aju Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 kolega wysłał mi z UK, pracuje tam w warsztacie
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 kolega wysłał mi z UK, pracuje tam w warsztacie aha ok , a pompki zmieniasz??
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 pompki pójdę w jakąś wydumkę hybrydę :> no ja też muszę pogadać z cowboyem
dejf Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Ile taka BRD dmucha po chipsie? AWX'owa wiem ze 2570mbar to juz raczej max. Ja jezdze od 8kkm na 2550 i jest git ale wiem ze paliwa jest w zanadrzu do tej ilosci powietrza takze moze pokusze sie o BRD z czasem. Widze ze 1200zł min trzeba szykowac..? aju - jaki jest nr seryjny sprezarki BRD? 03G 145 702H?
Jarol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Ile taka BRD dmucha po chipsie? AWX'owa wiem ze 2570mbar to juz raczej max. Ja jezdze od 8kkm na 2550 i jest git ale wiem ze paliwa jest w zanadrzu do tej ilosci powietrza takze moze pokusze sie o BRD z czasem. Widze ze 1200zł min trzeba szykowac..? aju - jaki jest nr seryjny sprezarki BRD? 03G 145 702H? Wszystko zależy przy jakich obrotach. Przy 2,5tyś obr to AWX bez problemu nadmucha 1,7bara, ale przy 4 tyś obr max bezpieczne ciśnienie dla tej sprężarki to 1,5bara. Niektórzy coprawda robią więcej ale to już na własne ryzyko. Dla turbo z BRD ciśnienie max to 1,65-1,70bara przy 4 tyś obr.
spanky Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 AWX'owa wiem ze 2570mbar to juz raczej max. tyle to max wskazuje ori MAPsensor z AFN .. chcesz wiecej to musisz go wymienic ... BTW pokaz wykres tych 360 niutonow ...
Armi Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Opublikowano 9 Lipca 2010 Pamiętam, że Somes montował przepływomierz i map sensor AWX. Pytanie laika, daje to coś tzn czy warto się w coś takiego bawić?
Jarol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Pamiętam, że Somes montował przepływomierz i map sensor AWX. Pytanie laika, daje to coś tzn czy warto się w coś takiego bawić? Jak chcesz zwiększyć doładowanie powyżej 1,5bara to musisz wymienić MAPa. Przepływaka daje tylko tyle że ma wiekszą średnice wewnętrzną i lepszy przepływ powietrza.[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 11:04_________________________________________________ Ja jezdze od 8kkm na 2550 i jest git ale wiem ze paliwa jest w zanadrzu do tej ilosci powietrza takze moze pokusze sie o BRD z czasem. Jaką masz pompe 10 czy 11mm?? Jak 10 to po wymianie turbo na BRD za dużo nie na modzisz bo braknie paliwa.
dejf Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Właśnie tuner nie mógl ostatnio sie doszukac krzywej czujnika cisnienia doladowania w sofcie i nie wymienil mi na razie tego map sensora a juz lezy kupiony ori od AWX. Moze macie doswiadczenie w tym..? U mnie map sensor jest w ECU. Teraz wg wykresu po korekcie jest 155/365. Wkleje go pozniej-mam w aucie. Tylko ta hamownia w Plocku taka jakas lipna mi sie wydaje, bo auto jedzie mi naprawde równo regularnie z 530d (197ps) i 328i (193ps). Kilka razy testowane a u mnie wg tego pomiaru tylko 155 kucy.. Moc bierze sie z paliwa lecz caly uklad paliwowy u mnie jest 100% sprawny. Dymu troche idzie przy podłodze no moze wiecej niz troche Raz jechal na hamowni - wyplulo mu 155 przy 4132 i 364 przy 2452 a pozniej 155 przy 4032 i 365 przy 2500. Musze sie przejechac na inną hamownie moze do Wawy - spanky gdzie polecisz shamowanie AFNa? Pompa jest ori 10tka
Jarol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Jedź gdziekolwiek na hamownie obciążeniową, najlepiej MAHA
Armi Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Opublikowano 9 Lipca 2010 Dejf, ile kosztuje taki map sensor AWX?
stanley Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Właśnie tuner nie mógl ostatnio sie doszukac krzywej czujnika cisnienia doladowania w sofcie i nie wymienil mi na razie tego map sensora a juz lezy kupiony ori od AWX. Moze macie doswiadczenie w tym..? U mnie map sensor jest w ECU. Teraz wg wykresu po korekcie jest 155/365. Wkleje go pozniej-mam w aucie. Tylko ta hamownia w Plocku taka jakas lipna mi sie wydaje, bo auto jedzie mi naprawde równo regularnie z 530d (197ps) i 328i (193ps). Kilka razy testowane a u mnie wg tego pomiaru tylko 155 kucy.. Moc bierze sie z paliwa lecz caly uklad paliwowy u mnie jest 100% sprawny. Dymu troche idzie przy podłodze no moze wiecej niz troche Raz jechal na hamowni - wyplulo mu 155 przy 4132 i 364 przy 2452 a pozniej 155 przy 4032 i 365 przy 2500. Musze sie przejechac na inną hamownie moze do Wawy - spanky gdzie polecisz shamowanie AFNa? Pompa jest ori 10tka no właśnie to jest dziwne, bo mam wrażenie, że twój wóz idzie mniej więcej równo z moim
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Dejf, ile kosztuje taki map sensor AWX? Adaś bedziesz musiał rzezbe zrobić z tym mapem bo on chyba nie pasuje P&P do rury AFNa, spytaj krzyńka jak to z tym było, i napewno zakładajac taki map bez wystrojonego auta bedziesz jechał na strojenie bardzo wolono bo wartosci mocno wzrosną, nawet somes miał to chwile w AFNie załozone to przy jakims tam sofcie nie pod ten mapsensor pisał że jeżdzić sie nie da Lepiej zamiast tego mapa skup sie na chłodzeniu oliwy, bo długo szybko nie pojeździsz
dejf Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 No chlodzenie oliwy jest wazne, ale to wieksze koszty i nie kazdy zna kogos w okolicy kto to umie poskladac... Lapek85 ma to wszystko zrobione profi.. Za map sensor dalem 60zł plus wysyłka. Ori boschowski Co z tego jak lezy i na razie tuner nie ogarnął kwestii z jego montażem..
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 No chlodzenie oliwy jest wazne, ale to wieksze koszty i nie kazdy zna kogos w okolicy kto to umie poskladac... Lapek85 ma to wszystko zrobione profi.. Za map sensor dalem 60zł plus wysyłka. Ori boschowski Co z tego jak lezy i na razie tuner nie ogarnął kwestii z jego montażem.. tylko zacznijmy od tego czy tak naprawde ten map sensor jest tak potrzebny i to jeszcze przy turbo AWX :gwizdanie: bez problemu osiagnie sie te +/-180 kucy bez tego mapsensora, przykład furka łapka85 czy Mekto(186km). Jak chcesz wkładac mapsensor to musisz go montować dosłownie godziny przed strojeniem, no chyba ze auto na lawecie zaciagniesz, dalej pytanie czy on jest aż tak potrzebny zeby osiagnac to bezpieczne bezdymne 170km? moim zdaniem lepiej odłożyć na chłodzenie
Piotrek98igo Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 moje auto jest wystrojone na seryjnym map sens z ajm,ktory jest taki sam jak w afn
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 moje auto jest wystrojone na seryjnym map sens z ajm,ktory jest taki sam jak w afn to musi być dopiero rzeźba żeby do 1,6 włozyć mapa z AJMa A tak poważnie dalej twierdze ze nie potrzeba tego wymieniać do tych 170-180 kucy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się