domjenick Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 myślę,że na dzień dzisiejszy -z tym,co masz Michał-za dużo nie wymyślisz i będziesz musiał zadowolić się RSowskimi dobrze przewentylowanymi coolerami z kierownicami, bez halogenów,a za dwa lata-albo znajdziesz inny/lepszy zderzak,albo wymyslą inne rozwiązania na tego typu FMIC,problem polega na tym,że nie ma w B6 takiego silnika i ciężko jest coś dobrać-trzeba rezać i kombinować...tak mi się wydaję,ale może mało jeszcze widziałem...
QRi Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Najlepszym rozwiązaniem jest montaż wodnych coolerów Tylko pytanie czy ma to sens do stock-owego auta?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 19:17_________________________________________________ http://www.modbargains.com/caractere-front-bumper-audi-b6-a4-s4-2002-2005.htm nie jest zły ten zderzak ale s-line lepszy slyszalem ze samo malowanie coolera potrafi podniesc temp o ~15 stopni Ja bym brał taki zderzak, mnie się on podoba. Cooler i orurowanie pomalujesz na czarno że go nie będzie widać i nie będzie się rzucał w oczy i luz.
Patrox Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore
domjenick Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore ostre rezanko...
KENOiX Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Prosze, tu jest wszystko opisane: http://www.frozenboost.com/product_info.php?cPath=216&products_id=1034&osCsid=ac08df9bff86a0276759c4e8fe63a7fb http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/TDI/intercooler_system.pdf Dzięki Patryk. Trochę roboty by przy tym było przez co i koszty rosną, a co z klasycznym fmic'iem (jakiś custom) da się tam upchnąć? Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore z tym, że czymś takim po bułki do sklepu to już nie za bardzo
Patrox Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Prosze, tu jest wszystko opisane: http://www.frozenboost.com/product_info.php?cPath=216&products_id=1034&osCsid=ac08df9bff86a0276759c4e8fe63a7fb http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/TDI/intercooler_system.pdf Dzięki Patryk. Trochę roboty by przy tym było przez co i koszty rosną, a co z klasycznym fmic'iem (jakiś custom) da się tam upchnąć? Możesz zawsze zrobić tak jak Marek Staszeski w sowim audi 200. Wykorzystać kompresor klimy i freon do mrożenia collerów:) Ale to juz hardcore z tym, że czymś takim po bułki do sklepu to już nie za bardzo Do ciebie się da bo jest jedna turbo i B7 ma duzy frontalny wlot. Flyer ma 2 x turbo plus pół zderzaka zasłania cooler.
KENOiX Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wiem, że do B7 to nie problem. Właśnie chodzi mi o rozwiązanie u Flyera czyli 2,7 w b6.
QRi Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 tak swoja droga w B7 z FMIC tez jakiegos mega wypasu nie ma http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13380027 caly czas chodzi mi po glowie taki projekt, tyle ze lamie sie strasznie bo za taka kase to juz a5 sobie sprawie :/
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Panowie, do dyskusji o FMIC'u w B7 prosze zalozyc nowy temat
gregory Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Prosze, tu jest wszystko opisane: http://www.frozenboost.com/product_info.php?cPath=216&products_id=1034&osCsid=ac08df9bff86a0276759c4e8fe63a7fb http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/TDI/intercooler_system.pdf Dodatkowa chłodnica wody, pompa wodna, węże, gdzie to niby upchnąć. Niech mi nikt nie powie, że byłoby więcej miejsca po montowaniu wodnego coolera. Pamiętajmy, że takie zestawy to trzeba dwa. Do tego dochodzi awaryjność tego zestawu, zawsze przecież może pompka wodna wysiąść. Moim zdaniem do użytku na co dzień i stockowości się to wogóle nie nadaje. Jeśli nie uda ci się doprowadzić wystarczającej ilości powietrza na FMIC (czyt. nie będzie nawiewu na 3/4 coolera), to ja bym rozważył włożenie DSMIC z RS6, jeśli już ktoś to robił to na pewno da się upchnąć i zrobiłbym porządne kierownice powietrza + porządną kratka wentylacyjna w nadkolu i wywalenie halogenów, aby polepszyć nawiew. Nie będziesz miał z przodu żadnej rzeźby, więc przy większości napraw nie będzie dodatkowa chłodnica z przodu jaki i nie będą kilometry orurowania przeszkadzać. Co prawda RS ma jeszcze dodatkowo skrzela w zderzaku, przez które wali ciepłe powietrze z cooler-ów, ale powinno być spoko. Te skrzela swoją drogą to mądrze pomyślana technika. Powietrze przepływające z boku auta podczas jazdy dosłownie wysysa (ciąg jak w kominie) ciepłe powietrze zza coolerów na zewnątrz
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak sa umieszczone te wyloty powietrza w RS4 wzgledem coolerow? Sa za nimi? Obok nich?
gregory Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak sa umieszczone te wyloty powietrza w RS4 wzgledem coolerow? Sa za nimi? Obok nich? Te skrzela są za coolerami, tak więc nie są tylko i wyłącznie dla wyglądu tam.
mystic.pl Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Gdyby odpadła wersja 2xSMIC z RS4 to tu masz ładnie wyrezany zderzak CARACTERE pod FMIC'a w B6
domjenick Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 a jakby wyrezac takie skrzela w b6?
mystic.pl Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Michu, live nie widziałem, ale na foto wygląda ... subiektywnie
Flyer Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 a jakby wyrezac takie skrzela w b6? daloby sie... ale nie w zderzaku S-line - nie ma na to miejsca. co innego S4/Caractere, gdzie zderzaki nie sa dzielone. tak, czy siak - wydaje mi sie, ze dobrze podziurawione nadkola wystarcza do samego softu.
Flyer Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Nie.[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 15:09_________________________________________________ a jakby wyrezac takie skrzela w b6? Jednak cofam to, ze "daloby sie". Przeciez u nas jest blacha w tym miejscu, gdzie skrzela w RS4 B5 *** Sprawy IC ciagl dalszy Wczoraj aw69 odbieral ode mnie caly naped eSy i rozmawialismy "chwile" na temat coolera/coolerow bocznych w 2.7BiT. Bylem juz przekonany na coolery z RS4, ale powiedzial, ze nawet po sofcie nie wyrabialy u niego. Ma 450 koni i... tez w polowie zasloniety cooler (!) - i tak, i tak powietrze trafia do jednego trojnika, wiec nawet jesli gorna czesc jest zaslonieta, to nie ma to znaczenia - powietrze sie wymiesza. Robil nawet testy - jezdzi ze zderzakiem i bez zderzaka - logowal temperature w dolocie... i bez zmian (!). Tak wiec argumenty przeciwko FMIC'owi nieco zaslonietemu mozna odlozyc na bok. Teraz tylko pytanie - co zmiesci sie pod zderzak S-line? Nosb ma pomierzyc i posprawdzac :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się