Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Wyskakujacy błąd 17965


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Wyskoczył mi gdzies miesiac temu błąd 17965(przeładowanie cisnienia doładowania),skasowałem i było dobrze aż do momentu kiedy ostatnio pojawił sie znowu i wyskakuje ciagle gdy ostro sie rozpedzam,odcina turbine i trzeba zgasic i jest w trybie awaryjnym.Sprawdzałem wezyki,znalazłem jeden podejrzany to go wymieniłem.Jeżeli zdejmuje przewód z tz.gruchy na turbinie to sztanga sie przesuwa,góra -dół dosyc sporo.Przy gazowaniu takze sie przesuwa.Zrobiłem logi pierwszy raz tak wiec prosze mnie nie ganic ,ze cos zrobiłem nie tak.Starałem sie zrobic log dynamiczny ale za każdym razem pod koniec odcina turbine.Acha podłanczałem12V POD n75 Ii pstryka i go przedmuchałem.Zamieszczam logi prosze o jakies porady.

y4BUr.jpg

HibYS.jpg

ooGj0.jpg

HigY9.jpg

y5Gfi.jpg

ittt

Opublikowano

Kierownice VTG calkowicie zablokowane. Bez czyszczenia sie nie obejdzie.

Logi zamieszczone bardzo niestarannie.

Opublikowano

Czy turbine dam rade samemu wyczyscic w warunkach garażowych?

ittt

Opublikowano

Wedlug mnie N75 do wymiany w Basic setings wogole nie pracuje,przemik kolega turbo wyczysci i bedzie :shocked:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:37_________________________________________________ale to napewno jest 011 BS,a nie MS bo to zmienia postac rzeczy

Opublikowano

Ja tu nie widze 011 BS - chyba ze patrzymy w inne logi.

Zawsze mowilem ze trzeba zamieszczac opisany komplet.

Jak wstawione logi... taka diagnoza :wink4:

Opublikowano

aby sprawdzić czy wina leży po stronie N75 wystarczy zdjąć przewód podciśnienia z gruchy turbo i ponownie zrobić log dynamiczny 011 i jeśli ciśnienie znowu będzie takie wysokie to wiadomo, że zmienna geometria ani ruszy a kierownice spalin stoją w pozycji max doładowania i nie ma w tym żadnej winy N75 - proste !

Log dyn. 011 wyraźnie wskazuje na przeładowanie i nie ważne teraz czy z winy zapieczonych kierownic spalin czy uwalonego N75 ale istotne jest to, że w żaden sposób nie powtwierdza się to co kolega ittt napisał, że sztanga chodzi w dużym zakresie, rónież podczas przegazowania więc ktoś tu wprowadza nieprawdziwe dane a logi zapewne nie ;)

Opublikowano

Zrobie dzisiaj jeszcze raz log 011 dynamiczny a póżniej log dynamiczny 011 ze zdjetym przewodem z gruchy.

ittt

Opublikowano

dokladnie zrob komplet logow i podpisz,bo niewiadomo co to.Wlacz 011BS i zdjemij wezyk z gruszki co okolo 10s powienien zasysac(trzymac sie na opuszku palca)

Opublikowano

Jezeli chodzi o przewód na gruszce to jak go zdejme to ciagnie mi palca na wolnych obrotach i słychac lekka zmiane pracy silnika.Zrobiłem 3 logi 011 (pierwsze dwa dynamiczne).

1.wszystko kompletnie złożone

2.ze zdjetym wezykiem na gruszce

3.011 basic setting (sztaba -widac jak mocno pracuje)

pjXYi.jpg

Jakie wnioski?

ittt

Opublikowano

Log 3 - nie jest logiem 011 Basic Settings....

Opublikowano

ja nie widze 011BS powinno byc ON i OFF,jak dla mnie zwykly 011 statyczny

Opublikowano

No to diagnoza jest jasna.

Kolego ittt - jestes na mojej liscie :wink4: jeszcze raz zamiescisz logi w taki sposob jak tutaj - watek leci do kosza bez ostrzezenia. :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Przepraszam wszystkich za moje logi , robie to pierwszy raz.

Zamieszczam log 011 dynamiczny

1.kompletny

2.ze zdjetym przewodem na gruszce turbiny.

IUysA.jpg

I log 011 bs podczas którego zdjałem przewód z gruchy i przyłożyłem palec do niego(przewodu) , raz ciagnał palec a za chwile puszczał .

zO5mS.jpg

ittt

Opublikowano

ulala, aż mnie oczy zabolały :confused4: kierownice poruszają się bardzo drętwo. Wyciągaj turbo i zabieraj się do czyszczenie kierownic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...