Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jaki FMIC pod 2.7BiT + zderzak S-line?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

myślę,że na dzień dzisiejszy -z tym,co masz Michał-za dużo nie wymyślisz i będziesz musiał zadowolić się RSowskimi dobrze przewentylowanymi coolerami z kierownicami, bez halogenów,a za dwa lata-albo znajdziesz inny/lepszy zderzak,albo wymyslą inne rozwiązania na tego typu FMIC,problem polega na tym,że nie ma w B6 takiego silnika i ciężko jest coś dobrać-trzeba rezać i kombinować...tak mi się wydaję,ale może mało jeszcze widziałem... :wink4:

Opublikowano

Najlepszym rozwiązaniem jest montaż wodnych coolerów

Tylko pytanie czy ma to sens do stock-owego auta?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 19:17_________________________________________________

slyszalem ze samo malowanie coolera potrafi podniesc temp o ~15 stopni

Ja bym brał taki zderzak, mnie się on podoba. Cooler i orurowanie pomalujesz na czarno że go nie będzie widać i nie będzie się rzucał w oczy i luz.

Opublikowano

Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore

Opublikowano
:decayed:
Opublikowano

Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore

:kox: ostre rezanko... :wink4:
Opublikowano

Dzięki Patryk. Trochę roboty by przy tym było przez co i koszty rosną, a co z klasycznym fmic'iem (jakiś custom) da się tam upchnąć?

Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore

:shocked: z tym, że czymś takim po bułki do sklepu to już nie za bardzo :wink4:

Opublikowano

Dzięki Patryk. Trochę roboty by przy tym było przez co i koszty rosną, a co z klasycznym fmic'iem (jakiś custom) da się tam upchnąć?

Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore

:shocked: z tym, że czymś takim po bułki do sklepu to już nie za bardzo :wink4:

Do ciebie się da bo jest jedna turbo i B7 ma duzy frontalny wlot. Flyer ma 2 x turbo plus pół zderzaka zasłania cooler.

Opublikowano

Wiem, że do B7 to nie problem. Właśnie chodzi mi o rozwiązanie u Flyera czyli 2,7 w b6.

Opublikowano

Panowie, do dyskusji o FMIC'u w B7 prosze zalozyc nowy temat :)

Opublikowano

Dodatkowa chłodnica wody, pompa wodna, węże, gdzie to niby upchnąć. Niech mi nikt nie powie, że byłoby więcej miejsca po montowaniu wodnego coolera. Pamiętajmy, że takie zestawy to trzeba dwa. Do tego dochodzi awaryjność tego zestawu, zawsze przecież może pompka wodna wysiąść. Moim zdaniem do użytku na co dzień i stockowości się to wogóle nie nadaje.

Jeśli nie uda ci się doprowadzić wystarczającej ilości powietrza na FMIC (czyt. nie będzie nawiewu na 3/4 coolera), to ja bym rozważył włożenie DSMIC z RS6, jeśli już ktoś to robił to na pewno da się upchnąć i zrobiłbym porządne kierownice powietrza + porządną kratka wentylacyjna w nadkolu i wywalenie halogenów, aby polepszyć nawiew. Nie będziesz miał z przodu żadnej rzeźby, więc przy większości napraw nie będzie dodatkowa chłodnica z przodu jaki i nie będą kilometry orurowania przeszkadzać. Co prawda RS ma jeszcze dodatkowo skrzela w zderzaku, przez które wali ciepłe powietrze z cooler-ów, ale powinno być spoko. Te skrzela swoją drogą to mądrze pomyślana technika. Powietrze przepływające z boku auta podczas jazdy dosłownie wysysa (ciąg jak w kominie) ciepłe powietrze zza coolerów na zewnątrz :kox:

Opublikowano

Jak sa umieszczone te wyloty powietrza w RS4 wzgledem coolerow?

Sa za nimi? Obok nich?

Opublikowano

Jak sa umieszczone te wyloty powietrza w RS4 wzgledem coolerow?

Sa za nimi? Obok nich?

Te skrzela są za coolerami, tak więc nie są tylko i wyłącznie dla wyglądu tam.

skrzela.jpg

Opublikowano

Gdyby odpadła wersja 2xSMIC z RS4 to tu masz ładnie wyrezany zderzak CARACTERE pod FMIC'a w B6 :wink4:

s0dSS.jpg

Opublikowano

Robert... to nie jest ladne :)

Opublikowano

a jakby wyrezac takie skrzela w b6? :mysli:

Opublikowano

Michu, live nie widziałem, ale na foto wygląda ... subiektywnie :wink4:

Opublikowano

a jakby wyrezac takie skrzela w b6? :mysli:

daloby sie... ale nie w zderzaku S-line - nie ma na to miejsca.

co innego S4/Caractere, gdzie zderzaki nie sa dzielone.

tak, czy siak - wydaje mi sie, ze dobrze podziurawione nadkola wystarcza do samego softu.

Opublikowano

A nie chcesz od razu iść w K04?

Opublikowano

Nie.[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 15:09_________________________________________________

a jakby wyrezac takie skrzela w b6? :mysli:

Jednak cofam to, ze "daloby sie". Przeciez u nas jest blacha w tym miejscu, gdzie skrzela w RS4 B5 :)

***

Sprawy IC ciagl dalszy :)

Wczoraj aw69 odbieral ode mnie caly naped eSy i rozmawialismy "chwile" na temat coolera/coolerow bocznych w 2.7BiT.

Bylem juz przekonany na coolery z RS4, ale powiedzial, ze nawet po sofcie nie wyrabialy u niego.

Ma 450 koni i... tez w polowie zasloniety cooler (!) - i tak, i tak powietrze trafia do jednego trojnika, wiec nawet jesli gorna czesc jest zaslonieta, to nie ma to znaczenia - powietrze sie wymiesza. Robil nawet testy - jezdzi ze zderzakiem i bez zderzaka - logowal temperature w dolocie... i bez zmian (!). Tak wiec argumenty przeciwko FMIC'owi nieco zaslonietemu mozna odlozyc na bok.

Teraz tylko pytanie - co zmiesci sie pod zderzak S-line? :rolleyes:

Nosb ma pomierzyc i posprawdzac :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...