Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Szarpane przyspieszenie między 2-3 tys obrotów, 1.8T AEB, proszę o pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :hi:

Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :good:

Opublikowano

kolego miałem to samo wymianiłem przepływke i lepiej a jak wyciołem kata to juz teraz jest pieknie nic nie szarpie obroty sa równiutkie ciagnie równo do konca[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 09:24_________________________________________________na pb i lpg miałem tak samo choc na lpg bardziej to czułem

Opublikowano

no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie,

:vaglogi:

Opublikowano

Jeden normalny. :) udy :good:

Kolego stuff, podepnij autko pod vaga i będziesz wszystko wiedział.

Ja zgaduję i stawiam na N75. :wink4:

Opublikowano

no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie,

:vaglogi:

takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic :wink4:

Opublikowano

takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic :wink4:

znam to z autopsji :kox:

Opublikowano

ciekawe kopułka w aeb

tamtemu panu dziekujemy za porady :wallbash: ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... :mysli:

Opublikowano

ciekawe kopułka w aeb

tamtemu panu dziekujemy za porady :wallbash: ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... :mysli:

tylko chlopak ma 1.6 w profilu wiec sie nie denerwujcie :decayed:

Opublikowano

Dzięki Panowie za podpowiedzi, pojade na VaG-a i się zobaczy, prawdopodobnie to N75 ale warto rzeczywiście sprawdzić zanim się wymieni... pzdr

Opublikowano

winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo

Opublikowano

winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo

Najpierw AEB musiało by go mieć żeby mógłby być winny... :decayed:

Opublikowano

Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA

Opublikowano

Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA

Kolego ... stawiam 0,7 szkockiej temu który mi pokaże kable WN w AEB . Silnik AEB ma CEWKI ZAKOŃCZONE FAJKĄ WCISKANIE OSOBNO NA KAŻDY CYLINDER więc proszę mi tutaj nie siać herezji . :wallbash:

Opublikowano

Ja miałem podobny problem i po wymianie świec pomogło

Zgadza się miałem to samo , wymiana świec pomogła temu szarpaniu przy przyspieszaniu . :)

Opublikowano

Witam wszystkich :hi:

Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :good:

mi to wyglada na zasyfiona ssafke w zbiorniku..wyciag pompe przeczysc sitko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...