Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czemu zrezygnowałeś z osłon??

Coś daje folia na rurach od przepustnicy?

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dziwki kox tajski boks. za***iście wyglada

Opublikowano

Ja bym Y widział w połysku :wink4:

Opublikowano

mega wygląda ;)

Opublikowano

Piekne.Czysta kwintesencja! Tak wlasnie powinno wygladac kazde audi..

Opublikowano

gdzie.... przeca zima...

Opublikowano

Gracja, działasz coś?

Od czasu do czasu przepalam :D

Do zrobienia została podpora wału ale nie chce mi się tego wyciągać i heble z tyłu 300mm...

gdzie.... przeca zima...

;)

Opublikowano

podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi

Opublikowano

Gracek pod maską pierwsza klasa :wink:

Opublikowano

podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi

Wiesz co nie chce się z tym bawić, wolę oddać kolesiowi niech wszystko sprawdzi, wymieni co trzeba, wyważy cały wal, odmaluje i tyle...

Opublikowano

niech nie zapomni o lodziku

Opublikowano

a jakie masz objawy j**niętej podpory Gracek ?

Opublikowano

Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić

Opublikowano

wibracje budy, jak juz guma puści to stukanie żywcem w podłoge przy przyśpieszaniu, wrażenie jak by miało sie zaraz coś urwać, najlepiej kupić cały używany wał za grosze z jak najmłodszego rocznika. Zakładałem od transita i zamiennik z alegro, pierwszy montuje sie o 180st i dalej były wibracje budy, a zamiennik bardzo sztywny, po pół roku nie wytrzymałem i kupiłem cały wał - problem totalnie zniknał

Opublikowano

To, że wibracje to wiem ale jakie? Wraz z prędkoscia, obrotami? Przy konkretnym przedziale obrotów? Stałe?

Powodów wibracji może być masa ale czy są takie przy których niemal pewniakiem jest podpora wału?

Opublikowano (edytowane)

te wibracje są szczególne, auto wibruje - głównie z tyłu z dnia na dzień bardziej i zaczyna stukać wał o podwozie jak juz całkiem guma sie rozerwie, w zasadzie jeżdzić sie nie da szybciej niz 20km/h z niskimi obrotami, każdy gwałtowne przyspieszenie rzuca autem - ale to już stan agonalny podpory. Moja sie zyebała w ciagu tygodnia

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Eee czyli moja jest raczej zdrowa.

Opublikowano

U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu.

Opublikowano

U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu.

czyli z tyłu :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...