Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Co myslicie o silniczku BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam okazie kupic w DE 2.0TDI z silnikem BPW.

Rok: 11/05, przebieg 155tkm, wszystko tylko bez navi i skory za 9500euro

Ma ktos BPW, jak sie zachowuja te silniki, czesto o 2,0tdi czyta sie ze pompy lub glowice padaja.

Co myslicie kupic ta A4ke albo lepiej kupic 1,9tdi AVF ktory byl juz miliony razy sprzedawany i bez problemowo nawet powyzej 300tkm chodzi?

Opublikowano

to chyba pytanie nie do tego dzialu :wink4:

Opublikowano

Sprawdz czy BPW ma filtr cząstek stałych czy nie. Chociaż teraz to już nie ma problemu z usunięciem filtra cząstek stałych. 1500zł i po problemie. W tym roczniku może być jeszcze problem z pompą oleju , ale to już trochę droższa impreza bo koszt około 4000zł wymiana z częścią. Po wymianie również już nie powinno być problemu bo nowa pompa jest po zmianach konstrukcyjnych.

Opublikowano

Każde BPW ma DPF

Trzeba by prześledzić historię tego pojazdu po VINie- jest duże prawdopodobieństwo ze ma wadliwy napęd pompy oleju, dodatkowo przy prześwietlaniu samochodu w serwisie warto zwrócić uwagę czy brał udział w jakiś akcjach serwisowych (w DE często wymieniali napędy pompy oleju w ramach akcji serwisowych lub na gwarancji).

Głowice masz taką jak w zwykłym 1.9TDi za to turbiny bywają wadliwe oraz wyciera się wałek rozrządu

Opublikowano

Ja nie polecam , używam od 8-miesięcy i same problemy , kolego jak chcesz oszczędnego diesla to 1.9 TDI

Albo tak jak ja planuje 2.0 TFSI benzynka :>

Opublikowano

To może ja dla równowagi. Mam ponad rok i nie stwarza żadnych problemów. Mało pali, a osiagi są przyzwoite. Do tego bez wibracji.

Zenonw - jakie masz problemy z bpw? A z Toyotą co się działo?

Opublikowano

Ja tez duży plus dla tego silnika - model 2007 przebieg 190kKm - po akcji serwisowej wymiany napędu pompy oleju - z zębatek na zębatki. Zero wibracji, bez dolewek oleju, odpala idealnie, spalanie w normie (9 zakorkowane miasto, 5.3 autostrada około 100km/h)- ogólnie zero problemów - w porównaniu z poprzednim AVF tu sporo lepsza kultura pracy silnika. Przez 9 miesięcy jazdy praktycznie tylko po mieście 3 razy FIS zgłosił konieczność przejażdżki w celu regeneracji filtra.

Opublikowano

Pisząc wadliwy napęd pompy oleju pewnie macie na myśli ten z lancuchem, a tak naprawdę wadliwe były pierwsze napędy z trybami i to one podlegają akcji serwisowej. Łańcuch nie jest zły pod warunkiem ze wymieni się napinacz, bo to jego wadliwe działanie powoduje wytarcie zebatek. Inna sprawa to słynny zabierak - ale on jest w każdym 2.0 niezależnie od rocznika.

Opublikowano

blb mial te problemy i to byl silnik od konca 2004 do konca 2005 2006 zmienili to i czesc blb bo byla akcja serwisowa

ja bym polecal silnik 3 litra to chyba najbespieczniejsza inwestycja po 1.9

Opublikowano

Czytalem ze samochody z takim VINem maja problemy i podlegaja wymianie z strony Audi:

WAU___8E_7A000695 – 117854

WAUZZZ8E_6A142943 – 297522

WAUZZZ8E_79050267 – 061063

A ten co planuje kupic ma Fin WAUZZZ8E_6A113XXX

Opublikowano
Każde BPW ma DPF
jest duże prawdopodobieństwo ze ma wadliwy napęd pompy oleju,

zanim wprowadzisz kogos w blad to sprawdz czy aby ty masz racje bo na razie w obu przypadkach sie mylisz , nie kazdy rocznik BPW ma DPF i kazdy R4 TDI w B7 za wyjatkiem 1.9 ma wadliwy uklad napedu pompy oleju na imbus.

Opublikowano

Czytalem ze samochody z takim FINem maja problemy

Pewnie chodziło ci o VIN :naughty:

zanim wprowadzisz kogos w blad to sprawdz czy aby ty masz racje bo na razie w obu przypadkach sie mylisz , nie kazdy rocznik BPW ma DPF i kazdy R4 TDI w B7 za wyjatkiem 1.9 ma wadliwy uklad napedu pompy oleju na imbus.

I po co tyle agresji w tym poście .... wystarczy troszkę siegnąć pamięcią parę tematów wcześniej lub tez troszkę poczytaj sens wypowiedzi mojej i poprzedników. A zapewniam cie ze to co pisze nie pochodzi z wiedzy zasłyszanej lub przeczytanej a wiec :szukaj:+ :drinks:

Opublikowano

I po co tyle agresji w tym poście ....

nie wiem czy z agresja....... , stwierdzilem fakty.Tak wiec odnosnie powyzszych postow problemem pompy to imbus a nie rodzaj napedu a jesli ktores auta maja go na lancuch to roba sie jeszcze bardziej awaryjne.

Opublikowano

Tak wiec odnosnie powyzszych postow problemem pompy to imbus a nie rodzaj napedu a jesli ktores auta maja go na lancuch to roba sie jeszcze bardziej awaryjne.

Hmmm no racja... skoro uważasz że akcja serwisowa wymieniany napędu pompy oleju (na kołach zebątych) na wersję zmodernizowaną oraz zmieniony rzeczony imbus równiez na inny to nic nie pomaga. Wiec niech imbus nadla będzie złem oczywistym, a akcje serwisowe nic nie znaczą, nawet jak nie zanontowano usterek tego układu po modernizacji.

A koledze polecam gruntowne sprawdzenie historii autka... w tym takze jego serwisowej przeszłości

Opublikowano

1. wszystkie BPW posiadaja DPF

2. problem z napedem pompy olejowej moze wystapic zarowno w silnikach z napedem walkow lancuchem jak i kolami zebatymi... w jednych to zuzycie napinacza, w drugich wytarcie zabieraka.

3. jezeli kupowalbym 2.0 tdi to napewno 16V wiec albo bre albo blb. ( posiadam BLB)

Opublikowano

Ja nie narzekam na BPW mam go już jakiś czas zero problemów bardzo sobie go chwale. Spalanie wieksze od nie zawodnego AFN-a ale większa moc i moment i uśmiech na twarzy :kox: Napęd pompy u mnie to imbusik który jadę wymienić w najbliższym czasie tak profilaktycznie. Pytałem w aso po czerwcu 2006r. BPW ma poprawiony napęd pompy i dłuższy ten imbusik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...