw może wylukać go i przejrzeć. Gdzeiś już widziałem Twój problem (post), na AKP o tym pisałeś?
nakonr Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-00 - - tj.Obwód wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza /zapłonu - sygnał poza zakresem/wydajność 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent tj.Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached tj.Regulacja składu mieszanki 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent tj.Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-10 - Lower Limit - Intermittent tj.Nastawnik dawki - N146 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - tj.włączenie przez pompę zamka centralnego 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - tj.Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi kierowcy 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground tj.Włącznik otwarcia klapy bagażnika - F124 brak masy
maciekg Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Spalanie stukowe.... czy to wina kiepskiej jakosci paliwa? 00561 - blad mieszanki... ten blad przesladuje chyba wiekszosc wlascicieli ADR. Chyba nikomu jeszcze nie udalo sie ustalic przyczyny..
seb-k Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2007 maciekg - cóż, trudno na razie jest skasowany i nie wychodzi, jutro jadę na 2 tyg na urlop więc zobaczymy, może wyjdzie nakonr,pre_pl - cóż poszperam, poszukam może do czegoś dojdę... (nic nigdzie o tym jeszcze nie pisałem ani na AKP) Ciekawe jak z tymi cylindrami i spalaniem stukowym... jak sądzicie, poważne? Co sądzicie o 01268? ps. Dziękuję za ODP.
endi14 Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 witam a co sądzicie o takim kodzie 01117 sygnał ładowania generatora terminala DF - co to za terminal DF pozdrawiam
Gość spedyt Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 witam a co sądzicie o takim kodzie 01117 sygnał ładowania generatora terminala DF - co to za terminal DF pozdrawiam Opcja szukaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6431.0.html
marewel Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Kziazka "Sam naprawiam a4" podaje ze ADR nie ma czujnika predkosci obrotowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się