endriuu Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 rzeczywiscie masz problem i to duzy. nie masz nawet wtyczki. ktos ja wyciął?
toomi7 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Zaślepka wyglada ok, nie wyglada jakby ktos cos wycinał, teraz nie wiem czy kombinowac w ASO czy na jakims szrocie, nie wem jak nazwac moje braki zeby mnie zrozumieli i ile sobie za to wysolą
endriuu Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 mozesz sam sobie kable zrobic przeciez. troche kabla, koncowki typu "mama" i podłączasz do zarowek. ale to niezla prowizora bedzie...
toomi7 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 ekhm, nic podjade z czesciami do jakiegos elektryka samochodowego, moze on cos poradzi. Tylko nie wiem czy jest sens zamawiac wtyczki jezeli nie mam ich gdzie wpiąć
janjazda Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 lampki swieca duzo lepiej niz stare tylko jest maly problem z regulacja reczna, jak krece ta srubka blizej sierodka samochodu to lampy chodza gora i dol jest oki! ale jak krece ta druga srubka kolo kierunkowskazu to niedzieje sie nic, a mam takie uczucie jakby lampy swiecily na krzyz (lampy spasowane dobrze z blotnikiem, zderzakiem i maska) ??? jutro i tak jade na stacje diagnostyczna zeby je ustawic... ja myślałem, że i u mnie ta regulacja nie działa, ale trzeba bardzo długo kręcić i wtedy powinno się ruszyć, przynajmniej tak było u mnie
Dibo Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. Chyba że masz te śruby pozrywane, wtedy nic Ci to nie da
przemciotorun Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 lampki swieca duzo lepiej niz stare tylko jest maly problem z regulacja reczna, jak krece ta srubka blizej sierodka samochodu to lampy chodza gora i dol jest oki! ale jak krece ta druga srubka kolo kierunkowskazu to niedzieje sie nic, a mam takie uczucie jakby lampy swiecily na krzyz (lampy spasowane dobrze z blotnikiem, zderzakiem i maska) ??? jutro i tak jade na stacje diagnostyczna zeby je ustawic... ja myślałem, że i u mnie ta regulacja nie działa, ale trzeba bardzo długo kręcić i wtedy powinno się ruszyć, przynajmniej tak było u mnie Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. ... wielkie dzieki!! dokladnie tak bylo, dzisiaj po wizycie w sacji diagnostycznej i ustawieniu lamp, :shocked: teraz to dopiero swieca mi lampy!
Jelczu Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Powiedzcie czym najlepiej zabezpieczyć cięta blachę przed korozją ??
toomi7 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 O własnie dobre pytanie, w czwartek bede rezać moja a4 i przydałaby sie jakas dobra rada:)
Dibo Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Powiedzcie czym najlepiej zabezpieczyć cięta blachę przed korozją ?? Corizon, Hammerite
tomek a4 2.8 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. Chyba że masz te śruby pozrywane, wtedy nic Ci to nie da Te śrubki bliżej kierunkowskazu służą do regulacji prawo-lewo, ale podczas kręcenia idą też troche góra-dół. Ta druga jest typowo do regulacji w pionie
endriuu Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 Powiedzcie czym najlepiej zabezpieczyć cięta blachę przed korozją ?? wystarczy minia, a potem lakier w sprayu
bols2008 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 moze ktos wie jak zrobic zeby przy wlaczeniu dlugich nie gasly swiatla mijania? bo w tych starych lapmach na H4 tak bylo i po wymianie lamp dalej mi tak zostalo czy ktos wie co z tym fantem zrobic??
endriuu Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 wystarczy poszukać: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_swiatla_drogowe_po_przekladce_lamp_z_h4_na_soczewke_lub_xenon-t29283.0.html
_Solar_ Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 czy cos jeszcze bede potrzebowal? Chce sie dobrze przygotowac do tematu. osłonki termokurczliwe mozesz zastosować na kazdym pojedynczym kablu jak i na całej wiązce
Jelczu Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 mam pytanko po zalozeniu nowych lamp Valeo okazalo sie ze jest szczelina miedzy blotnikiem a lampa Gdyz org. uszczelka zachodzi za lampe ( na wysokosci kierunkowskazu). musze dokupic nowe uszczelki czy co ? Bo owa szczelna strasznie mnie irytuje. moze ktos moglby wstawic zdjecia semej lampy jak sie prezetuje na innym samochodzie.
tomek a4 2.8 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Musisz troche pokombinować, musi pasować bez zadnych innych uszczelek. Ja po założeniu też sie przestraszyłem ze jakas szczelina wyszła, a w dodatku kierunkowskazy wystawały troche poza błotnik. U mnie prawdopodobnie te uchwyty przy chłodnicy dobrze nie chciały wskoczyć na swoje miejsce i dlatego nie mogłem idealnie ustawic szczelin. Pomogło przesmarowanie tych bolców i teraz juz jest ok
endriuu Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 nie mozna wyregulowac na srubach tak aby lampa dochodzila do samego błotnika?
Jelczu Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 nie idealnie sie nie da. jakby ktos mogl zamiescic fotke samej lampy najlpiej z ujeciem kierunkowskaza, wiele by wyjasnilo. podro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się