Bieniek Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Czemu zrezygnowałeś z osłon?? Coś daje folia na rurach od przepustnicy?
Hesik Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Dziwki kox tajski boks. za***iście wyglada
banito Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Piekne.Czysta kwintesencja! Tak wlasnie powinno wygladac kazde audi..
Gracjan Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Gracja, działasz coś? Od czasu do czasu przepalam Do zrobienia została podpora wału ale nie chce mi się tego wyciągać i heble z tyłu 300mm... gdzie.... przeca zima...
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi
Gracjan Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi Wiesz co nie chce się z tym bawić, wolę oddać kolesiowi niech wszystko sprawdzi, wymieni co trzeba, wyważy cały wal, odmaluje i tyle...
moskal Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 a jakie masz objawy j**niętej podpory Gracek ?
Armi Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 wibracje budy, jak juz guma puści to stukanie żywcem w podłoge przy przyśpieszaniu, wrażenie jak by miało sie zaraz coś urwać, najlepiej kupić cały używany wał za grosze z jak najmłodszego rocznika. Zakładałem od transita i zamiennik z alegro, pierwszy montuje sie o 180st i dalej były wibracje budy, a zamiennik bardzo sztywny, po pół roku nie wytrzymałem i kupiłem cały wał - problem totalnie zniknał
Armi Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 To, że wibracje to wiem ale jakie? Wraz z prędkoscia, obrotami? Przy konkretnym przedziale obrotów? Stałe? Powodów wibracji może być masa ale czy są takie przy których niemal pewniakiem jest podpora wału?
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) te wibracje są szczególne, auto wibruje - głównie z tyłu z dnia na dzień bardziej i zaczyna stukać wał o podwozie jak juz całkiem guma sie rozerwie, w zasadzie jeżdzić sie nie da szybciej niz 20km/h z niskimi obrotami, każdy gwałtowne przyspieszenie rzuca autem - ale to już stan agonalny podpory. Moja sie zyebała w ciagu tygodnia Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Kowi87
Gracjan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu.
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu. czyli z tyłu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się