Gość DiM Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam. Problem jest taki: odpaląm auto np. rano kiedy to jest całkowicie zimne i auto odpala na strzała (nawet zimą gdy temperatura spadają do -35st. - auto nie garażowane), ale kopci na niebiesko przez około minutę...po chwili przestaje i jest ok. Dodam jeszcze że po odpaleniu auto chodzi równo, przy większych mrozach zdążalo mu się chodzić nierówno ale to z winy świec żarówych. Co wy na to?
Gwerty Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 a oleju ci nie ubywa? niebieski dym to efekt spalania oleju.
Gość DiM Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 no ubywa...ale to by kopcil cały czas a nie tylko przez chwile
dziadek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga...
Gość DiM Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga... Ciekawa sprawa...tylko jak sprawdzić świece jak VAGa nie mam... Z drugiej strony teraz jest ciepło więc świece nawet nie podgrzewają bo kontrolka od razu znika i dalej kopci
dziadek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Z drugiej strony teraz jest ciepło więc świece nawet nie podgrzewają bo kontrolka od razu znika i dalej kopc W sumie racja ale i tak bym sprawdził (trzeba wykręcić i sprawdzić). Kiedyś mi 1z w golfie przykapcał tak jak ty piszesz i były to świece...
grippen Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga... świece nie grzeją w obecnych temperaturach zaczynają dopiero grzać gdy temperatura spadnie do 5 st więc nie musi ich sprawdzać . a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności
dziadek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności to chyba cały czas by kopcił...
grippen Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności to chyba cały czas by kopcił... zależy w jakim stanie jest turbo
Gość DiM Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 turbo ma przejechane 5tys km. Kolega robił mi niedawno logi i wszystko jest miód, kat wtryskow dobry, wszystko jak należy... [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2010, 13:30_________________________________________________ubytek oleju to jakieś niecałe pół litra na 10tys[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2010, 13:35_________________________________________________Panowie zauważyłem dzisiaj że mam błąd czujnika temperatury silnika. Ma to jakiś wpływ?
Sztomel Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Panowie zauważyłem dzisiaj że mam błąd czujnika temperatury silnika. Ma to jakiś wpływ? czytając Twój opis objawów od razu pomyślałem o odczycie wskazań z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 jak również temperatury paliwa G81 ale do tego potzebny jest Vag. Widzę jednak, że udało Ci się pod niego podpiąć. Owszem, że to ma wpływ na ten dymek po porannym odpaleniu.
_Solar_ Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ale czemu czujnik moze miec wpływ na dymienie i czy te czujniki mają równiez wpływ np.na poranne zimowe odpalanie
Gość DiM Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 czujnik mam napewno zepsuty bo dziś skakała mi wskazówka od temperatury. Czujnik zamówiłem i wieczorem powinienem odebrać. Wie ktoś gdzie on się znajduje?
kapete Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Podobny objaw może występować przy kończących się uszczelniaczach zaworowych. Przynajmniej ja tak miałem w swoim starym aucie.
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Podobny objaw może występować przy kończących się uszczelniaczach zaworowych. Przynajmniej ja tak miałem w swoim starym aucie. dokladnie taki objaw pojawia sie przy padajacej pompie sprawdz watek muskela 2 ponizej tego !
Gość DiM Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ale mi kurde nic nie szarpie, nic nie pierdzi i nie mierdzi chodzi git czasami go przymuli ale to ewidentnie wina jakiegoś zaworka np. n75 albo tego że mam turbo po regeneracji Apropo wątku muskela f*ck to moja pompa mówi good bye
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ale mi kurde nic nie szarpie, nic nie pierdzi i nie mierdzi chodzi git czasami go przymuli ale to ewidentnie wina jakiegoś zaworka np. n75 albo tego że mam turbo po regeneracji Apropo wątku muskela f*ck to moja pompa mówi good bye niestety przy tych 2.5 tdi wlasnie takie sa objawy moze byc pompa ale nie musi -- poczytaj sobie jemu tez palil ciezko i kopcil na bialo po zapaleniu -- wnioski nasuwaja sie same
Gość DiM Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ale mój nawet przy -40 palil idealnie
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ale mój nawet przy -40 palil idealnie jego przy mrozach tez palil -- czytaj watek tylko jak jest cieplo musisz pare razy zakrecic i jak zapali najpierw niebieski dymek
Gość DiM Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 mój jak jest ciepły to przekreći może niecały obrót i chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się