Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pasują ja kupowałem jedną w aso vw, bo nie mieli do lamp i pasują elegancko :naughty:

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Faktycznie sprawdziłem i tak jest. Kostka od podnośnika pasuje idealnie. Można zaoszczędzić około 100zł, gdyż takie kostki są w każdym aucie co ma elektryczne podnośniki szyb - a jest ich dość sporo.

Pasuje wsio tak jak trzeba :

38876004.th.jpg

10421756.th.jpg

Opublikowano

jaka może być przyczyna że lewa lampa świeci znacznie niżej niż prawa mimo takiej samej ustawionej regulacji i odpowiednim spasowaniu? :mysli:

Opublikowano

A lampy masz ustawione dobrze ?? Nie chodzi mi o ustawienie silniczków tylko regulacje lampy na imbusiku ??

Krzysiek

Opublikowano

na tych imbusikach obie ustawiłem identycznie i lewa znacząco niżej :mysli:

Opublikowano

ja mam lampy ustawione w stacji diagnostycznej i lewa swieci nizej a praw wyzej jutro wrzuce fotke jak to u mnie wyglada

Opublikowano

pasuje idealnie.

Chyba nie do końca, bo się nie zatrzaskuję.

Nieważne, ale siedzi dobrze i nie ma możliwości by wyleciały. Kto chce może walić 100zł za dwie kostki.

Opublikowano

ja mam lampy ustawione w stacji diagnostycznej i lewa swieci nizej a praw wyzej jutro wrzuce fotke jak to u mnie wyglada

Może jest minimalna różnica w ustawieniu między lampami. Kilka mm różnicy na przyrządzie nie będzie widoczne a na drodze będzie 0,5 metra

Opublikowano

pasuje idealnie.

Chyba nie do końca, bo się nie zatrzaskuję.

Nieważne, ale siedzi dobrze i nie ma możliwości by wyleciały. Kto chce może walić 100zł za dwie kostki.

Siedzi dobrze bo to ta sama kostka tylko ma inne zatrzaski :rolleyes: Ja płaciłem po 20pln za sztukę a nie 50. :przebiegly:

Opublikowano

biker a jak to w takim razie wyregulować? :cool1:

bo ciężko tak jak Ci lewa lampa w ziemie wali praktycznie :thumbdown:

Opublikowano

biker a jak to w takim razie wyregulować? :cool1:

bo ciężko tak jak Ci lewa lampa w ziemie wali praktycznie :thumbdown:

Podjedź wieczorem pod jakąś ścianę. I spróbuj za pomocą regulacji "podciągnąć" lewą lampę tak, żeby równo świeciły.

Opublikowano

wiem jak się reguluje lampki z tym :wink4:

spoko już problem rozwiązany :gwizdanie:

Opublikowano

Witajcie!Wiem że już wszystko było,ale nie moge sobie poradzic z włożeniem silniczków.Przeczytałem cały temat.Kupiłem nowe depo i silniczki od fabii,ale za cholere nie wiem gdzie i jak je włożyc.Na 5 stronie jest napisane ,ale u mnie nie ma jakiegos trójkątnego otworu.Nawet nie widze gdzie ta cholera mogłaby sie włożyc żeby nie latac jak majtki na ku.....!Może ktoś ma fotki???

Opublikowano

silniczki wkłada się tam gdzie wkłada się żarówki z długich... wyciągasz ten trzpień i wsadzasz silniczek :wink4:

Opublikowano

to jest regulacja reczna, musisz ja wykrecic i w jej miejsce wlozyc silniczek...

95afabcd314b2aa0med.jpg

sorry za jakosc ale powinno wystarczyc

Opublikowano

dokładnie o tym mówiłem dropsone :good:

Opublikowano

Dzięki Panowie.Zdjęcia bardzo pomogły.Szukałem całkiem gdzie indziej.Już zrobione.Dla potomnych......naprawdę trzeba wysunąc trzpień jak najdalej.Jest dużo ,dużo łatwiej.Jeszcze raz dziękuję :good:

Opublikowano

A jak jest z jakością świecenia w porównaniu ze zwykłymi Valeo bez halogenów (nie planuję ksenonów)? Ogólnie nie narzekam na oświetlenie ale jestem chory na te lampki (Depo bądź TYC). I jak jest z mocowaniem-skoro są zespolone to chyba nie da rady wkręcić tego torxa z boku? Wystarczą uchwyty z góry?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...