Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Gracjan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bez młota to i tak uj nie robota :grin:

młotem nakurwiales to swoje cudo?

bez filmiku nie uwierze :grin: nimac**ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez młota to i tak uj nie robota :grin:

młotem nakurwiales to swoje cudo?

bez filmiku nie uwierze :grin: nimac**ja

Gumowym bo gumowym ale nakurwiałem :decayed: Nie byłem w stanie samą maszynką zagiąć na max :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto masz wypucowane na zicher :kox:

ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy :facepalm:

czesty bład przy montażu nowej tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto masz wypucowane na zicher :kox:

ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy :facepalm:

czesty bład przy montażu nowej tarczy

Wszystko było czyszczone szczotką na wiertarce przy montażu, to tylko nalot, który w mojej opinii nic nie robi, najważniejsze żeby "grubszych spraw" nie było bo może tarcza nie przylegać tak jak powinna ale takie coś chyba w niczym nie przeszkadza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazience :grin:

do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej"

i jedzie sie z tym do gołego żelastwa

potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru

i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac

tez miejsce styku tarczy z piastą

no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce :grin:

do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej"

i jedzie sie z tym do gołego żelastwa

potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru

i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac

tez miejsce styku tarczy z piastą

no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew::polew::polew::polew:

Zapamiętane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce :grin:

do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej"

i jedzie sie z tym do gołego żelastwa

potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru

i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac

tez miejsce styku tarczy z piastą

no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew::polew::polew::polew:

mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce :grin:

do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej"

i jedzie sie z tym do gołego żelastwa

potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru

i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac

tez miejsce styku tarczy z piastą

no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew::polew::polew::polew:

mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał.:decayed:

tutaj na forum i tak nikt tego nie zauwazy :polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz foto jak po zagieciu siedzi fela i ile tego nadkola wycioles

Nadkola i tak nie widać, wyciąłem tyle żeby nie tarło, wszystko zależy od koła, kwestia indywidualna :decayed: A fotkę po zagięciu zrobię jak tylko aparat odzyskam :wink:

---------- Post dopisany 18-11-2012 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 19:30 ----------

Tak jak pisałem... zdjęcia maszynki do nadkoli:

P8nyk.jpg

hKw15.jpg

No i błotniki po zagięciu :wink:

xwVRq.jpg

SMxcY.jpg

JtMIx.jpg

Przypomnę jak było wcześniej...

JxHFz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny:

pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny:

pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli?

Zabezpieczone wszystko, jeszcze jak będę zakładał zimówki to jeszcze jedna warstwa baranka :wink:

Maszynka, którą dysponowałem ma strasznie duży ten dystans z otworami na śruby i u mnie blokowało o zacisk... nie wiem jak to będzie jak będzie inny zacisk :dontknow: Na filmikach, które oglądałem w necie nigdy nie demontowano hebli ale też mieli dużo bardziej profi maszynki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: w końcu z podwórka wyjechałeś:jerk: elegancko leży ta fela na B5:slina:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: Ta felga jest przechooj, fajnie że je pomalowałeś w grafit bo dobrze to kontrastuje z satyną wokół okien, przy tych felgach ramka grilla w czerń mogłaby fajnie wyglądać :wink:

Prawy bix jest zaparowany czy mi się wydaje? Bo mi bix-y od Grześka też ostatnio parują,też prawa lampa :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampa paruje?

Auto świeżo po myciu i lekko zaparowało...

Gwerty coś mówił że lampy przez chwilę mogą parować bo klej coś tam ma z wodą związanego :wink:

Polubiłem tą felgę :kox:

15978_10151167501188691_1859599496_n.jpg

230116_10151167501048691_1492789434_n.jpg

311205_10151167500928691_1434697815_n.jpg

602496_10151167501258691_1965273460_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...