ittt Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witam wszystkich. Wyskoczył mi gdzies miesiac temu błąd 17965(przeładowanie cisnienia doładowania),skasowałem i było dobrze aż do momentu kiedy ostatnio pojawił sie znowu i wyskakuje ciagle gdy ostro sie rozpedzam,odcina turbine i trzeba zgasic i jest w trybie awaryjnym.Sprawdzałem wezyki,znalazłem jeden podejrzany to go wymieniłem.Jeżeli zdejmuje przewód z tz.gruchy na turbinie to sztanga sie przesuwa,góra -dół dosyc sporo.Przy gazowaniu takze sie przesuwa.Zrobiłem logi pierwszy raz tak wiec prosze mnie nie ganic ,ze cos zrobiłem nie tak.Starałem sie zrobic log dynamiczny ale za każdym razem pod koniec odcina turbine.Acha podłanczałem12V POD n75 Ii pstryka i go przedmuchałem.Zamieszczam logi prosze o jakies porady. ittt
przemik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Kierownice VTG calkowicie zablokowane. Bez czyszczenia sie nie obejdzie. Logi zamieszczone bardzo niestarannie.
ittt Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Czy turbine dam rade samemu wyczyscic w warunkach garażowych? ittt
vauxhall95 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Wedlug mnie N75 do wymiany w Basic setings wogole nie pracuje,przemik kolega turbo wyczysci i bedzie [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:37_________________________________________________ale to napewno jest 011 BS,a nie MS bo to zmienia postac rzeczy
przemik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja tu nie widze 011 BS - chyba ze patrzymy w inne logi. Zawsze mowilem ze trzeba zamieszczac opisany komplet. Jak wstawione logi... taka diagnoza
Sztomel Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 aby sprawdzić czy wina leży po stronie N75 wystarczy zdjąć przewód podciśnienia z gruchy turbo i ponownie zrobić log dynamiczny 011 i jeśli ciśnienie znowu będzie takie wysokie to wiadomo, że zmienna geometria ani ruszy a kierownice spalin stoją w pozycji max doładowania i nie ma w tym żadnej winy N75 - proste ! Log dyn. 011 wyraźnie wskazuje na przeładowanie i nie ważne teraz czy z winy zapieczonych kierownic spalin czy uwalonego N75 ale istotne jest to, że w żaden sposób nie powtwierdza się to co kolega ittt napisał, że sztanga chodzi w dużym zakresie, rónież podczas przegazowania więc ktoś tu wprowadza nieprawdziwe dane a logi zapewne nie
ittt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zrobie dzisiaj jeszcze raz log 011 dynamiczny a póżniej log dynamiczny 011 ze zdjetym przewodem z gruchy. ittt
vauxhall95 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 dokladnie zrob komplet logow i podpisz,bo niewiadomo co to.Wlacz 011BS i zdjemij wezyk z gruszki co okolo 10s powienien zasysac(trzymac sie na opuszku palca)
ittt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jezeli chodzi o przewód na gruszce to jak go zdejme to ciagnie mi palca na wolnych obrotach i słychac lekka zmiane pracy silnika.Zrobiłem 3 logi 011 (pierwsze dwa dynamiczne). 1.wszystko kompletnie złożone 2.ze zdjetym wezykiem na gruszce 3.011 basic setting (sztaba -widac jak mocno pracuje) Jakie wnioski? ittt
przemik Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Log 3 - nie jest logiem 011 Basic Settings....
vauxhall95 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja nie widze 011BS powinno byc ON i OFF,jak dla mnie zwykly 011 statyczny
przemik Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 No to diagnoza jest jasna. Kolego ittt - jestes na mojej liscie jeszcze raz zamiescisz logi w taki sposob jak tutaj - watek leci do kosza bez ostrzezenia. Pozdrawiam
ittt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Przepraszam wszystkich za moje logi , robie to pierwszy raz. Zamieszczam log 011 dynamiczny 1.kompletny 2.ze zdjetym przewodem na gruszce turbiny. I log 011 bs podczas którego zdjałem przewód z gruchy i przyłożyłem palec do niego(przewodu) , raz ciagnał palec a za chwile puszczał . ittt
letallec Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 ulala, aż mnie oczy zabolały kierownice poruszają się bardzo drętwo. Wyciągaj turbo i zabieraj się do czyszczenie kierownic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się