stuff Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam wszystkich Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
honzik07 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 kolego miałem to samo wymianiłem przepływke i lepiej a jak wyciołem kata to juz teraz jest pieknie nic nie szarpie obroty sa równiutkie ciagnie równo do konca[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 09:24_________________________________________________na pb i lpg miałem tak samo choc na lpg bardziej to czułem
tymon Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 U mnie pomogła wymiana kopułki rozdzielacza.
udy Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie,
bakuś Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jeden normalny. udy Kolego stuff, podepnij autko pod vaga i będziesz wszystko wiedział. Ja zgaduję i stawiam na N75.
Buba Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie, takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic
moskal Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic znam to z autopsji
szczuraz Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 ciekawe kopułka w aeb tamtemu panu dziekujemy za porady ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ...
Buba Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 ciekawe kopułka w aeb tamtemu panu dziekujemy za porady ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... tylko chlopak ma 1.6 w profilu wiec sie nie denerwujcie
honzik07 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 ja nie mówie zeby to odrazu wymieniał tylko sugeruje co było w moim przypadku powodem szarpan
stuff Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzięki Panowie za podpowiedzi, pojade na VaG-a i się zobaczy, prawdopodobnie to N75 ale warto rzeczywiście sprawdzić zanim się wymieni... pzdr
sowek80 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo
bakuś Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo Najpierw AEB musiało by go mieć żeby mógłby być winny...
prady1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Ja miałem podobny problem i po wymianie świec pomogło
bugaj88 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA
szczuraz Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA Kolego ... stawiam 0,7 szkockiej temu który mi pokaże kable WN w AEB . Silnik AEB ma CEWKI ZAKOŃCZONE FAJKĄ WCISKANIE OSOBNO NA KAŻDY CYLINDER więc proszę mi tutaj nie siać herezji .
MatiBDG Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja miałem podobny problem i po wymianie świec pomogło Zgadza się miałem to samo , wymiana świec pomogła temu szarpaniu przy przyspieszaniu .
baraka Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam wszystkich Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam mi to wyglada na zasyfiona ssafke w zbiorniku..wyciag pompe przeczysc sitko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się