Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rzeczywiscie masz problem i to duzy. nie masz nawet wtyczki. ktos ja wyciął?

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zaślepka wyglada ok, nie wyglada jakby ktos cos wycinał, teraz nie wiem czy kombinowac w ASO czy na jakims szrocie, nie wem jak nazwac moje braki zeby mnie zrozumieli i ile sobie za to wysolą :thumbdown:

Opublikowano

mozesz sam sobie kable zrobic przeciez. troche kabla, koncowki typu "mama" i podłączasz do zarowek. ale to niezla prowizora bedzie...

Opublikowano

ekhm, nic podjade z czesciami do jakiegos elektryka samochodowego, moze on cos poradzi. Tylko nie wiem czy jest sens zamawiac wtyczki jezeli nie mam ich gdzie wpiąć :wink4:

Opublikowano

nie ma sensu

Opublikowano

lampki swieca duzo lepiej niz stare tylko jest maly problem z regulacja reczna,

jak krece ta srubka blizej sierodka samochodu to lampy chodza gora i dol jest oki! ale jak krece ta druga srubka kolo kierunkowskazu to niedzieje sie nic, a mam takie uczucie jakby lampy swiecily na krzyz (lampy spasowane dobrze z blotnikiem, zderzakiem i maska) ??? jutro i tak jade na stacje diagnostyczna zeby je ustawic...

ja myślałem, że i u mnie ta regulacja nie działa, ale trzeba bardzo długo kręcić i wtedy powinno się ruszyć, przynajmniej tak było u mnie :good:

Opublikowano

Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. Chyba że masz te śruby pozrywane, wtedy nic Ci to nie da :confused4:

Opublikowano

lampki swieca duzo lepiej niz stare tylko jest maly problem z regulacja reczna,

jak krece ta srubka blizej sierodka samochodu to lampy chodza gora i dol jest oki! ale jak krece ta druga srubka kolo kierunkowskazu to niedzieje sie nic, a mam takie uczucie jakby lampy swiecily na krzyz (lampy spasowane dobrze z blotnikiem, zderzakiem i maska) ??? jutro i tak jade na stacje diagnostyczna zeby je ustawic...

ja myślałem, że i u mnie ta regulacja nie działa, ale trzeba bardzo długo kręcić i wtedy powinno się ruszyć, przynajmniej tak było u mnie :good:

Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. ... :confused4:

wielkie dzieki!! dokladnie tak bylo, dzisiaj po wizycie w sacji diagnostycznej i ustawieniu lamp, :shocked: :shocked: teraz to dopiero swieca mi lampy!

Opublikowano

Powiedzcie czym najlepiej zabezpieczyć cięta blachę przed korozją ??

Corizon, Hammerite :wink4:

Opublikowano

Zgadza się, efektów regulacji nie widać odrazu. Ma ona mały skok i trochę trzeba się nakręcić. Chyba że masz te śruby pozrywane, wtedy nic Ci to nie da :confused4:

Te śrubki bliżej kierunkowskazu służą do regulacji prawo-lewo, ale podczas kręcenia idą też troche góra-dół. Ta druga jest typowo do regulacji w pionie

Opublikowano

Powiedzcie czym najlepiej zabezpieczyć cięta blachę przed korozją ??

wystarczy minia, a potem lakier w sprayu

Opublikowano

moze ktos wie jak zrobic zeby przy wlaczeniu dlugich nie gasly swiatla mijania? bo w tych starych lapmach na H4 tak bylo i po wymianie lamp dalej mi tak zostalo czy ktos wie co z tym fantem zrobic??

Opublikowano

czy cos jeszcze bede potrzebowal? Chce sie dobrze przygotowac do tematu.

osłonki termokurczliwe mozesz zastosować na kazdym pojedynczym kablu jak i na całej wiązce :wink4:
Opublikowano

mam pytanko po zalozeniu nowych lamp Valeo okazalo sie ze jest szczelina miedzy blotnikiem a lampa :wallbash: Gdyz org. uszczelka zachodzi za lampe ( na wysokosci kierunkowskazu). musze dokupic nowe uszczelki czy co ? Bo owa szczelna strasznie mnie irytuje.

moze ktos moglby wstawic zdjecia semej lampy jak sie prezetuje na innym samochodzie.

Opublikowano

Musisz troche pokombinować, musi pasować bez zadnych innych uszczelek. Ja po założeniu też sie przestraszyłem ze jakas szczelina wyszła, a w dodatku kierunkowskazy wystawały troche poza błotnik. U mnie prawdopodobnie te uchwyty przy chłodnicy dobrze nie chciały wskoczyć na swoje miejsce i dlatego nie mogłem idealnie ustawic szczelin. Pomogło przesmarowanie tych bolców i teraz juz jest ok

Opublikowano

nie mozna wyregulowac na srubach tak aby lampa dochodzila do samego błotnika?

Opublikowano

nie idealnie sie nie da. jakby ktos mogl zamiescic fotke samej lampy najlpiej z ujeciem kierunkowskaza, wiele by wyjasnilo. podro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...